HUOKS!
Tupsahdin tupaan ja täällä onkin aikamoinen vilske käynyt.
Ilokseni huomasin,että Tigru on taas TIGRU,koska en ikinä oppinut muistamaan tuota Kayleeta.
En minäkään nyt jaksa kovin montaa sivua taaksepäin mennä,mutta tukka on täälläkin saanut ihan uuden mallin ja mustan värin myös.
Ja tykkään siitä.Mallin suunnittelin itse ja kampaaja toteutti,koska katsoi sen sopivan ja sopihan se.
Kengun rakkaustarinan eteneminen kiinnostaa,koska kalan kanssa oli niin,,,hmm,,kalamainen alku.
Olen huomannut,että ne ei kuule koska uivat vedessä.Kun ei muu mennyt perille,annoin eräänä päivänä nielurisat pihan puolella tulla puhelimessa tuutin täydeltä ja sen jälkeen kaikki sovittu on pitänyt.
Oliko se Islaja,joka ihmetteli melankolisuutta?
Kuule,normaalia tämän ajan ilmiötä se on.Vuoristorataa ylös ja alas ja kaikki mikä liittyy vanhaan energiaan saa myös raivon partaalle.Olen kokenut tämän hyvinkin voimallisena irtipäästämisen aikana.
Ei jaksa enää kärhämiä ja vääntöjä,joita ennen piti itsestään selvänä.
Pojan kanssa meni välit poikki,kun erään tappelun jälkeen totesin että nyt riitti.
Tämä ei kuulu enää minun elämääni ja en halua tätä.
Ja älä sinä KOTKANSILMÄ sure sitä,että et oo tehnyt mitään.Itselläni saattaa mennä useita päiviä vain nukkuen ja haahoillen.Sitten iskee joku työaalto,kun ihmisiä vaan pukkaa viime hädässä ja taas hiljenee.
Olenkin huomannut että hoitohommat ovat siirtyneet hieman taaemmas ja nyt pyydetään tarot-tulkintoja enemmän.Myös uusi ykköskurssi ilmaantui.
Jänniä juttuja aina,miten immeiset kokee ne.
Mutta kaikkein merkillisin uni oli myös viime yön päättymättömässä leffayössäni.
Synnytin hirvenvasan ja vielä imetinkin sitä.
Vasa syntyi siihen lapsuuden hiekkatielle,joka johti uimarannalle.Eräs äiti sitä ihmettelemään,mutta hänen pieni lapsensa vain katsoi vierestä ihaillen vasaa,kuin se olisi täysin normaali ilmiö.
Varasinpa vasalle vielä lääkäriltä ajankin tarkistaakseni että kaikki on kunnossa ja olihan se terve.
Ja kaikille niille,jotka kantavat syyllisyyttä netissä viettämästään ajasta!POIS SELLAINEN!
Jokainen saa omalla ajallaan tehdä mitä haluaa.Ei se ole keltään poissa ja välillä on aikoja,jolloin ei edes siedä kenenkään naamaa tuossa edessään,koska ei jaksaisi puhua.
Ja ihaninta tässä on se,että saa istua vaikka Eevan asussa,eikä tarvitse tälläytyä ihmisten vuoksi.
Tehdään vain sitä,mikä itsestä hyvältä tuntuu ja muut tekevät omia juttujaan.
Ai niin.Pieni varoitus.Ajetaanhan liikenteessä varovasti nyt kun nuo pikku ekalaiset ovat koulutiellään.
Suojelusta heille ja ja meille kaikille isommillekin.