Tiigris
|
|
« Vastaus #3135 : 16.08.2008 14:02:45 » |
|
HMMMMMMH... Miksi mä en pyytänyt sen numeroa? Oonko tyhmä? Se oli niiiiiiin ihana ja täydellinen....... Mitkä silmät, mikä katse, mitkä suudelmat, mitä *****ä.... HUHHUH...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #3136 : 16.08.2008 16:15:15 » |
|
Pölpötellääs tänne jotain mietteitä nyt. Mies se puurtaa töissä kaiket päivät ja minä lorvin kotona koneen ääressä! Mua vähän jännittää, kun pitäisi muuttaa vielä tässä kuussa Jyväskylään, eikä meillä ole kämppää sieltä. Kaikki on jotain yksiöitä, vapautuu myöhemmin syksyllä tai ei saa tuoda lemmikkejä. Pitäisiköhän mieheni ilmoittautua poissaolevaksi kouluunsa nyt syksyllä jos ei saaha sitä. : No jaa, eiköhän tuokin selviä pian. Nyt pittää ottaa rennosti, maanantaina on synttärini ja menen Helsinkiin hienon bändin keikalle! Ja kissat pittää viedä leikattavaksi. Tuo ykski lellikki tuossa mouruaa ja kinuaa silittelyä. Soundgarden kuullostaa ihanalta, ja taidanpa keittää teet. Tulipa sekavaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #3140 : 16.08.2008 20:39:17 » |
|
Onnea Leijonamieli! Hyrisen ja tirskun näitä seksijuttuja, kun joka paikasta tätä nyt tulee Lähden huomenna pariksi viikoksi reissuun ja kolme ihmistä on sanonut mulle, että älä tule raskaana takas...tai älä harrasta suojaamaton seksiä. Ja kummallista kyllä, olen pitkään aikaan sellaisessa tunteessa, että nyt on hyvä olla ihan näin kun on, eikä tarvitse tiirailla ripsien läpi testoteroonilta tuoksuvia luontokappaleita aah, no onhan se mukavaa : Mua vähän jännittää lähtö, pitäisi nytkin pakata, muttaaaaa....onhan tässä vielä pari tuntia aikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3141 : 16.08.2008 20:46:22 » |
|
No siis... Se vaan oli siinä hetkessä Mitäpä sitä turhaan miettimään sen enempää, ei meille mitään suhdetta tule... Koska hänet tunnen ja tiedän liian hyvin tietääkseni että ei kiinnosta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #3144 : 16.08.2008 20:50:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #3145 : 16.08.2008 20:57:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #3146 : 16.08.2008 20:59:00 » |
|
Joku roiskesuoja kannattaa ostaa mestoille. Muistaakseni on tainnut mimmi joskus vähän suueritteitään katsojille sadettaa, sekin tosin vain osana aktia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #3147 : 16.08.2008 20:59:33 » |
|
Iltaa! Täällä kanssa pinnistelen..... vähän sain kateellisuutta puristettua Teille tulee kunnon bileet, kun on kansainvälinen kaupunki ja tähdet... muistakaas laittaa kootut kertomukset reissusta. Indiimalle myös OIKEIN hyvää ja antoisaa matkaa. Tigris, jos on kiinnostunut, tietää jo mm. sinun strategiset mitat, kotiosoitteen, puhelinnumeron ja hiusten oikean värin. Ottaa mieluiten yhteyttä, kun vähiten sitä odotat. nim. kotona -mies Rakkaudenvalon uni- ja hippimiehen yhteyttä mietiskelen. Ja minulle yksi yömyssy, kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #3148 : 16.08.2008 21:04:21 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3149 : 16.08.2008 21:10:50 » |
|
Antoisaa Madonnankeikkaa Sashalle ja k-energylle miehineen... Mie en jaksa juuri nyt olla kade koska olen ihan poikki eilisestä bilettämisestä ja kaikesta sen jälkeisestä toiminnasta.... Ei me varmaan enää ikinä nähdä sen skorpparin kanssa koska ei tiedetä toisistamme muuta kuin etunimet, millä sitä sitten ottaisi yhteyttä? Voin tietenkin kokeilla lähettää pullopostia jos hän sattuisi löytämään sen pullon... : No toisaalta tiedän että ei hän ole se joka vie jalat alta vaikka aika mahtava olikin... Juu, hyvää yötä vaan... Ehkä huomenna on tasaisempaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|