^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3480 : 29.08.2008 09:04:44 » |
|
tai sitten vaan puhutaan politiikkaa ja horroskoopit ja henkisyys on hömppää ja silleen.
minua kiinnostaa nyt kyllä ERITTÄIN paljon se, että onko tämä henkinen planeetan energiakohottelujuttu ihan höpöä vai oikeaa.
080808 päivästä Stubb kovasti puhui.
siis että kun energiaa laskettiin 080808 niin naapurimaamme hyökkäsi ja lisää tähän kaikki henk koht kriisit, joiden nyt "kuuluu purkautua". maailmanhallituksen olis jo aika ilmaantua.. mihin suuntaan koko kehitys menee? Suomihan on esim taloud. riippuv. naapurimaasta.. ja yhtaikaa vanhat pelot. Chandrallakin taisi olla negat. kokemuksia? on olemassa makrotaso ja sitten se yksilötaso. Pikku yksityiskohta, suurvalloilla edelleen 5000+ ydinasetta molemmilla.
ainiin tiedoksi, ja vanhempieni luona sopuisaa ja lapseni ei lähtenyt eilen kotimaan eikä ulkomaan tapahtumiin.- vaan se astrologin tyttärenpoika tuli $-merkkihattuineen.
niin Chandra kyllä se yksi kalamies kauan hyvä ystävä oli, ja hallitseehan kalojakin , kuten poltiikkaa ja rahoitusta.
Myös siinä on se, että tätä 4d 5d energiaa eivät saa vain henkiset harrastajat, vaan kyllä se kyky menee läpi poliittisten päättäjien. No mihin he sitten sen käyttävät! Tämä energiakohotusaalto oli yksi viimeaikojen voimakkaimmista. Näitä aaltoja on mennyt useita kertoja vuodessa, aktiivisesti jo yli 10 vuoden ajan. Koko ajan ne ovat voimistuneet ja viimiset 3 vuotta ne ovat olleet erittäin voimakkaita.
Ja nyt 8.8.2008 on tulossa merkittävä energiakohotus aalto joka asettaa tuntuvasti aistittavan uuden, korkeamman energiatason pysyvästi maapallolle.
Tämä energiataajuuden kohotus kulkee maapallon ja meidän ihmisten lävitse aaltoina, jotka kestävät viikon-pari. Näin ne portaitttain asettuvat ja voimistuvat paikoilleen, kunnes ne ovat pysyvästi maapallolla 2012 vuoden lopussa. Senkin jälkeen ne voimistuvat edelleen portaittain. Voimistumisen myötä ne laajentuvat ja syventyvät. Portaittain edeten keventyneen energian vaikutukset siirtyvät ja asettuvat koko maapallolle, kaikkiiin ihmisiin, eläin-, kasvikuntaan.Your Horoscope - Tomorrow, August 30, 2008 Recent developments have brought new interests into your life, and as a result you might be seriously considering enrolling in a formal course of study involving these subjects. If you really want to do this, this is definitely the right time to start. Others in your community might want to do the same, so a get-together to discuss this subject and others might help all of you to clear your heads. Books and magazines could also be of help.Ulkomaat Tulvat ajavat ihmisiä kodeistaan Keski-Japanissa
Okazakin alueella sadat talot ovat jääneet tulvavesien alle. Kuva: LehtikuvaTokio
Julkaistu: 29.08. klo: 03:50 Päivitetty: 29.08. klo: 10:05 Japanissa jopa puoli miljoonaa kotitaloutta on evakuoitu rankkojen sateiden vuoksi. Televisiokanava NHK:n mukaan viranomaiset antoivat Nagoyan ja Okazakin alueelle evakuointimääräyksen sadevesien tulvittua satoihin koteihin.
Tulvissa on kuollut ainakin yksi ihminen. Lisäksi yksi on kateissa ja yksi vakavasti loukkaantunut.
Japanin pääkaupungissa Tokiossa satoi päivässä ennätykselliset 146 millimetriä tunnissa. Paikoin tulvavedet ovat nousseet vyötärön korkeudelle asti ja ihmiset ovat paenneet kodeistaan veneillä.
Useita autoja on jäänyt mutaveden alle, minkä lisäksi maanvyöryt saivat yhden junan suistumaan raiteiltaan. Viranomaisten mukaan kukaan ei loukkaantunut turmassa.
Japani on kärsinyt toistuvista tulvista viime kuukausina. Hallitus on varoittanut sateista myös Itä- ja Pohjois-Japanissa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 10:37:07 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3483 : 29.08.2008 14:18:01 » |
|
Näin muuten ruokakaupassa yhden exän kaverin tyttöystävänsä kanssa.. Joku vaan hyökkäs hyllyn takaa, tuli mun korvan juureen sanoon MOROO.. ja hyppäs vastakkaiselle puolelle, niin en nähnyt ketään kun katoin että kuka ihme se oli...
