Sivuja: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6084884 kertaa)
0 jäsentä ja 64 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2895 : 08.08.2008 15:04:46 »

Nyt sain koirat nipin napin ulkoilutettua ja voi että kun tuuli otti kurkkuun  Cry
Nyt jotain lämmintä juotavaa ja sitten nukkumaan! angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #2896 : 08.08.2008 15:49:54 »

Jösses mikä päivä! Tassuja, kuonoja, hassuja nassuja.. Häntiä, haukkuja, ulvontaa.. Palloja, keppejä..  Cheesy

Meijän pikkusella oli kaveri, 13kk corgi (cardigan) ja jumankaut sitä menoa! Iloisia poikia..  smitten Nyt Romeo kyllä nukkuu tunnin jos toisenkin, mentiinhän sitä yhteensä neljä tuntia putkeen..  buck2 Hännälliset telmi aitauksessa ja mä sain olla pitkästä aikaa hyvän ystäväTTÄReni kanssa. Juteltiin kaikenlaista ja hän pisti työhakemuksia menemään. Höpötettiin koirista ja ah, kuinka mä oonkaan kaivannu ihmistä, jonka kanssa pölöttää piskeistä!  smitten

Illalla serkulle yöks, hiustenvärjäystä suunnitelmissa ja huomenna lintsille jossei sada. Ja niin, lisää piskejä sitten sielä serkun luona!  smitten Heil on itellä kolme keskaria plus hoidossa se yks sintti ja naapurista löytyy huikeat SEITSEMÄN kaukkaria.. Eipähän tuu kutsumattomat vieraat kauheen lähelle..  :Smiley I love those dogs.. (kappas, dog toisinpäin god..  :Smiley)
Wuff!  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2897 : 08.08.2008 16:43:09 »

Suhteessa pitää mennä niinku meillä jellonan kanssa. Jellona vie fyysisesti ja mä henkisesti  Wink Hyvin toimii. Mä tarviin sellasen, joka ei käsittele mua aina ihan silkkihansikkain. Rajua rakkautta..  :Smiley Gräyh.  leijona Grin
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2898 : 08.08.2008 16:45:05 »

Mulla on kertakaikkiaan hykerryttävän kummallinen olo ja tää ei liity siihen  kalat mieheen..
Musta vaan tuntuu että olen niin lähellä sitä jotain.. Jotain tapahtuu kohta...  Smiley

laugh

HYVÄNEN AIKA! Mitä täällä tapahtuu!?

On niin ihmeellinen olo!

Rakkaus ja rauha............ smitten

dog god dog god dog god dog god hot dog
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2899 : 08.08.2008 17:01:22 »

Mäkin uskon että oikealla tiellä ollaan, koska laitoin hetkeksi koneen kiinni, sammutin radion, menin lattialle istumaan ja kirjoitin kirjeen, nopeasti, jossa puhuin enkeleille ja pyysin merkkiä.

Sitten kun avasin tietokoneen, googletin erästä sanaa niin päädyin ihme ulkomaalaiselle sivustolle,
jonka kautta päädyin eräälle suomalaiselle sivustolle ja löysin yhden ihmeellisen asian.  Shocked

Siis sellaisen asian, missä yhdistyi kolme eri asiaa, jotka olen saanut "merkkeinä"..  smitten

Tässä tapahtui nyt moninkertaista synkroniaa!

tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2900 : 08.08.2008 17:06:31 »

Musta tuntuu, että tää päivä on niin vauhdikas ja merkkejä on enemmän kuin tarpeeksi  Cheesy Tuntuu ettei kerkee ottamaan vastaan sitä kaikkea iloa ja rakkautta mitä tänään on ilmassa. Aurinkokaan ei paista ja normaalisti tällanen harmaa ja pilvinen keli masentaa, mut nyt vaan.. oon  Grin

Saattaa kyllä olla että tää ilo-olo johtuu noista Kayleen mainitsemista hot god.. siis dogeista  2funny smitten Voisin laittaa tänne pian linkkiä teidänkin iloksenne, josta näkisitte pari videota ja kuvia noista tänpäiväisistä kuumista koirista  Smiley

Ihan bilefiilis.  coolsmiley
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2901 : 08.08.2008 18:21:54 »

Tässä Romeo ja "Tepi" temmeltämässä..
http://www.romeokoira.blogspot.com/
If u watch, feel free to leave a comment..  smitten

Jää kyllä tänään serkkuilut väliin.. Kuume nousi taas..  Undecided Noh, pian lähen takas jellonan luo. Ollaan kipsissä ja sairastellaan yhessä, mikäs sen romanttisempaa..  :Smiley Tongue
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2902 : 08.08.2008 19:12:33 »

Totta hemmetissä se on viisas.. Miten se meni.. koira kuin omistajansa..?  :Smiley  2funny  Tongue

Hmm.. Pysäyttää ajan.. Eli ne siis vois opettaa mulle miten sitä aikaa hallitaan *evil grin*. Voisikin tästä painua tanssimaan keijujen kanssa..
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2903 : 08.08.2008 19:13:43 »

