Tiigris
|
|
« Vastaus #2835 : 06.08.2008 13:43:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2839 : 06.08.2008 17:15:42 » |
|
kivaa lasten seurassa, huvipuisto.. kaksi melkein hyvännäk. miestä ja toinen nuori, hänessä valo, lenkkarit tai jotkut sport kengät.. joo.. nyt sitten.. mietin tosiaan haluanko vielä rakastaa.. ehkä olla rakastettu.. heh.. ennen ajattelin paljon, miksi tuo ja tuo jossain kaupungilla ei kolahda.. nyt annan sen olla.. mutta tosiaan. pian saanen sielutason kontaktin johonkin.. täytyy miettiä. rakkaus tavallaan kannattelee Kaikkea, mutta.. niin no minkä kukin kokee tärkeäksi. yhdeltä kysyin, onko kaikki sinulle vitsiä (henkisyys mukaan lukien) ei kuulema raha ollut. no oliko läheisyys? mutta toisaalta silloin kun joku on sielukumpp ja se on niin totaalista, ei siinä kysellä. -lapset on kivoja.. ekat seurustelut.. jee.
syksy alkaa jotenkin hassuissa merkeissä, ehkä sellainen tiiviys jatkuu, paljon töitä heti ja bisnestilaisuus vkl.. ja tosiaan 3 seuraavaa matkaa jo tiedossa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.08.2008 19:30:28 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2840 : 06.08.2008 19:27:06 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.08.2008 19:36:23 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2843 : 06.08.2008 21:00:45 » |
|
Miksi mä aina teen näin?
Jos olen saadakseni kuumeen niin saan sen rankan työputken, tiiviin opiskelun tms JÄLKEEN, tasan tarkkaan sitten vasta kun velvollisuudet on hoidettu...
En kyllä ole kuumeessa usein... Ja on jännää kun ei varsinaisesti ole muuten hirveän kipeä olo, kurkku on öisin ollut hieman pipi muttei nytkään tunnu mitään. Ymmärrän nyt miksi palelin eilen ihan sikapaljon iltavuorossa ollessani...
Nukuin äsken kaksi tuntia! En yleensä ikinä nuku päivällä! Ja nyt onkin vähän pöhkö olo, kun heräsin, eikä kello ollutkaan aamu... Lämpöä 38.4. En ota mitään lääkettä kuumeeseen, antaa sen tuhota sen minkä se nousi tuhotakseen....
Äiti oli hyvä kun se soitti mulle. En sanonut muutakun moi.. "sulla taitaa olla kuumetta" "mä tiedän mistä se johtuu, teet liikaa töitä" "nyt sitten lepäämään, mars mars, lähetän sulle enkeleitä"
Ja kun laitoin silmät kiinni, tunsin heti valtavan paljon enkeleitä ympärilläni.. Siihen oli hyvä nukahtaa, ja ne kyllä ovat edelleen vierelläni... Ja se kissaoppaani istuu kruununchakrani päällä ja kehrää.... Tää kuume pakottaa mut pysähtymään ja kuuntelemaan sisintä ja olemaan tekemisissä henkimaailman kanssa vähän enemmän kun pitkään aikaan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #2845 : 06.08.2008 21:14:55 » |
|
Iltaa tupaan! ... sairastupaan? Flussa on siitä mukava pirulainen, että tosiaan pakottaa lepäämään, pysähtymään ja huolehtimaan itsestään. marix, minä en tuosta astrologiasta siivousvimman vaikuttajana tiedä, mutta itselläni vaikuttaa kk-kierto. Muutama päivä ennen sen "juhlan" alkua tulee siivous into. Eli täällä ainakin hormonaalista Kuumaa juotavaa ja hunajaa sairastajille. Jokainen saa päättää juoman sisällön itse.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #2847 : 07.08.2008 05:08:43 » |
|
noh, en tiiä mikä aiheuttaa, mut pääasia et aiheuttaa?
mitäs luulette, uskaltaako jousimies vetää PITKÄT hiuksensa blondista kirkkaan punaseks?
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2848 : 07.08.2008 07:44:11 » |
|
Huomenia vaan... todellakin sairastupaan Parantukaahan nopeasti ja älkää tartuttako... en nyt jaksais olla sairaana Täällä päin on ollut pientä tuomiopäivän tunnelmaa lapsilla, kun viimisiä kesälomäpäiviä kuluu Mutta niin kuin elämällä on tapana suhteuttaa asioita... niin nytkin Pappa sitten päätyi sairaalaan ja vieläpä niin, että lapset näki kohtauksen -veritulppa päässä Nyt odotellaan jotta tuleeko pappa takas, vai ei... Toistaiseksi liotus toimii, mutta siinä on tarkat ajat koska on jo hyödytöntä ja sitten missä, millainen ja onko ensimmäinen vai ei? Hieman hirvittää... en kä sano, että eniten itse kuolema vaan ihan muut jutut...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|