|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3317 : 22.08.2008 21:13:03 » |
|
Ja taas pika kurvaus! Kainaloiseni tulee näillä minuuteilla ja syliin kipuan heti. On ollut sellainen meno ja meininki tänään että näin toiminnallisia päiviä saisi tulla enemmänkin. Nyt on tuikkuset palamassa ja suitsukkeen tuoksu leviää huoneistoon ja makoilen vaan ja annan toisen hieroa harteitani.Aahhh sitä ihanuutta. Cpepa chupa Cheelle! Tervetuloa tupahan tuomaan uusia juttuja ja koukkuuntumaan! Nyt se tuli,joten koneelta pois,ettei näe mitä kirjuutan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #3320 : 22.08.2008 22:29:44 » |
|
Tervehdys tupahan Jätän oven auki, anna iltatuulen puhaltaa ja takaa avaan ikkunan. Nuo ohuet verhot hieman ilman vaihtuessa väräjää ja ikkunasta näkyy puolikuu tummaa syksyn yötaivasta vasten. Ikkunalaudalla on kukintansa lopettanut belargonia Otan muutaman tyynyn kainaloon ja käyn ovella tomuttamassa ne, jään hetkeksi kasvot kuuhun päin... voi mikä ilta Vien tyynyt takaisin ja käyn pistään vedenkeittimen päälle... tahdon kuumaa hunajavettä stroh´lla, kiitos. Syksy on saapunut monella tapaa... itselläni se näkyy kynttilöiden sytyttelyllä ja niitä tuohon tuvan kattosellaiseen sytyttelen. Rautaa on ja monta tuikkua sytytän, moneen kerrokseen... väleihin pujotan kristalleja kertaamaan valoa. Istutko alas ja annatko olkapään, väsyttää... syksy tappaa minut jokakerta... en pidä siitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #3321 : 22.08.2008 22:36:19 » |
|
Voi sukkaparat. Hmph moinen tiuskija. Mä aina otan itteeni, jos joku vähänkään on vihasen kuulonen. Jännä miten eri tavalla ihmiset kokee vuodenajat. Minut taas syksy saa heräämään henkiin. Lähden tästä kaupungille... janottaa vietävästi... show me.. the way.. to the next whisky bar... Mukavaa illan jatkoa saa liittyä seuraan kuka haluaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #3322 : 22.08.2008 22:39:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #3323 : 22.08.2008 22:46:17 » |
|
Erinomaista iltaa rovatar ja Lizzy ...ääähhh... kun edes bailaaminen ei innosta... olen rikki Menen nukkumaan...jospa se tästä Hyvää yötä yökyöpeleille
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #3325 : 23.08.2008 07:56:44 » |
|
Huomenta Minäkin olin Rock, Rytmi ja Rakkaus-konsertissa ja pohdinkin onkohan kuinka paljon astrolaisia paikalla. Löysittekös toisenne Dawnchild ja Lionheart? Meitä musiikin kuuntelijoita oli siellä kai 30000-40000, että haastetta oli kyllä löytää. Minä kyllä tykkäsin! Ismo on ihana!!! : ... kyllä ne muutkin artistit olivat hyviä. ...ja ja musiikki vuoden -68 hitit, oih! Tykkään Vanhaksi olen tullut, kun en enää jaksanut jäädä kaupungille "taiteilemaan" . Tulin kotiin ja petiin. Silti on kipeä olo, vaikka maltillisesti olin eilen Palelee, nenä on ihan tukossa ja päätä särkee. Voihan sairastua en aio!! Nyt kahvia iso kuppi ja rauhallista menoa sitten tänään. Tuossa keittelen teille muillekin tupalaisille aamukahvit ottakaa, kunhan heräilette. Aamupalaksi juustosarvia ja hedelmäsalaattia.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #3327 : 23.08.2008 10:46:15 » |
|
Huomenia tänne myös Kuppi kuumaa mustaa kahvia, kiitos... Minulla on samoja tunnelmia, kuin edellisillä kirjoittajilla Vaikka sen yhden Stroh tömpsyn naukkailin ...ok, muki ei ollut pieni Silti masentaa tuo maailma ja sen syksyisyys TAHDON kesän energiat takaisin! Tahdon pääskyset takaisin... Nytkin istun täällä (hyvässä seurassa ) vaikka opiskella pitäis, siivotakin oikeasti kai tarvitsisi ja toisaalta nuo syksyn pihatyötkin kutsuu tekijäänsä Arg, kaameaa kun ei jaksa... ihan totaalikaameaa Rassaako teitä muita tekemättömät työt näin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #3329 : 23.08.2008 11:01:35 » |
|
Elämänilo.. Jaspis: minuu rassais kyl jos antaisin rassata, nyt vaan ei yksinkertaisesti jaksa antaa asioiden masentaa Pystyn jo vähän syömään, koira-juttuja tänään tiedossa ja illalla taas kaupungille. Aurinko paistaa ja kesän tuntua on vielä vähän jäljellä. tulee ikävä aurinkoa, mutta jos tänään otan kameran mukaani koko päiväksi ja ikuistan tätä loistoa, niin saan sitten syksyllä iltaisin vesisateen ropistessa ikkunaan katsoa ja muistaa, kuinka kaunis tämä päivä oli Tänään on päivä, jonka mä elän ajatellen omaa hyvinvointiani. Oon sen ansainnu Lähetän auringonsäteitä niillekin, joille se ei tänään paista Hyvää päivänjatkoa
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
|