Sivuja: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6100091 kertaa)
0 jäsentä ja 32 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2835 : 06.08.2008 13:43:48 »

No mutta jokaisella oma tyylinsä....

Mulla on kavereita laidasta laitaan, pissiksestä hippiin... Ja siinä välissä "normaalisti pukeutuvia".  Wink Grin
Mitä ikinä tarkoittaakaan.  uglystupid2

Annoitpa hyvän idean dawnchild, en ole hetkiin käynyt kirppiksellä... Jos sitten huomenna. Nyt on kuumeinen olo.  Embarrassed

Teinpä äsken ruman tempun mutta oli niin herkullinen tilaisuus.  Grin

En oikeastaan missään kohtaa valehdellut.. Kerroin vain siitä että menkat 3 viikkoo myöhässä, vähän paleleskellut olen, muutenkin kummallinen olo ja että arvaappa vaan.... Me harrastettiin vähän huolimatonta seksiä juuri oikeeseen ajankohtaan...

Aiheutin raukalle sydänkohtauksen, tosin pokka petti melkein heti ja sanoin vaan että testi oli kuitenkin negatiivinen.. Mutta olisinpa nähnyt sen ilmeen!  Cheesy Luulen että kyseinen kaveri on hieman v-ttuuntunut muhun tällä hetkellä.  2funny Ei tällasilla asioilla sais pilailla.. Mutta kun teki mieli....
2funny 2funny Ihan loistavaa...  Grin Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #2836 : 06.08.2008 14:52:29 »

Tärkeää ja tervettä. Ainakin allekirjoittanutta huvittaa kun saa kanssaeläjien pulssit silloin tällöin kohoamaan.  Grin Ilkeetä, mut nauraminen on aina hyväks.

Keskustelustamme tuli mieleen hesarin sukupuolitesti
http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/
.. selkeesti valehtelee  Shocked 69% mies ja 31% nainen?! Joo mooooi..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2837 : 06.08.2008 15:02:37 »

Mulla tulee aina noissa sukupuolitesteissä aikalailla fifty-fifty....
Sori, nyt en jaksa tehdä tuota. *laiska*
Oon kuumeessa.. Kylläpä oon tunnollinen työntekijä, tauti on ollut pukkaamassa päälle jo pari viikkoa mutta nostatan kuumeen sitten vasta näköjään kun on viimesen sovitun työvuoron jälkeen päässyt kotiin ikään kuin vähän lomailemaan. No tässä on aikaa sairastaa, varmaan ihmeparanen juuri ennen kuin koulu jatkuu.. Grin

Itse asiassa tää kyseinen mieshenkilö todisti mulle juuri että tein aivan oikein kun en alkanut seurustelemaan niistä kaikista hempeilyistä sun muista huolimatta.. Eli tää oli tää subliikki rokkityyppi  neitsyt ...

Se nimittäin pesi kätensä koko asiasta ja sano tylysti että "asia ei koske minua, I'm over you ja hyväksynyt täysin sen että ei yhteistä tulevaisuutta..."

Jos oikeesti olisinkin ollut raskaana niin siitähän olis tullut sota, koska mä en mitään aborttia olisi ikinmaailmassa alkanut tekemään.. Joten KIVA kun se ei nyt käynyt silleen! Kyl sitä ehtii, jonkun sellasen kanssa vaikka sitten joka haluaa olla siinä mukana ja kenet haluan mukaan.  smitten

Täällä mä vaan suunnittelen raskautta, valmistaudun synnytykseen ja siihen sekamelskaan joka on alkuun kun on vaavi talossa.. Ja sitten tulee se konttausikä kun pitää vahtia.. Ja sitten kun rupee käveleen niin siinä vasta vahdittavaa on.. Ja sitten alkaa puhumaan ja tulee tappeluita ja itkua ja draamailua..

Ai että mä haluan sen kaiken.... smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2838 : 06.08.2008 15:57:15 »

onko normaalia  aurinko  jousimies  askendentti  vaaka ic  vesimies :lle, että yhtäkkiä iskee kotityö-inspiraatioita..? siis äskenkin tein ruokaa, salaattia (!!) ja sit en voinukkaan ottaa ruokaa ku piti ensin raivata tiskipöyältä kahvinkeitin vihdoin ylimpään kaappiin piiloon ja ettiä rasia kissanruokapusseille..? oon nyt kesän aikana saanu tollasia puuskia sillon tällön, että en voi tehä jotain asiaa ennen ku oon hoitanu jonku siivousjutun.. Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2839 : 06.08.2008 17:15:42 »

