|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3287 : 22.08.2008 00:18:11 » |
|
mutta sinähän olet auringonkajahduksen (kajahtanut ) lapsonen, sinun pitää valvoa, ja "odottaa kuin kuuta nousevaa" auringon ensimmäisiä säteitä... Minä olen tullut yöeläimeksi, enkä ole moneen päivään ollut kartalla siitä mitä vuorokautta eletään.. Viikkopöllö, kuten toissaexäni äiti sanoi ihmisestä joka ei muistanut mikä viikonpäivä on... Mitähän heillekin kuuluu. Sain siellä aina niin lämpimän vastaanoton.. Vastaaotosta puheen ollen, piti perustaa tänne tänään uusi ketju "Herra Hakkaraisen yövastaanotto" Joka olisi paikka kaikille yöllisille pohtijoille.... Mutta turha paikka se olisi, kun ei siellä kovin moni varmaan hengailisi pyjamat päällä. Toivon että löydän rytmin ja arjen kohta....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3288 : 22.08.2008 00:42:14 » |
|
Ai,kappas vaan! Täällä on muitakin täpinöissä vielä tähän aikaan! Olen niin suunnattoman onnellinen nyt jo eilisestä päivästä,koska ihan kaikki tuntui menevän putkeen. Sellainen tunne,että nyt pitää puskea kaikki vielä harmistusta tuottava pois uuden alta. Ja en ollut ainoa,kun ystäviäni kuuntelin. Nyt ei meinaa malttaa mennä nukkumaan. Haluaisin vain jatkaa ja jatkaa tätä oloa. Vaikka eipä silti,tänään on hyvä päivä!22,mestariluvun päivä ja silloin tapahtuu aina jotain uutta ja kivaa. Tigruseni! Samaa olen ihmetellyt ja kaipaillut useinkin,AURINKOHYMIÖTÄ! Sellaista oikein ilosta ja liekehtivää.Joskus se tuntuisi ainoalta oikealta "ilmeeltä" tiettyyn olotilaan. Kaipa tästä pitää yrittää mennä nukkumaan ja nousta uudelleen nauttimaan taas tästä päivästä. HYVÄÄ YÖTÄ TE MUUTKIN YÖN LAPSET!YÖ ON IHANAA RAUHAN AIKAA!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3289 : 22.08.2008 07:47:14 » |
|
eilen saaristoreissulla eräs pikkutyttö sen sanoi; pitää tulla omakotitalo, uima-allas ja auto, mutta ei poikia, ne on vain tiellä.
heh. lapsukaiseni boyfriend on siis ihastunut ja menossa naimisiin, mutta toisaalta vain ystävä. kuulostaa ihan minun viimeiseltä.
pitäisköhän ajatella noin, ne on vain tiellä.
juttelin laivapojan kanssa merikartoista, ei ollut ainakaan minun makuuni tyyppi.. siis ei hengen valoa. eikä ne muutkaan silleen vetäneet puoleensa, mutta ateria ja saaristokävely kivat. illalla olis taas menoa, mutta noh.. onneksi saa valita kaiken keskellä!
astrologi Stenberg povaa kuulema jo maailmansotaa, mutta ehkei nyt vielä sentäs. Your Horoscope - Today, August 22, 2008 It may seem as if your brain is your enemy instead of your ally. For every thought that comes up, you might think of two more that contradict it. Then suddenly you have four thoughts contradicting the two contradicting thoughts. Pretty soon you find yourself going around in circles over an issue that is quite simple. Don't get angry with yourself, and try not to get frustrated. The key is to take things more slowly, and don't mentally jump ahead of the place you are at now.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 09:03:38 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #3290 : 22.08.2008 09:50:16 » |
|
eilen saaristoreissulla eräs pikkutyttö sen sanoi; pitää tulla omakotitalo, uima-allas ja auto, mutta ei poikia, ne on vain tiellä.
heh. lapsukaiseni boyfriend on siis ihastunut ja menossa naimisiin, mutta toisaalta vain ystävä. kuulostaa ihan minun viimeiseltä.
pitäisköhän ajatella noin, ne on vain tiellä.
Niin.. Eikös se totuus tule lasten suusta? Suloista Huomenta!! Vähänkö koukussa. Hirmu kiire seminaariin mutta pakko tulla kurkkaan tänne. TARJOON KAHVIT, OLKAA HYVÄ! Joo-o. Sama ongelma. Myöhästyn usein koulusta 10-15 min näin aamuisin ku pitää tulla tänne Tänään mä pidän lomaa. Aion soittaa pianoa, syödä hyvällä omatunnolla, löhötä leffoja katsellen ja olla koko päivän ilman meikkiä, hiukset sotkussa ja päälläni pelkkä yöpaita! Haluan säveltää kappaleen viime viikoista, soittaa ja sitten piirtää sen, lopuksi keksin sanat. Haluan soittaa nää tunteet. Musta tuntuu usein, että kun mä soitan niin joku jossain kuulee mua. Ei sitä soittoa, vaan minua. Ja se kuulija hyväksyy kaiken, antaa anteeksi ja puhdistaa.
