kengururotta
|
|
« Vastaus #2940 : 09.08.2008 16:09:40 » |
|
Tehän puhutte täällä niin paljon englantia ettei mun kielipää enää pysy perässä Ette arvaa mitä tein äsken... kaivoin lusikalla suuta (erittäin mielenkiintoista..) mutta kun on kurkussa sellaisia valkoisia patteja niin piti saada ne jotenkin sieltä pois.. kielikin näyttää aika valkoiselta.. nojoo,jos en kertois enempää,kaikki varmaan kiinnostaa mitä mun suusta löytyy Vielä muutama tunti ja sitten junaan! Miten aika meneekin näin hitaasti kun oikeen odottaa jotain. Yks minuutti tuntuu tunnilta ja yks tunti päivältä... Päätäki särkee Pitää varmaan maanantaina raahautua lääkärille jos sais antibioottikuurin. jaspis:onnea! kakkossija on tosi hyvä,melkeen paras
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 16:11:22 kirjoittanut kengururotta »
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2941 : 09.08.2008 17:03:23 » |
|
Kiitos, kengururotta Näin miekin aattelen ja arvostelu oli hyvä... ainoat negatiiviset huomiot olivat, jotta toinen korva menee kurttuun ja olemme (huom.sanamuoto ) turhan isoja ja kiinteämpi muoto olisi parempi Voiko kauniimmin sanoa, että olemme lihavia Minun puolesta tälläiset uskonnot saisi muuttaa jo tapojaan uuteen aikaan...
Oi, et ole ainoa joka näin ajattelee... : Mikään ei ole pyhempää, parempaa tahi mitään erilaista, kuin muut tässä maailmassa tallaavat olennot. No, toki täällä vallitsee ruokaketju ja viidakonlaki systeemit ja ihminen on tavallaan niiden ulkopuolla jossakin määrin. Mutta ei siltä voi itseään pitää muiden herrana ja jaella paremmuus järjestynumeroita Mitäs tykkäät Paavista? Ihmisestä joka on pyhin ja parhain koko maailmassa...? Ihmiskunnan, mutta lähinnä katollisen kirkon jäsenien ja Jumalan välissä oleva henkilö...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2943 : 09.08.2008 17:20:48 » |
|
minä jo säikähdin että täällä puhuttaisiin vain sodasta tai olympialaisista.. no itselläkin oikeastaan urheilutapahtuma ja firman tilaisuus tulivat vastaan.. sillä polulla sitten.. firma tarjosi sekä tilaisuuden että safkat ja tuli mahdollisuus lähteä Wieniin-- kaikista paikoista, heh
no myös Kaliforniaan mut katsotaan nyt..
tsekkaisko noita olympialaisia vielä..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #2944 : 09.08.2008 17:28:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2946 : 09.08.2008 18:07:29 » |
|
Munkin puolestani onnittelut 2. paikasta! Hmm.. Mikähän rotu kyseessä? Kiitos Sanooko kuva mitään? Mahtasko olla vaan hieman suurennettu haukkua... iso on rotu, mutta ei nyt sentään noin ...ei kuitenkaan paljoa, eli oisko tyty pieni myös?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2949 : 09.08.2008 19:03:55 » |
|
Tiedän ja lapsukaiset tahtovat kovasti katsomaan /omaksi ko.leffan Suurin piirtein samaa paino luokkaa, ehkä hieman isompia ovat, jos ei muuten niin karvotukseltaan : Vai sellaisia, eipä tuo oma pentusikaan suloisuudellaan tappiolle jää Se punainen pallo on kähee juttu, pistää ne harmaat nystyrät päässä koville Meillä oppi hieman tassutekniikkaa ja mamma pisti teipaten yhden reijän umpeen... hitsi, kun meinas hermot mennä neidillä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2952 : 09.08.2008 19:54:45 » |
|
kiss of death -puuterisävy, joka luo ihollesi kalmankelmeän hohdon...
Unohtamatta sleepless nights antivalokynää, jolla loihdit itsellesi hetkessä tummat silmänaluset...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2953 : 09.08.2008 19:57:50 » |
|
Miks mä tuun mukaan teiän goottijuttuihin, vaikka ne ei kosketa mua lainkaan..?Noh, mä vaan eksyin teiän kanssa leikkiin vieressä sijaitsevalle hautausmaalle, kun mun hiekkalaatikolla ei ollut yhtään kaveria ja puhaltelin yksistäni saippuakuplia siellä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #2954 : 09.08.2008 20:00:04 » |
|
Iltaa
Löysinpä keskustelunne innoittamana suomalaisen absinttikaupan, josta näyttäisi löytyvän ehtaa pullon henkeä...
http://www.absintti.com/index.php
Tämä alkosta saatava tärpätti kun ei ole tujupitoisuudeltaan ihan sitä itteään niin jospa tuolta sitten kokeilisi joku kaunis päivä tilata iltateen sekaan hieman enemmän potkua!
*tarjoaa tupalaisille kierroksen*
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
|