Sivuja: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6086178 kertaa)
0 jäsentä ja 34 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3240 : 20.08.2008 11:00:59 »

Voi te kaikki rrrrrakastavaiset... smitten

Kengu, onko se  kalat ikäisesi vai pari vuotta vanhempi?  Smiley

Mä oon tullut siihen tulokseen että mun on turha katsella mun AP-karttaa koska se on nyt jotenkin ihan mälsän tuntuinen... Odotan vaan ens vuotta... Grin Sitten mulla on 7. huoneessa  vertex venus mars ...
5. huoneessa juno...
Ja 4. huoneessa  kuunsolmu neptunus chiron jupiter ...  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3241 : 20.08.2008 11:01:06 »

En saa enää selvää mikä miesjuttu on oikea ja mikä laastaria.. kestoonko se liittyy?? Onko leikki parempaa kuin oikea?? Aina kun joku loppuu, tulee toinen ja jollain tavalla sopivampi.. tylsän jälkeen kiihkeä, ei-urheilevan jälkeen urheileva tai onko niissä logiikkaa?? ehkä ei.. rapu oli nuorin, jep. Kummallinen ajoitus, ja se itä koska edellinen oli Jenkkeihin päin kallellaan.

Todellakin.. loka vai joulukuu..

mutta Tigru sinullahan on aina vireillä, minulla kai tulee muutaman kuukauden autiuden jälkeen aina salamanisku jostain.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3242 : 20.08.2008 11:04:50 »

4, huone, koti, ei pelkästään lapsuudenkoti... Smiley ja mulla liittyy sinänsä rakkauselämäänikin, kun mulla itsellä on  venus oinas 4. huoneessa.  Wink
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3243 : 20.08.2008 11:05:10 »

tigrukalat on mua 5 vuotta vanhempi  smitten
Juuri odottelen että se tajuais ladata puhelimensa ja soittaa mulle  Undecided Olis niin paljon
asiaa ja haluaisin vaan käpertyä nyt sen kainaloon.
Kai se nukkuu vielä...
Mä en jotenkin osaa tai tajua katsoa noita karttajuttuja  Lips Sealed  Cry
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3244 : 20.08.2008 11:08:53 »

onko se todella.. eikö suvanto ole ihan yhtä hyvä, kun nykyisin loppuukin niin äkkiä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3245 : 20.08.2008 11:16:56 »

Mä en tiedä miks, mut jotenkin toivoisin että löytäisin KYPSÄN mutta itseäni vain 1-3v. vanhemman tyypin....
Kaikki ketä oon tapaillut on nyt olleet 4-6v mua vanhempia...

Siinä on se, että ollaan niin eri tilanteessa. Mä oon just oppinut elään itsenäisesti ja vasta valmistumassa ja niillä taas 10 v. duunia takana ja 3-kympin kriisi päällä...

MIEHET MUUTTUU OUDOIKS pari v. ennen 30v.... Mä oon tapaillut just niitä, jotka puhuu "tää on viimenen vuosi kun mä voin enää tehdä mitään" ja ovat ihan sekopäisiä ja ostavat ryppyvoiteita yms....
Tai sitten oon vaan tavannut ne vauhkoimmat tyypit.... idiot2
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3246 : 20.08.2008 11:29:28 »

Grin

Ensinnäkin en ikinä katso kenenkään horoskooppimerkkiä.Tai jos katsonkin,niin tutustuttuani voin vilkaista yleisiä luonteenpiirteitä.
Miksi en katso? Smiley
Koska en itse ole lainkaan tyypillinen merkkini edustaja,ei myöskään ensimmäinen mieheni,ei poikani.Toinen mieheni ehkä.Ja kaikki olemme kauriita.
Kyllä luulen että siinä pitäisi sitten jo koko kartta seuloa,jos siltä pohjalta miestä hakee.

Niitä tulee eteen kun ajankohta on sopiva,eli on altis rakkaudelle.Jokaisella suhteella kestosta riippumatta on jotain opetettavaa.Toiset kovempia kouluja,toiset upeita ja ihania.
Mutta niinhän se menee oppilaitoksissakin.Jostain aineesta ei pääse kärryille,kun taas toisessa on haka! Grin
Voi mennä vuosia ilman suhteita ja sitten onkin päällekkäisyyksiä kun on avoin rakkaudelle.

