Huomenia tupaan!
Täällä on taas tapahtunut niin paljon,että on parempi vain yleisesti vilkaista.
Ei pääse enää kiinni,että kuka ihastuu ja rakastuu ja eroaa ja,,,
Juups,taitaa olla tämä kausi tällaista ihmissuhde opettelua ja juuri parisuhteitten,jotka ovat niitä opettavaisempia.
Siinä kun kaksi erilaista ihmistä yrittää saada sellaista muottia aikaan,että molempien mieltymykset siihen mahtuvat,niin ei ole helppoa.
Vaan jos nuo palaset sitten loksahtavat niin ihanatahan se on!
Olen edelleen tuon kalan kanssa samanlaisessa suhteessa,vaikka tiedänkin jo,ettei tämä ole lopullista.
Ollaan nyt niin kauan kuin hyvältä tuntuu,mutta juominen häiritsee sen verran viikonloppu tapaamisia,että uskon tämän suhteen hiipuvan.
Ne hetket ovat hyviä,kun mies on selvinpäin ja hän on aivan ihana silloin,mutta,,,
No,ei sitä kannata surra sen enempää.Päivä kerrallaan.
Nyt on tullut niin paljon uutta ja ihanaa kuvaan mukaan,että menee se vallan mainiosti ilman miestäkin!
Eilen minua pyydettiin vapaaehtoisena toiseksi valvojaksi kuntoutuvien narkomaanien leirille.Mukaan tulee myös heidän pienokaisiaan,jotka ovat huostaanotettuina tällä hetkellä.
Enpä kauaa miettinyt kun lupauduin.
Paikka on aivan upean järven rannalla ja saan täys ylläpidon ruokineen ja majoituksineen.Saunaa ja uimista ja saan kokeilla heidän kanssaan Reikihoitoja,koska moni siellä on kiinnostunut.
Ja entäs nämä pienokaiset!Ihania kristallilapsia ikänsä puolesta.
Vienpä heidät metsäretkelle ja opiskelen siinä samalla,mitä lapsukaiset kertovat minulle.
Juuri haaveilin mökkilomasta ja nyt siitä tuli vielä odotettua ihanampaa!Nopeasti nämä toiveet toteutetaan runsaampina kuin itse osaa ilmaan heittää!