Voi mahoton mikä ilta ja yö!!!!!
Että tuo mies osaa yllättää.
Vanha kumppani,josta nyt löytyy ihan uusia piirteitä.
Oli niin hyvät ruuat meille valmistanut ja monen monta lajia.Kuskasi ne mun luo ja teki kaiken,kun itse makoilin sohvalla.
Kyllä sen palkitsin sanoin ja elein.
Meillä oli niin hauskaa,etten ole aikoihin itseäni niin paljon nauranut.
Se kun kyseli välillä missä mun kauhat ja muut on,enkä löytänyt mitään keittiövehkeitä,vaikka tiedän kyllä että niitä omistan joka lähtöön.
Ne löytyi laatikosta muuton jäljiltä.Muutin maaliskuun alussa,joten se kertonee kokkailustani. :
Siinä on syytä rakastaa.Elää tässä hetkessä,iloita,nauraa ja tuntea saavansa myös toisen iloitsemaan.
Ei tarvitse miettiä pitääkö luopua,tai mitä kokea,vaan elää hetki kerrallaan.Ei sitäkään,mikä kumppani hän nyt sitten on.
Minulle oli ainakin eilen mitä ihaninta seuraa ja tänään menen käväisemään ystävän luona.Mies meni minne meni,mutta kyllä se sitten taas soittaa.
Politiikasta,,,
Enkä jaksa enkä halua miettiä enää koko asiaa.Sodista sen verran ja kaikesta kurjuudesta,mitä näen,tunnen kyllä suurta myötätuntoa niitä sieluja kohtaan,jotka ovat ottaneet osakseen poistua näin.
Luotan siihen että maailmankaikkeus tietää miten tämä homma viedään läpi ja että vielä pahenee.
Keskityn valotyöhön ja tuomaan osaltani niin paljon iloa ja rakkautta planeetallemme kuin kykenen ja sen kautta (kaikkien samoin toimivien) tulee muutos.
Tämä on vain oma näkemykseni asiasta,mutta minä uskon siihen ja saan uskoa.
Nyt ystävää tervehtimään,,,