Ja KYLLÄ!Juuri rakkaushan on se joka energiatasoa nostaa! angel
Tosin ihan kaikenlainen rakkaus,ei pelkästään parisuhde.Yleisesti vaan rakastunut ihminen säteilee sitä kaikille muillekin. smitten

Antakaa palaa vaan!Ei etukäteispelkoja että mitä tuskaa tämä mahdollisesti tuo.Tuo sitä mitä tuo ja ilman katsomista ei saa koskaan tietää.Voipi elämän mies kävellä sivu suun. Grin
Olen lopettanut turhan varomisen ja sanonut vain,mitkä ovat toiveeni sekä kuunnellut toisen toiveita.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3247 : 20.08.2008 11:37:22 »

Niin.. Kovin moni mies suhtautuu perheen perustamiseen niin kuin se olisi maailmanloppu.  uglystupid2

Toisaalta Elviksellä on ehkä hieman eri juttu kun sillä on sentään 5v. poika...
Tietää minkälaista isänä oleminen on...

Mä oon kyllä aika rakastunu,
mutten vaan tiedä miten tästä eteenpäin... Undecided

Koska tässä suhteessa on niin monta ongelmakohtaa.

Ensinnäkin se että se mun rakkauden kohde on koira ja sen isäntä on ihastunut muhun...
2funny 2funny

Mä voisin mennä Elvikselle kylään pelkästään nähdäkseni sen koiran uudelleen.
Se katso mua niillä suurilla silmillään, voi mä olisin tehnyt mitä vain jos se olisi pyytänyt,
niin ihana ilme sillä oli... KOIRA!  smitten

(hassua kissaihmisenä puhua näin, mutta juu,
ehkä maailma on avartumassa ja alan tajuta koiriakin  :Smiley )

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3248 : 20.08.2008 12:00:29 »

Ohhoh... Jos yhtään osaan tulkita AP-karttoja niin näyttäis et oon vuonna 2010 raskaana.. Tai ihan hyvin voisin.... idiot2
Monet merkit viittaavat siihen, kuten  askendentti jousimies (laajentuminen fyysisesti).. Tai sit lihon muuten vaan!  Grin

8. huoneen kärki ravussa ja siellä paljon tavaraa: onnenpiste,  mars ja  vertex
1. huoneessa Ceres, pluto ja kuunsolmu...  kauris

4. huoneen kärki härässä (äidillinen, hedelmällinen merkki)

Rakkaudenkin osalta kiva: 7. huoneessa  venus rapu,
juno ja  aurinko kaksoset...

Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3249 : 20.08.2008 12:50:15 »

Sitten pitääkin bilettää ihan hulluna ja tehdä kaikki jutut kun aika loppuu kesken.. Mikä aika? Se on heidän itsensä päässä

*Muuten minusta miehet bilettää hulluna 20v, 30v ja 40v! Oikeasti, jos sitä pitää ajatella että koska joku asettuu?? 40v tulee yksi villitys, 30v saattaa bailata ihan kuin 20v. No jotkut 40v on rauhallisempia. En tosiaan tiedä mitä on tulossa, olin keskustassa, kaikki on niin arkisia ja bisnes, ei kovin seksikästä.

Mutta bileissähän sitten yleensä on kipinää ja nauratan kaikkia..

Voi mennä vuosia ilman suhteita ja sitten onkin päällekkäisyyksiä kun on avoin rakkaudelle.

*Tuo on totta. Mutta onko todella niin, että henkisellä tiellä oleva ei voi saada yhtä korkeita viboja itsekseen kuin toisen kanssa?? Voipi olla.. ja taas palataan samaan asiaan, energiat.. ahh tottakai voi, jossain spiraalimeditaatiossa yhdessä.

Hm, skorpeilla olisi kiihkoa lokakuussa ja oinailla keväällä, eikö loppuvuonna... ? Toimiiko minulla tuo Alles is fun-teoria, kun kokouskin meni sivu suun ja menen risteilylle t saaristoon??
  Kiss angel
« Viimeksi muokattu: 20.08.2008 13:03:03 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3250 : 20.08.2008 13:58:16 »

Mä en tiedä miksi olen niin tajuttoman herkillä fiiliksillä.

