mulla oli 888-fiilikset niin low, so low as can go. Lunastin kaikki vakavan ja pessimistisen kauriin manttelit
Nyt onkin paljon parempi, tällaista se on: vuoristorataa
welcome aboard. Eiköhän tästä vaan aina parane (elämä, maailma ja fiilikset), energiat nousee ja maailma muuttuu.
Nukkuminen on kivaa ja unien näkeminen, pelastin yöllä vuonohevosen joesta, jonne se oli lähtenyt uimaan.
Mahtava uni, se jossa hirvenvasasta kannettiin huolta. Jos haluat kertoa, mitä unesta irtosi tulkinnassa, niin kerro toki. Mua kiinnostaa unet kovasti, ja oli keväällä ihan kauhistus tajuta, että mies jota tapailin, ei nähnyt unia! Liikaa gnanjaa...
Elbaus- mahtava sana, kuulostaa sellaiselta, että samalla tavalla rennosti voi nukkua sohvalla ja sammalella, mutta jotenkin itselle vieraassa ympäristössä rentoutuneesti.
Oon lähdössä euroopan reissuun, reilaamaan ensi viikon alussa tai tämän viikon lopussa, fiiliksien mukaan. Ihanaa, kun voin jatkaa kesääni, täällä näyttää jo hiukan heikolta ton isä aurinkoisen suhteen. Mun tarvii potkia itseni tulkitsemaan noita juna-aikataulujen hieroglyfejä, että pääsen joskus sinne Lyoniin. Ei yhtään nappaisi, miksei teleporttia ole vieläkään keksitty??? Why oh why?