HMMM HMM.. Cheesy

Nyt mä nauran sille kuukolle taas... 2funny

Harrastin kristallin kanssa heilurointia... Mulla ja äidillä on samanlaiset kristallit, tänään sain aikaseks etittyä langan mihin pujotin sen ja sitten oltiin äidin kanssa puhelimessa ja kysyttiin samat kysymykset kirstalleiltamme yhtä aikaa ja ne vastasivat aina samalla tavalla.  Smiley

Mä en tajua miksi en oo aikasemmin tajunnut harrastaa tuota kun näköjään toimii niin hyvin.
Arvatkaapa mikä oli kaikista hauskin?
Kristallihan vastaa "kyllä" heilumalla eteen ja taakse, "ei" sivulta sivulle.
No mä kysyin sitten että onko maapallo neliön muotoinen.
Mulla ja äidillä, molemmilla, alko kiertämään ympyrää ne kristallit.  Cheesy Eli vastaus oli "pyöreä"..
Ihan huippu juttu!
Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2904 : 08.08.2008 19:20:38 »

No kristalli on siinä mielessä hyvä kun kristallihan toimii "välittäjänä" energioille...
Kristalli ikäänkuin toimii siis kanavana.
Siihen perustuu myös se että kristallipallon avulla ennustetaan..
Mutta miksi ei toimisi, jos uskoo toimivan. Ihan niin kuin muistaisin jonkun käyttäneen kultaista sormusta heilurina jossain...

Olen kerran aikaisemmin kokeillut heiluria, olin silloin krapulassa ja se ei liikkunut yhtään mihinkään. On siis varmaankin aika tärkeää että itse on hyvässä ja tasapainoisessa tilassa ja "avoin"...
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2905 : 08.08.2008 19:25:52 »

Eräs tuttavani käytti aina sellaista hopeista, edesmenneelle mummolleen kuulunutta sormusta heilurina  Smiley EDIT: hän muistaakseni otti aina yhden hiuksen päästään, johon sitoi sen sormuksen. Liekö tuolla jotain merkitystä?
Mäkään en ole koskaan kokeillut heiluria. Vois kattoa, oli yhessä kirjassa jotain juttua niistä. Mut se kirja on himassa..
« Viimeksi muokattu: 08.08.2008 19:40:30 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2906 : 08.08.2008 19:47:37 »

En minäkään tuosta mitään tiedä.  Smiley

Siunasin vaan ensin itseni ja kristallin ja pyysin valovoimia lähettämään minulle vastauksia kristallin kautta.
Sitten kysyin ääneen "rakas kristalli, onko tänään 8. elokuuta", roikutin kristallia langasta etusormen ja peukalon välissä, pysäytin sen liikkeen ja olin ihan paikoillani ja keskittyneenä..
Sitten se vaan alkoi pian heilua.

Ja joihinkin kysymyksiin se heiluu todella voimakkaasti, toisiin kevyesti.
Kysyin tosi monta varmistuskysymystä todetakseni että se tosiaan osaa vastata oikein...

Muutamaan kysymykseen se ei antanut vastausta.

Lopulta kysyin "Kauko, istutko sinä minun kruununchakrani päällä?" (siis edesmennyt kissani)

Heiluri alkoi heilua voimakkaasti "kyllä"...

Kysyin myös että onko mun isäkin täällä

Heiluri vastasi voimakkaasti "kyllä"  Smiley ...  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2907 : 08.08.2008 19:55:46 »

Vaikka aikoja sitten on juttu jo "päättynyt" sen kanssa niin koskaan ei olla juteltu mitään selviksi,
huomenna on senkin aika.

*Selviskö,, en usko että miehet ymmärtää vaikka mitä selvittäisi, koska heidän mielestään asiat on tietyssä vaiheessa koettu ja kummasti tulee itselle sama olo.

Mutta sitä uutta.. autolla tuli ajeltua ja tavattua ystäviä.. se oli kivaa, huvi ja hyöty.. mutta excitement.. tulisiko huomenna, kuuntelen yhtä ulkom. puhujaa.. /event

jännittävä ajatus jos kaikkeen on joku astrotransiitti? Maailman tapahtumat, firmat, yksityistapahtumat, ollako joukossa vai erillään.

-
« Viimeksi muokattu: 08.08.2008 19:57:59 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2908 : 08.08.2008 20:07:45 »

Ihan niinkuin täällä olis kovasti rakkautta.  smitten
Rakkautta teille. Ja rauhaa.

Let's save this planet in love and light.
  smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2909 : 08.08.2008 20:23:30 »

Jotenkin tosi ihana ja hyvä olo nyt kun sai nukuttua pari tuntia  smitten
ws: niin eikai ne asiat siitä selvemmäks muutu,mutta itsepähän  jousimies ehdotti
että puhutaan asiat läpi. Ja se on ihan hyväkin tässä meidän tapauksessa mikä on ollut alusta
alkaen vähän erikoinen juttu  Lips Sealed

Nyt ajattelin ottaa suklaajäätelöä ja laittaa pari kynttilää palamaan ja mennä
nukkumaan pikkuhiljaa,tai mietiskelemään  angel
Tommosen kristalli heilurin voisin toivoa synttärilahjaksi.. Smiley

Nyt hyvää yötä kaikille rakkaille tupalaisille!! smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset