Huomenta!
Kiitos vaan Kotkansilmä!
Korjailen sen verran,että ajatukseni olivat vain omasta elämästä,en kommentoinut kenenkään miesjuttuja,vaikka päällekkäistä kirjoittelua samansuuntaisista asioita kengun kanssa tulikin.
Mun pitää varmaan hommata promillemittari ovenpieleen ja päästää sen mukaan sisälle.
Ei vaan,kyllähän sen äänestä kuulen,vaikkei olisi kuin kaljapullonkorkin avannut.
Mutta ihminen tosiaan voi olla onnellinen muistakin asioista kuin ikikiemuraisista suhteista.
Ja vaikken pidä humalaisten seurasta johtuen siitä,että ollaan täysin eri aaltopituudella,niin näin perhepiirissä koettuna se on siitä helpottava asia,että selviää aamuun.Toista se on huumeriippuvaisten kanssa.
Varsinkin pirin olen huomannut aiheuttavan tuota harhaisuutta pitempään käyttävillä.Myös pinna tosi piukalla.Harhaisuus saattaa kyllä johtua myös pitkistä valvomisputkista,jolloin kenen tahansa pinna kiristyy.Ja ulkonäkö.Voi luoja minkä näköiseksi oli lyhyessä ajassa mennyt eräskin miespuolinen ystäväni.
Lakanan värinen ja muistutti kukkakeppiä,tai pikemminkin jo aikoja sitten kuolleelta.Juuri viikolla törmättiin.
Kuolemat ovat vähentyneet nyt kun heroiini on ollut poissa jonkin aikaa kaupungista.Tosin satunnaisia tapauksia on.
En kyllä suosi mitään ainetta vaarattomana,koska tuo kokeilukynnys seuraavaan aineeseen on kovin matala niillä,jotka helposti koukkuuntuvat ja ovat elämyshakuisia.Ja sitten tulee vielä nämä muut sairaudet päälle,kun porukalla touhutaan,eikä aina niin puhtailla neuloilla.C-hepatiitti on varsinkin hyvin yleinen ja monenmoiset tulehdukset milloin missäkin,kun suonia ei enää tahdo löytyä mistään.
Juu,itse olen kyllä koukussa tupakkaan edelleen ja sen lopettamista en ole harkinnut edes.Ehkä joskus on aika,ehkä ei.Mutta en ole huomannut harhaisuutta,paitsi tämä jatkuva syntymäharha.
Ja silloin,kun yritin kerran lopettaa ja heräsin siihen että istuin sängyllä ja yritin napata kiinni ohi kiitäviä savukkeita.
Tyytyväinen olisin kyllä,jos en ikunansa olisi aloittanut!
Ja siitäkin,että silloin ei ollut näitä muita aineita,koskapa olin hyvin elämyshakuinen nuori ja melkeinpä voisin kuvitella itseni tuohon koukkuuntuja ryhmään.
Mutta nyt pois nuo surkiat aiheet jo aamusta.En jaksa niillä nyt enää päätäni rassata.Tulee vaan huonot fiilarit.
Sen verran DAWNCHILD,että jos haluat jotain tehdä,niin tutki vaikka syksyllä alkavia vapaaehtoiskoulutuksia.Jos sieltä jokin kolahtaisi omaksi jutuksi.Walkers-kahvilat tarvitsevat ainakin viikonloppuvapareita jos vaikka mihin eri työhön nuorten kanssa.
Ja TIGRU on ottanut sen mun "luoman" hiusmallin.Joskin en omaa ihan siilinlyhyttä toista puolta ja väri muuttui mustaksi taas.
Mitäs kenopäitä meistä on tullut?
Nyt loppuu jaarittelu taas ja pitäisi töitä jatkaa,,,
Kahvit teille keitin,vaan muuta ei ole tarjolla,kun en kykene syömään aamusta mitään.Sitä tupakkaa vaan,,