Sivuja: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6084966 kertaa)
0 jäsentä ja 99 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3060 : 12.08.2008 17:30:00 »

kotiinkuljetus Tiikeri-misulle. vain se kelpaa. no mutta niin. harmi.. tai ehkä nyt luen niistä jotka menettää ystäviä ja sielukumppaneita. koska kyllähän niitä toisaalta tuleekin. eikö..

ainakin jos käskee.. hehe-
angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #3061 : 12.08.2008 19:17:32 »

Ja näin on tämäkin päivä koettu. Eikä säästytty edes mustelmilta. Jes.

Tiedättekö millanen on loukattu leijona? Loukattu leijona on pahempi kuin veren makuun päässyt valkohai.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3062 : 12.08.2008 19:50:54 »

Voi Lionheart rakas  Cry Ei löydy mitään lohduttavia sanojakaan.
Elämä on tällaista,että yllättäen asiat kääntyy aivan ylösalaisin eikä mikään ookaan enää niinkuin
ennen... siitä tilanteesta pääsee kyllä vielä ylös,ja voin sanoa,että sitten on taas entistä vahvempi,
ja varmempi kokemaan elämässä taas uusia seikkailuja.Pyydä enkeleiltä apua jos tuntuu
että tarvitset  smitten Mäkin voin nostaa sulle enkelin viestin,jos haluat?
Jokatapauksessa muista huolehtia itsestäsi  angel

Mä taidan lähteä nyt vielä järjestelemään sitä kämppää...

Hyvää illanjatkoa ja hyvät yöt tupalaisille  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #3063 : 12.08.2008 20:08:37 »

...
...
Rauhaa ja rakkautta, kaikki hyvin?  Smiley

Juu  Smiley
Ymmärsin - kiitos kun valotit  smitten

T. Ippuska
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3064 : 12.08.2008 21:07:03 »

Kengu ei se mitään.

Ite on noustava jos kaatuu. Ja toki saat nostaa minulle viestin enkeleiltä. Smiley

Huomenna on uusi päivä, uusi taistelu. Onneks oon synnynnäinen taistelija. Kyllä mä pärjään.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3065 : 12.08.2008 21:15:44 »

Ota Jellona apu ja rakkaus vastaan, se auttaa nousemista kaatumisen jälkeen. Kyllä saat itse omaa tietäsi tallata taas, kun jalat kantaa.  Wink

Rakastamiseen kuuluu kyky ottaa rakkautta itse vastaan, se on joskus vahvoille ihmisille se vaikein asia rakkaudessa.

Me täällä  smitten ja välitämme sinusta!
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3066 : 13.08.2008 07:47:44 »

piti tehdä taas näitä päätöksiä bisneksissä, mutta olen jo valinnut, seuraavalle vuodelle. jos jotkut kumppanit lopettaa, pitää tehdä toisten kanssa yhteistyötä. nyt tuntuu taas että pitäisi valita niin monesta tekemisestä,  mutta jos sen kirjoittamis-kustannushommelin jättäisi myöhemmälle ajalle. siis suomeksi, työkausi alkaa. pitää oikein johtaa firmaa ja omia bisneksiä, kai se on siis hauskaa? tai rahaa ainakin. huh. katsotaan uudet valinnat sit ens vuonna.

ainakin voin sanoa että todella mukavia+international ihmisiä on nyt ympärillä, kannustusta piisaa. koska pidän kaikista, valinnat on vähän vaikeempia, mutta toisaalta, katso numeroita..  coolsmiley ainahan joitain voi tavata ystävinä ja tuttavina.

auttaminen ja henkisyys, sekö oli homman nimi? vai henk koht suhde?
vai miten? tjaa syksy näyttää. tai jokin sopiva ajankohta. olen vaan varma että niitä menneen elämän tuttuja on niin paljon, että on vain ajan kysymys koska joku taas "vie" - mut kivemmalla diilillä nyt.

elämässä ei ole riskiä? ainakin jos pelaa "varman päälle"? tarkoitan että jos töissä ei ota riskejä? mutta tunteet? onko niissäkään jos aina toipuu ja jotain uutta tapahtuu?

ilmeisesti ei.

muistan kun Atha on sanonut, että jos joidenkin välille jää karmaa, se on ratkottava niin että palaavat vaikka liikesuhteeseen jossain elämässä. tätäkin asiaa selvittelen.. pian.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2008 08:05:04 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3067 : 13.08.2008 08:15:38 »

Huomenta  Smiley
LIONHEART,laitoin sulle yv:tä.
Jotenkin jännä fiilis heti aamusta,ei oikeen tunnu lähtevän päivä käyntiin,väsyttää
muttei silti tee mieli nukkua..
Ehkä sitä tässä pikkuhiljaa piristyy  angel Pitäkäähän ihmiset peukkuja tänään että kaikki
menee hyvin sen  kalat kanssa..
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3068 : 13.08.2008 10:14:35 »

Huomenta kaikille!  Smiley

Oon urheillut itseni kipeäksi. Tällainen just olen, pitkät ajat tekemättä mitään ja sitten hetikaikki kuntoon.
Huoh,  crazy2 päästä kärsii koko ruumis!

