Tiigris
|
|
« Vastaus #3300 : 22.08.2008 13:32:37 » |
|
dawnchild, ootko sie se kökkö? Mä tiskaan sun nyt heti!!!!! Pois mun pannusta!! Juu... Olen tyhyyymä.................! Ei mutta musta tuntuu, että pitää lopettaa tää astroilu, ei ehkä lopullisesti, mutta vaikka edes kuukaudeks... Oon ihan liian addiktoitunut ja puhun täällä vaan tarpeetonta paskaa.... Toisinsanoen lasken foorumin tasoa ja ja ja häiritsen koko astrologian kehittymistä tieteenä pelkällä olemassaolollani.. Niin ja kaikenlisäksi kuvittelen itsestäni liikoja.... Vaikkei musta tosiaankaan mitään hyötyä ole niin ei ole haittaakaan.......... Mä meen nyt tiskaamaan kun mua v-tuttaa se että olen liian paljon täällä.... .......Koittakaa pärjätä, pitäkää putiikki pystyssä sillä aikaa, olen vain 5min poissa..........
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3301 : 22.08.2008 13:43:31 » |
|
Kiitos ELWYN! Nyt voin olla täällä taas ja tuntea olevani kotona! Ihan totta se.. Miksi soimata itseään, jostain tietynlaisesta vaiheesta? Vaikka olen täällä ehkä jotain kolmisen vuotta pörrännyt, niin joskus oon ollut enemmän, joskus vähemmän.. Joku puolen vuoden taukokin jossain.. Kohta alkaa koulu ja sitten en kerkee olla täällä... Näin se on. Mutta sinä olet kyllä sellainen joka osaa sanoa joka asiaan jotain, siis "oikeat sanat". Ihmekös kun olet. Ja toisekseen olet aina jotenkin cool. Se on hassua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3303 : 22.08.2008 14:19:15 » |
|
Mäkin olen demittänyt!! Lisäksi olin jippiin/saunalahden chatissa varmaan joskus kolme vuotta putkeen.. Siellä kyllä oli siinä yhdessä huoneessa meillä ihan oma porukka.. Särkyneiden sydänten hotellikohan se oli. Hassua, en tavannut ketään heistä ikinä irl enkä yhtään tiedä missä ovat nyt......
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3304 : 22.08.2008 14:23:44 » |
|
koettakaa nyt muistaa viisaus lasten/tytön suusta, "miehet on vain tiellä"
toinen sanoi että poika seurustelee sittenkin.. heh..
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 14:29:34 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
|
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #3307 : 22.08.2008 16:42:58 » |
|
Cheuphaet oletkin mulle ihan uusi tuttavuus, tervetuloa Minkäs bändin keikalle meinaat mennä? Ja etukäteis onnittelut toverini Kiitoksia, vaikka tuleekin aika myöhässä. En ole kovin aktiivinen foorumeiden seuraaja. Japanilainen Kagrra, soitti siis maanantaina Tavastialla. Keikka oli loistava vaikka kiljuvat fanitytöt ahdistivatkin vähäsen. Kerkesin vielä viimeiseen junaan takaisin Kouvolaan, mutta piti kävellä asemalta kotiin ja kastuin likomäräksi. Koneessa on CPU taas 100% jatkuvasti ja hidastellee liikaa, ei tuu mistään mittään phöh. Ukko on taas jossain rilluttelemassa ja minä täällä yksin kissojen kanssa. Ensi viikolla se on monta päivää poissa kun sillä alkaa koulu Jyväskylässä. Menee kattomaan kämppää meille. Mitenhän pärjään täällä yksin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #3309 : 22.08.2008 17:41:38 » |
|
Cheuphaet: Sillon sä tietysti hengaat täällä foorumilla Sillon et oo yksin. Tosin, pitänee varoittaa että yllättävän koukuttava lauta tämä astro.. Kassoo ny minuaki. Saan vierotusoireita ellen pääse kerran päivässä selaamaan uusia viestejä läpi Haha, ehkäpä hengaankin! Kun olen kerran uusi täällä niin pitänee nyt hengata sitten ja tutustua paremmin meininkiin! Saas nähä miten minäkin koukahdan. Huh, tuli kuuma, sain sentään kaupassa käytyä. Ostin suklaata *läskeil*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3311 : 22.08.2008 18:18:36 » |
|
