Chandra
|
|
« Vastaus #3435 : 27.08.2008 10:49:17 » |
|
Kiitos TIGRU ja ELÄMÄNILO! Käyn lukasemassa vielä tuolta toisesta ketjusta,mutta oikeinhan tuo intuitioni kertoi kun kehoitti ostamaan. ELWYN! Mistä kaupasta niitä ostelit,suitsukkeita meinaten? On vielä kauhea valikoima,mutta pelkään alati että loppuvat kesken.Olen suurkuluttaja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #3436 : 27.08.2008 11:03:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3437 : 27.08.2008 11:21:13 » |
|
Elwyn. Mielenkiinnosta lähdin katsastamaan änkytystä reikin perusteella.Kirjasessa "Mitä sairaudet meille viestittävät" kerrotaan änkytyksestä seuraavaa: Kun ihminen änkyttää,ei hänen puheensa.kommunikoinnin väline pääse virtaamaan vapaasti.Jos änkytät,on se merkki,että omat ajatuksesi,tunteesi ja vaistomaiset toiveesi aiheuttavat sinussa epävarmuutta ja että tietämättäsi haluat kontrolloida mitä siitä tulee ulos. Avaudu ajatuksillesi,tunteillesi ja toiveillesi,hyväksy ne tuomitsematta mitään niistä.Silloin tarvittava itseluottamus kasvaa sinussa.Sen avulla pystyt avautumaan toisia kohtaan. Tunnistitko tuosta itseäsi?Ei tarvitse vastata julkisesti,mutta itse voit miettiä asiaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3438 : 27.08.2008 15:13:59 » |
|
Tein juuri kasvissosekeittoa, missä on porkkanaa, punajuurta, mausteita, nokare sulatejuustoa, loraus 3 juustoa-ruokakermaa....
Saas nähdä miltä maistuu, ihan vaan sävelsin niistä aineksista mitä kaapista löytyi.....
Ainakin se on mukavan punaista! Taitaa olla jokin punainen kausi, kun naureskelin näin jälkeen päin ruokaostoksiani: punajuuria, tomaatteja, punaisia omenoita, karpalomehua......PUNAINEN on ihan kiva väri...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3439 : 27.08.2008 15:50:51 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3440 : 27.08.2008 15:55:02 » |
|
Taidatpa Tigru olla energinen taikka sen tarpeessa kun punainen noin kiehtoo. Tilasin Sepolta syyskuun näkymiä ja niin nappiin meni heti alku,jossa osa tätä kuuta vielä. Jos nyt hoitelen hommani kotiin ja kuuntelen tikkana,elikäs tarkkana intuitioni ääntä,niin pitäisi olla mahtavan hyvä kuukausi edessä! Toki on haasteitakin,vaan uskon jo hieman vähemmälläkin kuin ennen. Kaikesta mikä vähänkin tökkii pitää nyt muistaa kieltäytyä,vaikka luvassa olisi kultaa ja mammonaa. Tein sen kyllä tänään jo ennen tulkinnan tilausta,kun keho vietitti,jotta älä mene! Ja sun soppasi TIGRUSEIN kuullosti ihan hyvältä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3441 : 27.08.2008 16:03:13 » |
|
Liityn teihin kännykkäfirmojen pystyssä pitäjiin. Viime lasku 228. Tehtiin ja äkisti uusi paketti,niin nyt pitäisi jäädä hieman alle 100 ja siihen jo olisin tyytyväinen. Ja sama homma,romaaneja lähtee viesteinä ja nyt kun olen tullut laiskaksi viestien suhteen,niin pölpötän sen edestä ja arvatkaas vaan,kumpi on vielä kalliimpaa. Mutta tuopi se iloa ja onneakin ja rakkautta! Lemmenlurituksia hieman tavallista enemmän ja rakastuneen ystäväni kanssa ollaan myös puitu hänen rakkauskiemuroitaan. Ja tietty poikani,joka soittaa "killerin" aina,että soitas tänne suuntaan kun puheaika loppu. Nyh se koohaa avioliittoa,,, Nooh,rakastunut on ainakin,niin mitäpä se minulle kuuluu jos avioituvat.Toivottelin onnea vaan kovasti etukäteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3442 : 27.08.2008 16:07:52 » |
|
Sinä nyt vaan ARDITH tunnet myötätuntoa toisen puolesta. Mutta toki pitää itse saada päättää ja kuunnella mitä se intuitio kertoo. Äläs nyt sure suotta,kun ette tuon pidemmällä olleet ja rehellinen olit! Kyllä se kaveri sitten löytää uuden sieltä ja sinä myös!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #3443 : 27.08.2008 16:16:19 » |
|
Määkin peruin opinnot Avoimessa. En jaksa hikoilla syksyä, alkoi ahdistaa että yritän olla tehokas koska en vaan ole sitä. Espanjan kurssi on varmaan ihan tarpeeksi työn ohessa. Mullakin on vapaapäivä! Kahvi porisee, koti lämpiää kylmä yön jäljiltä (ikkuna auki). Porukat tulossa kylään. Ne roudaa varmaan taas mun kodin täyteen erinäisiä asioita... ei mene perille, etten halua tavaraa...! Hei! Sinäkin opiskelet espanjankieltä! Samoin yritän... Miksi sinä sitä?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3447 : 27.08.2008 18:40:06 » |
|
Oletkos Tigru mun sisko? Nyt kirjoitit minun isästäni ja tavastani suhtautua häneen. Ai että!Hän se osasi myös antaa oppia kantapään kautta,vaan kyllä oli suu supussa,jos suuttui. Todella harvoin.En myöskään muista edes sellaista,mutta oli niitä kertoja muutama. Äidin jutut ja saarnat meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kun olivat jatkuvia. Kiitos Elwyn linkistä! Shoppailemaan!!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3449 : 27.08.2008 19:19:34 » |
|
Suitsukkeiden tilaaminen saa multa nyt jäädä toiseen ajankohtaan... ***€ musta kattokruunu oli sellainen impulsiiviostos ja parinsadan euron puhelinlasku, että ei ne parin euron suitsukkeet nyt paljoa painaisi tässä "tilanteessa" mutta päätin nyt kuitenkin kiristää nyörejä hetkeksi aikaa. Voi että.. Katselin taas kissan kuvia netistä... Nyt ei olisi minulla aikaa ja rahaa olla vastuullinen kissanhoitaja... Mutta tulevaisuudessa kyllä. Odotan oikeaa aikaa ja paikkaa, vaikka mitenkä sydämeni nyt sykkisikin sille ajatukselle että nojatuolissani nukkuisi kerällä pieni pörröinen otus. Aion helpottaa tätä kissankaipuutani heti huomenna visiitillä tuolla kissakodissa.. Vien sinne aina mennessäni vanhoja lakanoita ja pari purkkia kissanruokaa lahjoituksena. Joskus vietän siellä parikin tuntia vain silitellen ja leikittäen kissoja... Suurin osa niistä on tosi arkoja, mutta on niin palkitsevaa kun pari sellaista arkaa kissaa siellä on alkanut luottaa minuun jo sen verran että kävelevät ohi ja nuuskaisevat uteliaina housujani... Kissankesyttäjä olisi mun unelma-ammatti.. Minulla on siitä lapsuuteni mittainen kokemus... Joka kesä kesytettiin villejä kissanpentuja naapurissa....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|