kivaa lasten seurassa, huvipuisto.. kaksi melkein hyvännäk. miestä ja toinen nuori, hänessä valo, lenkkarit tai jotkut sport kengät.. joo.. nyt sitten.. mietin tosiaan haluanko vielä rakastaa.. ehkä olla rakastettu.. heh.. ennen ajattelin paljon, miksi tuo ja tuo jossain kaupungilla ei kolahda.. nyt annan sen olla.. mutta tosiaan. pian saanen sielutason kontaktin johonkin.. täytyy miettiä. rakkaus tavallaan kannattelee Kaikkea, mutta.. niin no minkä kukin kokee tärkeäksi. yhdeltä kysyin, onko kaikki sinulle vitsiä (henkisyys mukaan lukien) ei kuulema raha ollut. no oliko läheisyys? mutta toisaalta silloin kun joku on sielukumpp ja se on niin totaalista, ei siinä kysellä. -lapset on kivoja.. ekat seurustelut.. jee.

syksy alkaa jotenkin hassuissa merkeissä, ehkä sellainen tiiviys jatkuu, paljon töitä heti ja bisnestilaisuus vkl.. ja tosiaan 3 seuraavaa matkaa jo tiedossa.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2008 19:30:28 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2840 : 06.08.2008 19:27:06 »

hei hassu kysymys. äskeisetkin mietteet oli todellisia, on niin Rakastan Itseäni-olo.

mutta voiko henkisyyden ikäänkuin unohtaa? kun on näitä elämänvaiheita ja itselle tulossa luova ja raha, jos on pinnacleihin uskomista. voiko loppuelämässä unohtaa oppimansa? no ei kai. sisäinen jumaluus on tullut tutuksi niin monelta kantilta (ja monissa ihmisissä!) mutta jos painopiste ei tule olemaan henkisyys? varsinkin tuo 8-vaihe on sisällöltään aika eri kuin 7. no toistaiseksi tuntuu että ilman yleviä motiiveja ei tekis rahaakaan. siis niinku. kaikilla ei todella ole näitä motiiveja.

jos saan sanoa miehistä, niin yksi halusi auttaa muita kun oli itse kärsinyt, toisella sama. yksi halusi auttaa henkisen innoituksen takia ja eräällä nuo tiedostusvaiheet on vasta tulossa, ei se nyt pitkään aikaan älyä ajatella kuin nopeaa nautintoa, kokemuksia jne. mut sit siperia opettaa. siis 9, 11 elämänvaiheet.
  2funny

hahaaa.. niin..

Kiss angel Cheesy Grin
« Viimeksi muokattu: 06.08.2008 19:36:23 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2841 : 06.08.2008 20:34:17 »

Käytiin äsken ruokakaupassa ton yhen kanssa, niin jumankaut joku mies tulee juttelee mulle  Huh "Kuis vanha sä muute oot?" "No liian nuori sulle.." ja jatkoin ostosten tekoa..  idiot2 Ois pitäny käskee sitä veikkaamaan, olis ollu kiva saada kuulla kuinka vanhalta mä sitte todellisuudessa näytän.

Mullakin flunssaa.. Mun ääni on niin ihana  buck2 Ravinnokseni nautin tällä hetkellä pääosin kurkkupastilleja ja yskänlääkettä.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2842 : 06.08.2008 20:49:09 »

Ihan komeehan se oli, mutta todellakin mies eikä mikään pojankoltiainen, joita mä pyörittelen.. Ahdistavaa.

Mäkään en tykkää yhtään kun tunnen itteni jotenki kyvyttömäksi tai rajoittuneeksi. Toi tääkin kipsi mukanaan masennuksen. Ja kaikki vaan sanoo, että mun pitäs olla useemmin paketissa että pysyisin edes hetken paikoillani..  idiot2

Etkä ole hiljaa. Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.08.2008 20:58:40 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2843 : 06.08.2008 21:00:45 »

Miksi mä aina teen näin?  Shocked

Jos olen saadakseni kuumeen niin saan sen rankan työputken, tiiviin opiskelun tms JÄLKEEN, tasan tarkkaan sitten vasta kun velvollisuudet on hoidettu... uglystupid2 2funny

En kyllä ole kuumeessa usein... Ja on jännää kun ei varsinaisesti ole muuten hirveän kipeä olo, kurkku on öisin ollut hieman pipi muttei nytkään tunnu mitään. Ymmärrän nyt miksi palelin eilen ihan sikapaljon iltavuorossa ollessani...

