Ensinnäkin en ikinä katso kenenkään horoskooppimerkkiä.Tai jos katsonkin,niin tutustuttuani voin vilkaista yleisiä luonteenpiirteitä.
Miksi en katso?
Koska en itse ole lainkaan tyypillinen merkkini edustaja,ei myöskään ensimmäinen mieheni,ei poikani.Toinen mieheni ehkä.Ja kaikki olemme kauriita.
Kyllä luulen että siinä pitäisi sitten jo koko kartta seuloa,jos siltä pohjalta miestä hakee.
Niitä tulee eteen kun ajankohta on sopiva,eli on altis rakkaudelle.Jokaisella suhteella kestosta riippumatta on jotain opetettavaa.Toiset kovempia kouluja,toiset upeita ja ihania.
Mutta niinhän se menee oppilaitoksissakin.Jostain aineesta ei pääse kärryille,kun taas toisessa on haka!
Voi mennä vuosia ilman suhteita ja sitten onkin päällekkäisyyksiä kun on avoin rakkaudelle.
Ja KYLLÄ!Juuri rakkaushan on se joka energiatasoa nostaa!
Tosin ihan kaikenlainen rakkaus,ei pelkästään parisuhde.Yleisesti vaan rakastunut ihminen säteilee sitä kaikille muillekin.
Antakaa palaa vaan!Ei etukäteispelkoja että mitä tuskaa tämä mahdollisesti tuo.Tuo sitä mitä tuo ja ilman katsomista ei saa koskaan tietää.Voipi elämän mies kävellä sivu suun.
Olen lopettanut turhan varomisen ja sanonut vain,mitkä ovat toiveeni sekä kuunnellut toisen toiveita.