|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2914 : 08.08.2008 22:33:20 » |
|
Mä näin äsken mun isän hahmon selkäni takana peilin kautta. Kun ensin olin pitkään jutellut isän kanssa heilurin avulla. Huh..... Tätä harrastusta pitää jatkaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2915 : 08.08.2008 23:54:04 » |
|
On tehnyt muistaakseni Mä tykkään lukea faktaa ja fiktiota. Fiktioista on kiva etsiä niitä piilossa olevia faktoja Mullakin ainekirjoitukset on aina ollu lähellä sydäntä ja oltiin äikän maikan kanssa niin samalla aallonpituudella, että.. noh, upea nainen Rakastin sitä hänen tyyliänsä opettaa ja sitä, kuinka hän osas käsitellä oppilaita. Rakentava kritiikki on asia, jolla mut saa toimimaan 100%, ja hän ties sen. Sama oli musiikinopettajani. Usein ennen musatuntia istuin jo valmiiks käytävässä tai menin luokkaan jos tämä musiikinopettaja oli siellä. Soitin hänelle pianoa ja hän korjaili siinä samalla kokeita ja teki mitä nyt opettajat tekee. Yhtäkkiä hän saatto vaan kysäistä, että mikäs nyt suututtaa/masentaa/on niin mukavaa. Kuuli sen mun soitosta. Musiikillakin voi kommunikoida.. Huoh. : Mut nyt meen kommunikoimaan ton yhen kanssa untenmaille. Hyvää yötä
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2916 : 09.08.2008 08:39:52 » |
|
ihmeellistä kengu, mies ehdotti selvittämistä. näkispä sellaisen ihmeen.
no on se tyven olo ilman suhdehäslinkejä, mut jos ap karttaan on uskomista, ei niitä ikuisesti voi karata. on ollut hauska miettiä suhteiden sisällöllistä merkitystä, siis noiden suhdehuoneiden hallitsijoita, järjestyksessä oinas kaksonen neitsyt vaaka, ja tulossa jousimies. jep ...kyllä nuo tavallaan pitää paikkansa. olisi omaa itseä, ei tarttis niin erilaiseen teemaan taas.. no mutta niin oli . erilaisuutta on ollut ihan ok ymmärtää.. sitä seuraisi jos vielä..
tänään siis sporthenkinen päivä/ystäviä, joukkaribisnestuttu! .. ja sauna, nauttimaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 08:47:52 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2917 : 09.08.2008 08:54:02 » |
|
Ja mitä h*n järkeä tässä nyt sitten on? Venäjä hyökännyt Georgiaan.http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1567682http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1567695http://edition.cnn.com/2008/WORLD/europe/08/08/georgia.reax/index.htmlhttp://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1567755 *Mistä on kyse? Putin määräilee omiaan ja presidentti selittää omiaan? Venäjän joukkojen tunkeutuminen Georgiaan on kuin talvisodan toisinto, näin kommentoi Georgian presidentti Mihail Saakashvili perjantaina. Saakashvili esitti kommenttinsa amerikkalaisen CNN-uutiskanavan suorassa haastattelussa. Kun uutisankkuri kysyi häneltä, mitä hän toivoisi presidentti George W. Bushin tekevän Georgian tilanteen johdosta, Saakashvili piti ensiksi pienen tauon ja otti sitten esille Suomen. - Me olemme nyt samassa tilanteessa kuin Suomi oli vuonna 1939, kun Stalinin Neuvostoliitto hyökkäsi maahan ja halusi alueita itselleen, Saakashvili sanoi. - Näyttää siltä, että vaara on palannut takaisin. Näyttää, että vapaudet ja ihmisoikeudet ovat uhattuina jälleen, hän jatkoi. Saakashvili kehotti myös koko Eurooppaa reagoimaan ja heräämään vihdoinkin tilanteen vakavuuteen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 09:01:51 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #2918 : 09.08.2008 08:59:16 » |
|
^ mitä pahaa georgia on tehny? minä kun en oo pahemmin tietonen tuollasista jutuista.. mun kuvisopettaja yläasteella oli kotosin georgiasta. "minä en ole venäjältä! minä olen georgiasta!"
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2919 : 09.08.2008 09:01:14 » |
|
Pojat tappelee vallasta, mitä ymmärsin niin Putin haluaa näyttää valtaansa, Huh huh. Onpas aikamoista, juuri kun olin koettanut ajatella positiivisesti itäisistä maista. Kyllä tulee nyt selkkausta. Ja kaikki tuon maan kansalaiset leimautuvat kaikkialla. Kait se on Suomella paras olla armeija vielä toistaiseksi! Ei ihme että on niin Länteen ja kapitalismiin suuntautunut maa, kuten myös Viro.. no niin valotyöntekijät, hoidelkaas hommat. Muistatteko kun oli Lähi-Idän sota ja diamond asustelee siellä. Onko ketään tuollapäin?
Oli tuolla kyllä muitakin uutisia, esim olympialaisista, mutta..
Ja nyt 8.8.2008 on tulossa merkittävä energiakohotus aalto joka asettaa tuntuvasti aistittavan uuden, korkeamman energiatason pysyvästi maapallolle.
Ennnenkuin koko maapallo kokee ja elää tässä harmoniassa, maapallolla menee hyvin sekasortoisia energioita ja tapahtumia. Ne, ketkä tahtovat pitää kovasti kiinni vanhasta, vellovat raskaissa energioissa ja maapallolla menee ihmisten/kansojen välillä hyvän ja pahan (kevyen ja raskaan energian) taistelut. Kuten myös yksittäisten ihmisten kohdalla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 09:46:35 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2921 : 09.08.2008 10:54:06 » |
|
Huomenta Tigris/Kaylee: ihmeellistä!!! Jotenkin eilen yöllä kun en saanut nukuttua kurkkuni takia,aloin miettimään sua,tai siis sun nimimerkkiä ja että mikshän vaihdoit sen Kayleen ja milloinhan vaihdat sen pois yms.. niin arvaa kuin yllätyin kun just olin sitä miettinyt ja nyt kun tulin tänne niin oot vaihtanut sen Suihkussa ja lenkillä käyty,kohtapuolin kauppaan... kivaa,tänään pääsee junaan. Tää päivä on selvästi eilistä parempi! Hyvää päivänjatkoa!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2922 : 09.08.2008 11:07:59 » |
|
|
|
|
tallennettu