Kengu, pidetään Afro Afro   smitten
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3069 : 13.08.2008 13:04:47 »

coolsmiley

Kipeetä tekee. Perspuoli puutunut, tosin urheilusuorituksista vastaavat

nuo ammattilaiset.

2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3070 : 13.08.2008 13:12:09 »

Olympialaiset varsinkin toisella puolella maailmaa ovat kova urakka penkkiurheilijalle.  Grin

Kaljaa kuluu
persus puutuu ja
silmissä sumenee

angel
tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3071 : 13.08.2008 14:43:09 »

Oon taas täällä landella ja ihan poissa verkossa... tai ainakin melkein. Wink
Musta tuli kyllä kaikkea muuta kuin vanhempieni näköinen...äiti on virkailija  ja isä sorvaaja, ja musta tuli joka paikan taiteilija - höylä - henkisten asioiden talonnainen  Wink Tästä onkin sitten ollut niin kauheat kriisit, että heissulivei vaan. Kiss
Löysin eilen kampista Suomalaisen kirjakaupan hyllyltä uusimman Myssin teoksen: Tie sisäiseen linnaan.
Mulla ei riitä sanat kertomaan, että mitä jo nyt olen saanut siitä irti. Tai itsestäni. Suosittelen kiinnostuneille.  smitten

Mulla on aivoissa joku pankki- ja vakuutusasioiden ymmärryskielto. Tästä huolimatta aion nyt mennä jatkamaan tämän alueen selvittämistä.
Kaikille kaunista päivää ja enkeleitä pitämään huolta!
Iloiten Indiima
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3072 : 13.08.2008 16:12:38 »

Noniin.

Kohta taipuu mun kieleni päällä myös espanja ja venäjä.

Oon ihan rakastunu mun ROCK-musiikinopettajaan. Mies ja vielä hyvännäköinen, liian vanha mulle kumminki ja tällä rakastumisella tarkoitan lähinnä jumalatonta ihailua kyseistä henkilöä kohtaan. Soitin sille tänään pianoa ja lauloin jotta se sais käsityksen mun tasostani ja kun mä siinä sitten soitin ja lauloin niin kappale toi mieleen erään edesmennen ystäväni, jonka hautajaisissa soi kyseinen kipale ja muutenki tuli nää viime päivien surut ja murheet esille niin itkuhan siinä tuli. Opettaja katto mua ja sano, että voin lopettaa soittamisen ja tuli istumaan siihen viereen ja jatkoi siitä mihin mä jäin. Se soitti sen kappaleen loppuun ja sano, että oon tosi lahjakas ja vaikkei se sais vielä ilmoittaa niitä valintoja siihen ns. "ykkösryhmään", niin mä oon kuulemma varmasti sisällä. Ja se sano, että se näki mussa jotain kun mä soitin. Miks kaikki sanoo niin, vaikka mun olo ei kyllä oo mitenkään erikoinen kun mä soitan? Tai no.. aika katoo ja maailma hävii ympäriltä, mut silti mun olo on ihan normaali.
  Kun mä lähin siitä musaluokasta niin se maikka tuli ovelle sanomaan, että hälle voi kyllä tulla aina juttelemaan ja sano huomanneensa, että musiikki on mulle keino purkaa niitä tunteita ja saisin ehdottomasti milloin vain tulla soittamaan kun siltä tuntuu.

Parempaa ei olis voinu tältä päivältä toivoa.

Kengulle kiitos siitä yv:stä  Smiley

Tämän jakson kirjoihin menee 206 euroa. Kivakiva.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2008 16:14:52 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3073 : 13.08.2008 16:26:01 »

Ja se on hyvä, että mulla on nyt edes joku johon sielä turvautua. Koulu on iso ja kaverit.. No, ne teki mitä teki, turha sitä enää murehtia (mutta luonnolleni en voi mitään, muhun niitten on enää turha edes yrittää turvautua. Kyllä ne ties kenen kanssa ne leikkii).

Mut ainakin se oli hyvä muistutus, ettei ihmisiin voi luottaa ja kaikki pitää laskea etukäteen mahdollisten tappioiden pelossa. Elämä on peli, siitä ei päästä mihinkään.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3074 : 13.08.2008 16:48:28 »

Jouskarissa on  kuunsolmu

Mitähän se meinaa? Ja haluaisitko dawnchild, kun tuota sideeristä astrologiaa tunnet, niin kertoa mulle edes hieman mun sideerisestä kartastani? Yv:nä kenties? Ei toki pakko, voishan sitä itekkin opiskella sideeristä kun on aikaa  Smiley
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Sivuja: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 1167
  Tulostusversio