Maton pesu on jo jotain! Mä päätin siirtää siivoomisen huomiseks... Jos tänään saisi noi tiskit tiskattua. Mulla on joskus huono omatunto siitä kun oon niin paljon paikallaan.. En oikein osaa keskittää mun energiaa mihinkään rakentavaan. En tajua mistä tää kaikki mun flegmaattisuus kumpuaa kun asc ja persoonalliset planeetat kuitenkin ... Luulis että oisin toimelias... Kieltämättä se kaikki purkamaton energia näkyy musta sellaisena levottomuutena että kävelen ympäri kämppää ja kun istun niin kaikki mun raajat liikkuu koko ajan ja kekkuloin tuolilla. Melkein koko aika hytkyn ja jorailen... Silloin kun vielä asuin kotona, äidillä meni hermot tosi usein muhun ja mun siskoon kun me vaan vaelleltiin levottomina ympäri taloa. Sillä mun siskolla on vielä tapana naputella sormillaan koko aika jotain. Mä taas leikin koko ajan jollakin mitä ikinä saan käsiini ja usein se mikä mun käsissä on, hajoaa... Sitten äiti huokaa syvää ja sanoo "kaksoset" ja pyörittelee silmiään...... Se ei tajua elohopean päälle...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #3312 : 22.08.2008 18:28:20 » |
|
Juu teretulemast tänne vaan häröilemään Cheuphaet.. Sulla on niin vaikee nimi että mä sanon sua vaikka Chepaksi, sopiiko....? Haha, toki sopii! Mulla onkin kaiken maailman lempinimiä ja väännöksiä tästä, ei kovin moni tämmöstä nikkiä tajua... Chepu, Cheu, Chau, Chupa Chups... Mun avokkini on kaksonen, meinaa täälläkin päässä mennä joskus hermot kun ei millään pysy viittä minuuttia kauempaa paikallaan... Ei koskaan köllimäänkään jouda, ja heti kun herää niin pitää nousta ylös!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3313 : 22.08.2008 19:33:16 » |
|
kyllä se on tuo 7 huone jonka planeetat on eniten vaikuttaneet "pitkän" suhteen tuloon.. 5 huoneen vaikutuksesta voinut tulla esim muutamien kuukausien suhde.. siksikö olen hieman varuillani, vaikka k.o huoneessa tapahtuu paljon, kun seiskassa vasta 2v kuluttua..
nyt pitäis tietää onko auto katsastuksessa ma vai miten menen erääseen tärkeään miittiin. vieläkin joku outo polte sisällä tunneasioissa.. mutta kuten huomasin, Aurinko neliö Kuu on vaikuttanut.
opetin vähän Sven Stenbergin (astrologi) tytön pojalle huoneista. seiska, 2, 6, 10.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 19:44:31 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3314 : 22.08.2008 19:44:33 » |
|
Heh.. Mun "epäsisustus"-fiilis johti siihen, että laitan parin päivän välein käyttötililtä kahdelle toiselle tilille 2€.. Eli sen verran mitä menis jos ostaisin joka toinen päivä röökiaskin... Tuo toinen tili on "varakäyttötili" eli sieltä saan kyllä rahani poiskin, mutta toi toinen on korkeakorkoinen super-säästötili, mihin saan kajota vain vuoden välein menettämättä korkoja.. Eli en pääse niihin käsiks sit millään... Mä tykkään säästää. Oon loppujen lopuks hyvä siinä. Pystyn elään pelkillä keitoilla/kasviksilla... Mä säästän mun unelmaa varten. Nyt ei ole sellainen olo että kandeis hankkii liikaa.. Sitten kun mulla on se ihana mies ja me muutetaan yhteen, : jos hankitaan vaikka uutta asuntoa niin mä haluan maksaa kaikesta osani, enkä pelkästään elää toisen siivellä, vaikka se olisi hyvin toimeen tuleva.. En halua menettää "päätäntävaltaa" kenellekään rahallisen kyvyttömyyden vuoksi. Toisaalta tosirakkaus ei katso rahaa ja toivon löytäväni ihmisen joka on valmis jakamaan, eikä ajattele kaikesta tyyliin "mä maksoin viime kauppalaskun, niin nyt se on sun vuoro...." ... Itse olen aika huolimaton siitä miten käytän rahojani yhteisiin juttuihin, näin jälkeen päin kun mietin viime baarireissua niin sijotin toisille tarjoamiseen 60€...... Enkä koko iltana sillei tajunnut sitä.. Eikä se nytkään siis haittaa, mietin vaan et jos oisin oikeesti pihi enkä tarjois niitä kaikkia ruokia, kahveja ja ruokia aina niin oisin miljonääri.... Mutta ei ystävien ja rakkaiden kohdalla saa ajatella "mä annan nyt niin sä annat seuraavan".....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|