Eilen itkin, tänään itkin. Ja tää ei liity mitenkään mihinkään
naiseusailahtelujuttuihin vaan jotain muuta on ilmassa...

Kävin äsken puolentoista tunnin kävelyllä tuolla metsässä ja kyyneleet tulvi silmiin koko ajan.. No onneksi juuri ketään ei tullut vastaan... 2funny "itken aina lenkkeillessä, sehän on ihan normaalia"  2funny ..

Osaan sentään nauraa sille että itken, sitten vaan nauran ja itken yhtäaikaa.  2funny Cry 2funny Cry

Eikä ole edes yhtään hullu tai tasapainoton olo,
tiedän että nää on vaan jotain ohimeneviä tunteita...

Ei mun mitenkään ylipaha olo ole, sellanen melankolinen vaan ja liikuttunut...
Kaipaus.... Kaipaus soi kauniimpana....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3251 : 20.08.2008 14:18:37 »

vesimies

Hmmh, itselleni jokseenkin vieras merkki vaikka ilmava oonkin ja mun uranus on 1. huoneessa...
Ja jupiter  vesimies ...

En tunne juuri ketään vesimies-miestä, mut voin kuvitella.... Ja se ei herätä mussa mitään eroottisia tuntemuksia.  Grin Luulen että "ilmavan" ihmisen ei kannata olla suhteessa toisen sellaisen kanssa, jos pohjimmiltaan haluaa suhteen jossa on paljon tunnetta ja tarpeeksi fyysisyyttä. Voi muuten jäädä sellaselle älylliselle tasolle kaikki..  kaksoset vaaka vesimies on hyviä pohdiskelukavereita....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3252 : 20.08.2008 14:44:00 »

näin yhden melkein hyvännäköisen miehen.. siis jos rapu on lähtökohta, heh.. no siis jos pitää olla vaalea, valo ja pitkä.. tyylikäs, jopa. kyllä se tästä vielä.. ei ole kiire. ainakin itse olen jossain määrin hot tms. vaikea arvioida kun ei ole mies. kavereina niitä tosiaan on.. jotenkin ihan rentoa näin. suhde voi nimittäin myös stressata, entäs petisuhde.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2008 14:48:33 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3253 : 20.08.2008 15:08:48 »

Niin suhde tosiaankin voi stressata....
Ja vaikka nytkin kyllä pidän huolen ulkonäöstä, niin ei tule yhtään niin paljon ajateltua miltä näyttää kotona. Se tekee elämän helpommaksi.... Siis kun ei asu kaksilahkeisen kanssa. Toisekseen ei tarvii kuunnella kenenkään kuorsausta tai kärsiä piereskelystä... Onneks kaikki ei piereskele niinkuin eräs.. 2funny

Huhhuh...... Oli se silloin joskus vaan niin hauskaakin joskus.....

En viitti kertoo kun menee ehkä liian ala-arvoseks huumoriksi... 2funny

Kipee olo, tai siis väsyttää kummasti..
Mä en tiedä onko mussa jotain vikaa kun yritän syödä normaalisti,
mutta sitten mun maha vain on sekaisin ja huomasin äsken että olen laihtunut 5kg tässä melko lyhyessä ajassa, oikeestaan tekemättä mitään..... uglystupid2

On vaan sellainen väsy ja heikko olo, vaikka oon yrittänyt myös juoda paljon.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3254 : 20.08.2008 15:34:46 »

Itse laihtuminen ei häiritse mutta se et on raato olo, sellanen epäterve....

Pitää varmaan mennä hakeen luontaistuotekaupasta kaikki vitamiinit ja hivenaineet aasta ööhön....

Oon kyl miettinyt jonkinaikaa että mulla vois olla keliakia tai joku muu imeytymishäiriö tai allergia mitä en tiedä.. On sen verran outoo että pysyn niin sutjakkana tällä syömisellä. Ja oon huomannut että kaikki oireet pahenee sen jälkeen kun on ollu ryyppäämässä. Mikään ei tahdo pysyy sisällä moneen päivään. Toisekseen nää on varmaan myös jotain psykosomaattisia oireita kun tuntuu etten oikeen "sulata" kaikkia muutoksia mitä elämässä on ollu....
tallennettu
Sivuja: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: