kengururotta
|
|
« Vastaus #2895 : 08.08.2008 15:04:46 » |
|
Nyt sain koirat nipin napin ulkoilutettua ja voi että kun tuuli otti kurkkuun Nyt jotain lämmintä juotavaa ja sitten nukkumaan!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2896 : 08.08.2008 15:49:54 » |
|
Jösses mikä päivä! Tassuja, kuonoja, hassuja nassuja.. Häntiä, haukkuja, ulvontaa.. Palloja, keppejä.. Meijän pikkusella oli kaveri, 13kk corgi (cardigan) ja jumankaut sitä menoa! Iloisia poikia.. Nyt Romeo kyllä nukkuu tunnin jos toisenkin, mentiinhän sitä yhteensä neljä tuntia putkeen.. Hännälliset telmi aitauksessa ja mä sain olla pitkästä aikaa hyvän ystäväTTÄReni kanssa. Juteltiin kaikenlaista ja hän pisti työhakemuksia menemään. Höpötettiin koirista ja ah, kuinka mä oonkaan kaivannu ihmistä, jonka kanssa pölöttää piskeistä! Illalla serkulle yöks, hiustenvärjäystä suunnitelmissa ja huomenna lintsille jossei sada. Ja niin, lisää piskejä sitten sielä serkun luona! Heil on itellä kolme keskaria plus hoidossa se yks sintti ja naapurista löytyy huikeat SEITSEMÄN kaukkaria.. Eipähän tuu kutsumattomat vieraat kauheen lähelle.. : I love those dogs.. (kappas, dog toisinpäin god.. : ) Wuff!
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2904 : 08.08.2008 19:20:38 » |
|
No kristalli on siinä mielessä hyvä kun kristallihan toimii "välittäjänä" energioille... Kristalli ikäänkuin toimii siis kanavana. Siihen perustuu myös se että kristallipallon avulla ennustetaan.. Mutta miksi ei toimisi, jos uskoo toimivan. Ihan niin kuin muistaisin jonkun käyttäneen kultaista sormusta heilurina jossain...
Olen kerran aikaisemmin kokeillut heiluria, olin silloin krapulassa ja se ei liikkunut yhtään mihinkään. On siis varmaankin aika tärkeää että itse on hyvässä ja tasapainoisessa tilassa ja "avoin"...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2906 : 08.08.2008 19:47:37 » |
|
En minäkään tuosta mitään tiedä. Siunasin vaan ensin itseni ja kristallin ja pyysin valovoimia lähettämään minulle vastauksia kristallin kautta. Sitten kysyin ääneen "rakas kristalli, onko tänään 8. elokuuta", roikutin kristallia langasta etusormen ja peukalon välissä, pysäytin sen liikkeen ja olin ihan paikoillani ja keskittyneenä.. Sitten se vaan alkoi pian heilua. Ja joihinkin kysymyksiin se heiluu todella voimakkaasti, toisiin kevyesti. Kysyin tosi monta varmistuskysymystä todetakseni että se tosiaan osaa vastata oikein... Muutamaan kysymykseen se ei antanut vastausta. Lopulta kysyin "Kauko, istutko sinä minun kruununchakrani päällä?" (siis edesmennyt kissani) Heiluri alkoi heilua voimakkaasti "kyllä"... Kysyin myös että onko mun isäkin täällä Heiluri vastasi voimakkaasti "kyllä" ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2907 : 08.08.2008 19:55:46 » |
|
Vaikka aikoja sitten on juttu jo "päättynyt" sen kanssa niin koskaan ei olla juteltu mitään selviksi, huomenna on senkin aika.
*Selviskö,, en usko että miehet ymmärtää vaikka mitä selvittäisi, koska heidän mielestään asiat on tietyssä vaiheessa koettu ja kummasti tulee itselle sama olo.
Mutta sitä uutta.. autolla tuli ajeltua ja tavattua ystäviä.. se oli kivaa, huvi ja hyöty.. mutta excitement.. tulisiko huomenna, kuuntelen yhtä ulkom. puhujaa.. /event
jännittävä ajatus jos kaikkeen on joku astrotransiitti? Maailman tapahtumat, firmat, yksityistapahtumat, ollako joukossa vai erillään.
-
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.08.2008 19:57:59 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2909 : 08.08.2008 20:23:30 » |
|
Jotenkin tosi ihana ja hyvä olo nyt kun sai nukuttua pari tuntia ws: niin eikai ne asiat siitä selvemmäks muutu,mutta itsepähän ehdotti että puhutaan asiat läpi. Ja se on ihan hyväkin tässä meidän tapauksessa mikä on ollut alusta alkaen vähän erikoinen juttu Nyt ajattelin ottaa suklaajäätelöä ja laittaa pari kynttilää palamaan ja mennä nukkumaan pikkuhiljaa,tai mietiskelemään Tommosen kristalli heilurin voisin toivoa synttärilahjaksi.. Nyt hyvää yötä kaikille rakkaille tupalaisille!!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|