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3291 : 22.08.2008 09:58:35 » |
|
jos ne on tiellä, miten kestät jellonaa..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3293 : 22.08.2008 10:10:53 » |
|
se on kyllä ongelma, autuaita olkoot ne jotka ei ole rakastuneet. katsokaas nyt miten hyvin kaikki on "
sanoisko jopa, IHAN SUUNNITELTUA! (voiko sielukumppanin kanssa koskaan olla helppoa, muuten? kun viimeksi luulin että voi, niin ei lopulta )
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 10:35:08 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #3294 : 22.08.2008 10:44:13 » |
|
Huomenta Mites muuten Lionheart,mikä tämä juttu oikeen on? Jos oot jellonankans kuitenki yhdessä... : Mun ei kannattais liikkua ulkona niin ihmisillä olis parempi ilma,kun aina kun mä astun ulos, alkaa sataa,ja kun tuun takas sisälle niin sade melkeen heti loppuu Paitsi nyt se ei kyllä vielä loppunut,ihan kuin satais jotain räntää Tänään pitkästä aikaa ratsastamaan (jos ei sada koko päivää)
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3296 : 22.08.2008 10:57:49 » |
|
plaah.. jotain ihmiset tuntuu etsivän tota rakastumisesta, mitä se on..
lapsia hauska seurata
tyttö "olet ihana"
poika "löydät ihanamman"
tyttö "en luovu sinusta koskaan"
poika "olet vasta ihastumisvaiheessa, minä olen jo rakastunut"
poika "olet kiva ystävänä, ei tarvi seurustella"
ikä? ei paljon..
vai on keihäänheittäjät uskossa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #3297 : 22.08.2008 11:01:07 » |
|
lion:No niin mä ajattelinkin että varmaan jotain tollasta Mua toisaalta pelottaa tää tunne mitä tunnen kohtaan... Pitäis oppia vaan nauttimaan siitä pelkäämättä Ehkä tän alkuvaiheen jälkeen menettämisen pelkokin häviää Rakastaa vaan ja olla Pitäisköhän alkaa tekemään jotain ruokaa pikkuhiljaa.. Oikeestaan taidan alkaa kirjoittamaan runoja... nyt on sellainen olo
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3298 : 22.08.2008 11:06:01 » |
|
Heips! Kurvasen pikasesti ja hörppäsen kahvit.Kiitos Ardith! Nyt postiin kuskaamaan vanha elämä pois ja tänään repäisen jollakin aivan uudella jutulla. Juhlin uutta ja menen katsastamaan meitin uudet tilat.Talon nimi on Sininen Talo ja wau,miten kaunis se on. Saattaapi se löytyä googlettamallakin.En ole katsonut. Onnellista mestariluvun päivää niin rakastuneille,kuin muillekin.Minä rakastan nyt eniten ELÄMÄÄNI! Ai niin,ja tilaanpa Sepolta hiukan tarkempaa tulkintaa lähitulevaisuuteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3299 : 22.08.2008 13:08:35 » |
|
Elwyn! Täällä on sama homma... En oo viikkoon siivonnut, kun mulla on ollut niin kiire elämä netissä...
(onneks ens viikolla alkaa koulu niin on pakko jotenkin ryhdistäytyä...)
Tiskit, helvetin paistinpannu johon on jumahtanut jotain kökköä, mitä saa taas hinkata puoli vuosisataa.. Eilisen aarrekartan askartelun jäljet. Keittiön pöytä-olkkarin lattia-eteisen lattia-akseli täynnä silppua ja leikeltyjä lehtiä.. Hei miksei sitä vois yhtään siistimmin askarrella....? OIKEESTI..
PyykkiVUORI, joka ei oikeestaan ole vuori, vaan ne yksittäiset pyykit lojuu kukin, oman vapaan tahtonsa mukaan IHAN missä lystäävät! Tässä siis menee pari tuntia pelkässä järjestelemisessä, ennen kuin voi edes harkita mitään imuroinnin tapaista... Niin ja kaikki laskut, maksetut ja maksamattomat, sekä muut postit, lojuvat myös lattialla tässä ihan tietsikkapöydän vieressä...
En vain aina ole niin siisti ihminen........
Eilen sentään sain kerättyä kaikki roskat suurin piirtein täältä.... Niin joo eikä niitä vaatteitakaan loju paljoa, taisin eilen jo lajitella osan niistä. Jos joku soittaisi nyt että voiko tulla kylään, niin valehtelisin suvereenisti, että JUST tänään ei voi tulla.. ..koska täällä on tapahtunut suuuuuri vesivahinko ja remontti kesken.. Mutta eiköhän se huomiseksi valmistu joten nähdään huomenna.... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|