Joo no kassajonossa sitten vaihdettiin pari sanaa.. Se katso mua vähän jännästi ja kysy et mitäs kuuluu, että onko kaikki hyvin. Sanoin että on. Kaikki on hyvin ja hyvää kuuluu. Siihen se sano että no hyvä. Ja huomasin että se tosiaan tarkotti sitä...
Aloin jälkeen päin muisteleen, että tuon tyypin olen viimeksi nähnyt kun oltiin jo erottu exän kanssa, mutta asuin vielä siellä ja exä oli päättänyt järjestää bileet vaikka olin PYYTÄNYT että ei tänään, kun meen huomenna töihin ja pitää saada nukkua!
No porukka alkoi lappaamaan sisään ja mä riehuin kuin mikä raivohullu, vaikka olin ainoo selvin päin. Aina kun kuljin ohi niin sammutin TV:n ja laitoin äänet pois stereoista. Aluksi huusin vain mun exälle, mut lopulta huusin kaikille että j*malauta että eikö teillä oo muuta paikkaa!! Tää on mun koti, painukaa helvettiin täältä.. Sitten mun exä sanoi mulle että painu sä helvettiin täältä.. Kukaan ei lähtenyt mihinkään... Sitten aloin raivona pakkaamaan, hain läppärin ja pari säkkiä vaatteita ja huusin että nyt mä meen ja paiskasin oven kiinni lähtiessäni...
Olin kerennyt ajaa 40km moottoritietä matkalla lapsuuden kotiin (200km:n päähän), kunnes tajusin että mulla oli seuraavana aamunä töitä HML:ssa... Joten ei auttanut kuin kääntyä takasin. Ajoin ihan hullun lujaa ja muistan miten mietin sillä paluumatkalla, että ei paljoo haittais jos tästä vaikka ojaan ajaisin. Muistan kun tää kyseinen exän kaveri, johon just nyt törmäsin kaupasta, sanoi: jaa tulit sitten takasin, ja nauroi.. Mä meinasin kuristaa se jätkän siihen paikkaan.
Niin tuli vaan mieleen, että ei ihme että se kysyi multa NYT onko kaikki hyvin, kun silloin viime kerralla mikään ei ollut hyvin... Ne on kyllä mun muistoissa ehkä koomisimmat bileet, vaikken varmaan oo ikinä itkenyt niin paljon kun sen jälkeen kun porukka lähti baariin ja sain vihdoinkin olla rauhassa..
Hei, eikä tästäkään ole kuin 6kk..... Silti se ei tunnu enää yhtään ajankohtaiselta tai satuta..
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 14:20:05 kirjoittanut Tigris~miau »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #3484 : 29.08.2008 14:34:21 » |
|
En vaan jaksa enää esittää että kyllä tää tästä,ei tässä mitään...... En tiedä miten kaikki taas tuntuu kaatuvan niskaan oikeen ryminällä, montako kertaa saan nousta ylös aina uudestaan,montako kertaa jaksan yrittää elämää normaalisti, jos aina tulee romahdus.
Kampean pystyyn ja kaadun taas. Miksi nousta, ei pohjaa vakaampaa? -Stam1naNousta pitää että voi kaatua taas. Kaatumisesta tulee haavoja, haavoista jää arvet. Arvet kertoo elämästä ja arvista jää aina muistutus tulevaisuutta varten. Muistutus on varoitus. Varoitus varoittaa kaatumasta samassa kohtaa uudelleen. Kaameeta paskaa mut noin mä ajattelen. Jokaisen pitäs kantaa kunnialla omia arpiaan. Voimia Kengu. Ja tähän hetkeen.. Lähtö tapahtuu pian. HYVÄÄ VIIKONLOPPUA TEILLE KAIKILLE!
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3485 : 29.08.2008 14:55:05 » |
|
Mietittekö te muuten yhtään maailmanpolitiikkaa?? En huomaa ainakaan että suurta keskustelua syntyisi. No ei se mitään, ehkä vapautan itseni liian vaikeista aiheista myös..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #3491 : 30.08.2008 10:10:10 » |
|
Vielä ammutakki päällä - huomenta!
Kylläpä tuntui hyvältä aamu, kun on nukkunut hyvän yön lämmitetyn kakluunin kyljessä! Ukko toi torilta vastapaistettuja pikkumuikkuja. Olipa hyviä!
Mutta siivous odottaa. Ei saa luulla että se tarkoittaa jotakin viikonloppusiivousta. Ehei! Huone kerrallaan, toissapäivänä tuuletin ukon huoneen, nyt omani!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #3493 : 30.08.2008 10:34:10 » |
|
Kyllä aina ihmettelen noita ihmisten mielenkiintoja, mistä ihmeestä ne tulevat!? Kuten tuon Tigrisin Pääsiäissaaret.
Kyllä minäkin nuorena innostuin niihin kun luin Kon-Tiki-lautan purjehduksesta. Se oli silloin kovaa seikkailua!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3494 : 30.08.2008 11:07:01 » |
|
|
|