Nukuin äsken kaksi tuntia! En yleensä ikinä nuku päivällä! Ja nyt onkin vähän pöhkö olo, kun heräsin,
eikä kello ollutkaan aamu... Smiley Lämpöä 38.4. En ota mitään lääkettä kuumeeseen, antaa sen tuhota sen minkä se nousi tuhotakseen....

Äiti oli hyvä kun se soitti mulle. En sanonut muutakun moi.. "sulla taitaa olla kuumetta" "mä tiedän mistä se johtuu, teet liikaa töitä" "nyt sitten lepäämään, mars mars, lähetän sulle enkeleitä"

Ja kun laitoin silmät kiinni, tunsin heti valtavan paljon enkeleitä ympärilläni..
Siihen oli hyvä nukahtaa, ja ne kyllä ovat edelleen vierelläni...
Ja se kissaoppaani istuu kruununchakrani päällä ja kehrää.... Grin
Tää kuume pakottaa mut pysähtymään ja kuuntelemaan sisintä ja olemaan tekemisissä henkimaailman kanssa vähän enemmän kun pitkään aikaan.. Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2844 : 06.08.2008 21:14:23 »

Sellanen aika.. noh, metallimiehiä  coolsmiley

Mulla taitaa olla kruunuchakrakoira, tuo edesmennyt rakas hauvani.. Hartiaseutu sen verran jumissa, joten ei epäilystäkään. Se oli iso koira.  :Smiley

Nyt pitäs suorittaa taas tää suihkuepisodi.. Kipsin kanssa on vaikeeta käydä suihkussa, ihan vaan selvitykseksi.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2845 : 06.08.2008 21:14:55 »

Iltaa tupaan!
... sairastupaan?   Undecided

Flussa on siitä mukava pirulainen, että tosiaan pakottaa lepäämään, pysähtymään ja huolehtimaan itsestään.

marix, minä en tuosta astrologiasta siivousvimman vaikuttajana tiedä, mutta itselläni vaikuttaa kk-kierto. Muutama päivä ennen sen "juhlan" alkua tulee siivous into. Eli täällä ainakin hormonaalista  Grin

Kuumaa juotavaa ja hunajaa sairastajille.
Jokainen saa päättää juoman sisällön itse.  angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2846 : 06.08.2008 21:16:08 »

Saat oman kruununchakrakissan.. smitten
Ehkäpä meille jokaiselle on olemassa sellainen.  Smiley Se on kyllä hirveän suloinen ajatus... smitten

Ihanaa. Saa vain olla. Huomenna en tee mitään, nautin vain. Yhden ainoan asian minkä teen, on että käyn kaupassa hakemassa marjoja paljon... Sitten vain juon vettä ja syön marjoja...

Kiitos Neela hunajateestä!  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2847 : 07.08.2008 05:08:43 »

noh, en tiiä mikä aiheuttaa, mut pääasia et aiheuttaa?

mitäs luulette, uskaltaako jousimies vetää PITKÄT hiuksensa blondista kirkkaan punaseks?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #2848 : 07.08.2008 07:44:11 »

Huomenia vaan... todellakin sairastupaan  Lips Sealed
Parantukaahan nopeasti ja älkää tartuttako... en nyt jaksais olla sairaana  crazy2

Täällä päin on ollut pientä tuomiopäivän tunnelmaa lapsilla, kun viimisiä kesälomäpäiviä kuluu  Grin Mutta niin kuin elämällä on tapana suhteuttaa asioita... niin nytkin  Sad
Pappa sitten päätyi sairaalaan ja vieläpä niin, että lapset näki kohtauksen -veritulppa päässä  Cry Nyt odotellaan jotta tuleeko pappa takas, vai ei... Toistaiseksi liotus toimii, mutta siinä on tarkat ajat koska on jo hyödytöntä ja sitten missä, millainen ja onko ensimmäinen vai ei?  Huh
Hieman hirvittää... en kä sano, että eniten itse kuolema vaan ihan muut jutut...  Undecided
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2849 : 07.08.2008 08:39:37 »

Kivaku oon hereillä jo nyt. Ei pysty nukkumaan ku tukehtuu  buck2 Oikeesti, mun pää räjähtää..

Ja loma alkaa loppumaan.. Pulssi nousee jo siitä ajatuksestakin, että tiistaina koulunpenkkiin. En pysty en pysty en pysty en pysty en jaksa en jaksa en jaksa en jaksa! ENKÄ HALUA!  Cry
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Sivuja: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 1167
  Tulostusversio