Mää oon tässä WEEÄSSÄ!
Puuuhhh mikä vkl!
Jaspiksen uni oli kyllä niiiiin omiaan kuvaamaan tämän ajan energioita,että osuvammin ei enää voi unimaailma infota!
On kuin merirosvojen kanssa olisi ja piiloon pitänee vetäytyä,kunnes päästään perille.
Kamalan riitaista energiaa liikkeellä.
Ensinnäkin olen potenut kuun pimennysoireita ihan debikseen asti krapulan lisäksi.
Kaksi omenasiideriä ja n.2cm kahvilikööriä lasissa jääpalan kera ja eilisen päivän tuntui kuin joukko pikkumiehiä olisi puukolla veivannut oikeaa ohimoa siihen asti että ystäväni lähetti mulle energiaa ja nukahdin.Herätessä päänsärky poissa.
Vanhimmat lapseni ovat päättäneet urakalla kaivaa joka ikisen kasvatusvirheeni esiin ja ne on lähetetty tekstiviestein,että nyt ihan varmaan ne muistaisin.
Kirjuutin vain molemmille,että saavat rauhassa kiukkuilla yksinään ja vaikka poltella vihoissaan kuviani,jos se helpottaa,mutta minä en osallistu siihen,vaan rakastan heitä ja viestittelyihin en sen enempää lähde mukaan.
Kalamiehestä olin perjantaina yhtä mieltä ja eilen toista mieltä ja tänään kolmatta ja,,,
Kiltti se on,joten ovat vain omia tunteen purkauksiani.
Mitä muuta täällä olikaan tapahtunut?Muutaman sivun luin.JUU,JELLONALLE ONNEA ROPPAKAUPALLA!
TIGRULLE sen verran,että mitäs sellaisia murehtiakaan.Ihan oikein toimit kun et moisista syyllisyyttä kanna.
En viitsi itsekään vaivautua.Ja jos siltä tuntui tuon kaverin kanssa,niin so?
Ei kait siinä nyt mitään kummallista ollut.
Aika jännä ollut havaita,että seksuaalisuus on lisääntynyt voimakkaasti viime viikkoina.
Jopa tämä vanha rouvakin tuntuu aika ajoin kaipaavan ja tarvitsevan sitä.Liekö syynä sen kautta purkautuvat energiat.Heh,kiva tapahan se on.
SASHALLE JA KAURISENERGIALLE MIEHINEEN ANTOISAA KONSERTTIA!
En ole myöskään Madonna fanittaja,joten ei tarvitse kadehtia.Sen sijaan tiedän kyllä miten nautittavaa on olla konsertissa,jossa esiintyjä itselleen tärkeä,joten iloitsen puolestanne.
Tänään vielä löhöpäivä eilisen lisäksi.
Niin,olihan eilen aivan mahtava hetki kun Dalai Laman elämänkerrasta tuli telkusta.Ihanaa aina katsella hänen naurusta loistavia kasvojaan.
Sen jälkeen keskityinkin mietiskelemään myötätuntoa.Nyt piste tälle romaanille.