Sivuja: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6083782 kertaa)
0 jäsentä ja 36 vierasta katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #3015 : 11.08.2008 11:28:43 »

Sillon 888 jutussa olin h-hetkellä tipahtaneena sellaisessa sikiöasennossa olkkarin pyöreällä rottinkipussituolilla ja kaveri elbas siinä vastapäätä... Siistiä oli koko päivän  Cheesy

Tiedä sitten mutta kummasti hän muistuttaa Vajraa  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 11:31:02 kirjoittanut Mio » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #3016 : 11.08.2008 11:48:46 »

Se meinaa nukkumista mikäli ymmärrän  Smiley

Ja kirjoita vaan jos uskallat :Smiley
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3017 : 11.08.2008 12:32:05 »

mulla oli 888-fiilikset niin low, so low as can go. Lunastin kaikki vakavan ja pessimistisen kauriin manttelit Wink
Nyt onkin paljon parempi, tällaista se on: vuoristorataa angel welcome aboard. Eiköhän tästä vaan aina parane (elämä, maailma ja fiilikset), energiat nousee ja maailma muuttuu.

Nukkuminen on kivaa ja unien näkeminen, pelastin yöllä vuonohevosen joesta, jonne se oli lähtenyt uimaan.
Mahtava uni, se jossa hirvenvasasta kannettiin huolta. Jos haluat kertoa, mitä unesta irtosi tulkinnassa, niin kerro toki. Mua kiinnostaa unet kovasti, ja oli keväällä ihan kauhistus tajuta, että mies jota tapailin, ei nähnyt unia! Liikaa gnanjaa...
Elbaus- mahtava sana, kuulostaa sellaiselta, että samalla tavalla rennosti voi nukkua sohvalla ja sammalella, mutta jotenkin itselle vieraassa ympäristössä rentoutuneesti.

Oon lähdössä euroopan reissuun, reilaamaan ensi viikon alussa tai tämän viikon lopussa, fiiliksien mukaan. Ihanaa, kun voin jatkaa kesääni, täällä näyttää jo hiukan heikolta ton isä aurinkoisen suhteen. Mun tarvii potkia itseni tulkitsemaan noita juna-aikataulujen hieroglyfejä, että pääsen joskus sinne Lyoniin. Ei yhtään nappaisi, miksei teleporttia ole vieläkään keksitty??? Why oh why?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #3018 : 11.08.2008 12:34:20 »

Oon sydärin partaalla. Oikeesti. Huomenna kouluun. Ei pysty, ei millään! Pelottaa, ahdistaa, masentaa, ketuttaa..

Vika lomapäivä. Sataa vettä. Ei oo tekemistä. Ahdistaa lisää. Netti lagaa. Maailma seisoo paikoillaan vaikka just nyt ei sais! Apuva.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3019 : 11.08.2008 12:36:57 »

ei se sade mitään muuta haittaa kuin fillarointia ja lenkkeilyä, mut kohtahan se loppuu. toipilasta auttaman ja sitte urheilemaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3020 : 11.08.2008 12:38:09 »

Mua ei masenna ehkä mikään muu niin paljon kuin vesisade ja sellanen harmaa ja pysähtyny maisema.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3021 : 11.08.2008 12:40:36 »

Toiminta.

Mutta kokeiles "vaihteeks" asumista vaikka sotaa käyvässä maassa, niin a vot. Aurinko paistaa ja kaikkee kivaa taivaalta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3022 : 11.08.2008 12:44:33 »

Smiley Kyllä ja juups!8-8-8 myös täällä yllätyksekseni toi ärtyisyyttä,melankoliaa ja halua olla yksin. Huh

Liekö ollut sitten sitä,että voimallisemmin tuli alitajuntaan tuo vanhasta irtaantuminen,koska vanhempi tyttärenikin tuli viime viikolla sillä tavoin pinnalle,että nyt pitää siihenkin suuntaan vaieta. Lips Sealed Cry
Jotenkin surullista ja toisaalta riemullista,koska uuttahan se tietää. angel smitten

INDIIMA! Cheesy
Aika jännää että sinä pelastit hevosen ja minä synnytin varsan? Shocked
Jos tarkoitit tuota tulkintaa,niin kyllä se auvautui.En useinkaan enää jaksa kirjoittaa yöllä uniani ylös,mutta tämä tuntui niin voimakkaalta että noisin kirjoittamaan ja aamulla heti tulkitsin.
Koetan sen tänne rustata,mutta ensin pitää kyllä yrittää noita päikkäreitä.

