ONNEA JASPIS JA MIEHENSÄ!
Kauniisti kirjoitit TIGRIS!
Jotenkin noin koen nyt minäkin.Kun ollaan yhdessä,niin sydän tuntee kyllä rakkauden ja olo on auvoista.
Mutta se kaipaa myös erillisyyttä kulkeaakseen sitä toista rakkauden tietä,joka meillä on vielä hieman erillään.
Hiljaisuutta ja kauneutta,joka ei tule puun takaa äkisti ja yllätä,vaan säilyy ikuisesti yhtä ohjaavana ja tukevana.
Ja vaikka hän nytkin on kapakassa,niin minä vain luotan.Siltikin että entinen naisystävänsä on herännyt unestaan,kun kuuli meistä ja pommitti taas puheluillaan illalla.
Ja tämä nainen kulkee paikkaan,missä hänkin pyörii.
Jos nyt siihen huppelissa lankeaa,niin puun takaa tulee,mutta tulkoon sitten.
En jaksa miettiä etukäteen ja niin monesti tosiaan olen minäkin takaisin jaloilleni noussut,etten suostu enää pelkäämään.
Se otetaan sitten vastaan ja se on sitten siinä.
Näin vapaassa suhteessa jos housut ei jalassa pysy,niin saapi mennä.Muuten en kontrolloi,enkä perään soittele.Hän se soitti kun tuli kotiin.Vaihdoimme kuulumisia ja kumpikin jatkaa omaa iltaansa.
Entinen minä olisi,,,
Kun ei ketään omista,niin riittää että saa kunnioittaa omia rajojaan kontrolloimatta sen enempää.
Minun rajani menevät tuossa.Naisseurassa saa toki istua ja turista,sillä onhan minullakin paljon miespuolisia ystäviä.
ELÄMÄNILOLLA menee ihanan lujaa.
Toimit myös kuten sydämesi kehoittaa.Silloin mikään ei voi olla,tai mennä väärin.
Telkusta tuli ihana Eurotanssi show.
Wau miten paljon tunteita voi tanssilla ilmaista.
Välillä koki sen eron haikeuden,sitten taas rakkauden syttymisen,roihuamisen ja huumorinkin.Mahtavan upeita esiintyjiä meillä Suomessa.