Lionheartille toivotan JÄNNITTÄVIÄ koulupäiviä ja tiedä mitä ihanaa uutta siellä sinua on vastassa. Cheesy

Ja KENGU!Kiitos! Kiss angel smitten
tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3023 : 11.08.2008 13:10:47 »

Minulla tuo 888n päivän liikuttuneisuus sai jo ihan huvittaviakin piirteitä, kun se meni niin pitkälle.

Esim: K-kaupan kassalla myyjä kysyy "onko teillä plus-korttia?" ja minä itku silmässä "joo'o, niisk!"  2funny

Mutta, mutta, liikuttuminen tuo sinällään paljon kiitollisuuden aiheita esiin, joita aina arjessa ei huomaa. Sillä tavalla oli oikein hyvä päivä... ja miksei itselleen ole hauska naureskellakin. Tosin se kaupan kassatyttö taisi vähän ihmetellä.  Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3024 : 11.08.2008 13:17:08 »

Jellonansydän älä huoli, kyllä se koulu siitä lähtee käytiin. Lukio on siitä kiva myös ettei ole sidottu luokkiin, saat kurssikavereita läjäpäin.

Tikkurilan lukioonko suuntaat?
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 13:18:39 kirjoittanut Neela » tallennettu

Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3025 : 11.08.2008 13:24:04 »

Vaskivuoren lukioon.. Tiksi oli neljäs vaihtoehto  Smiley
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3026 : 11.08.2008 13:34:06 »

Missä hitsissä on Vaskivuori?  Shocked

Mitäs siitä... Nyt pelko ja ahdistus pois ja nauttimaan uusista kokemuksista.

Taivaskin näyttää olevan kirkastumaan päin.  Cheesy
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3027 : 11.08.2008 13:40:14 »

Voi onneks mulla on vielä viikko lomaa  angel Vaikka se menee kyllä järjestellä kaikkia asioita...
Käytiin mattoja pesemässä,se olikin ihmeellisen kivaa puuhaa! (vaikka ei tehnyt kurkulle kauheen hyvää)
Kohtapuolin sitä varastoa siivoomaan,ei kyllä suoraan sanottuna jaksais. buck2
Tekis mieli mennä mieluummin nukkumaan..
Voi vitsi mä ootan kokoajan että  kalat mies soittais... eikö "alkuviikosta" tarkoita viimeistään
tiistaita? :Smiley Kärsivällisyys älä jätä mua...
Nojoo,vois mennä pakkailemaan pahvilaatikkoihin kaikkee mitä otan sinne kämppään,
ei sinne paljon mitään kannata raahata ku se on niin pieni! Sänky,pöytä ja peili-lipasto niin se on siinä
mun sisustus  Grin Kirpparilla on ihania enkelitauluja että kunhan saan rahaa niin meen kyllä
heti ostamaan niitä  smitten

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3028 : 11.08.2008 13:46:26 »

Vaskis on vaan mestan nimi  Grin Sijaitsee Martsari-Myyrmäki.. jossain siellä  Smiley

Kengu.. Tuo omaan kämppään muuttaminen on varmaan ihanaa.. *haaveilee omasta asunnosta* :Smiley Noh, vielä jonain päivänä..
Alkuviikko meinaa mulle ainakin maanantai-tiistai. Kyllä se varmaan pian soittaa  Wink
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3029 : 11.08.2008 13:49:41 »

vitsi oot kengu kyllä erireipas, kuuntele kroppaa sit kumminkin, ettei tule pitemmät sairastelut touhuilun päälle.
 kalat mies, voi ja hyvä ja mäkin voisin sellaisen purkkisardiinin hyväksyä  Wink

Mäkin olen haaveillut enkelikoristeista ja kuvista. Tähän mennessä ei ole vielä tullut sellaista oikeanoloista vastaan.

Chandra: ehkä mein unieläimet oli sukulaisia keskenään.  Smiley Mulla oli kanssa oikein vahva uni, ja rupean sitä nyt ajan kanssa pohtimaan. Paljon on ollut vettä viime aikoina unissa, eilen tuli siltojen yli ja nyt uitiin ja pelasteltiin joesta.

sade näyttää nyt hetkeksi tauonneen... aika lähteä ostamaan kunnon citylenkkarit huomioväreillä. Kiss
Ah, tajusin muuten hienon asian äsken, kun olin kolme kertaa vaihtanut vaatekertani, ja koko ajan silleen, plääh miks oon tän näkönen, miks en voi olla tosta pienempi ja tosta sileempi ja tosta pidempi... En ihan tasan varmaan olisi yhtään tyytyväisempi itseeni, vaikka olisin Cameron Diaz. Jos mun ajatukset on tällasia, enhän mä voi olla tyytyväinen itseeni, eli muutan ajatukseni! crazy2
*menee tekemään aivojen sähköratojen muuntolaitetta ja on taas vähän boheemitiedemies*   Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: