Sivuja: 1 ... 234 235 [236] 237 238 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6099724 kertaa)
0 jäsentä ja 46 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3525 : 31.08.2008 13:46:23 »

Haha.  Grin Hyvä! Juttelin nääs pari päivää sitten Elviksen kanssa puhelimessa ja hän purki mulle miten kaikki v*tuttaa.. Sit kun se sanoi että tää on niiin tätä, niin vastasin että tietenkin tää on tätä, ei oo olemassakaan tän tämmösempää. Sitten me naurettiin sille vaikka kuinka kauan.... uglystupid2 2funny

Vaikka itse sanonkin niin se oli hyvä.  Cool Mutta kaikki tuollaiset "neroudet" tulee sanottua aina väsyneenä ja vahingossa ja harmi kyllä niitä tulee enintään vuoden välein jos sitäkään.. Olen oikeesti aika puupökkelö suullisen ilmaisuni kanssa joskus... Grin Tai riippuu siitä kenen kanssa puhun...

Ostin auringonkukansiemeniä ja syytän niitä sitten,
jos saan salmonellan, muistuttakaa... Cheesy

Aijaa sulla MC kauris, äidillä sama.. Se on töissä tosi tosi ahkera.. Smiley Mulla se on vaa'assa, tosin vaakamaisuutta en välttämättä tunnista itsessäni. Se on jotain vaikeasti tunnistettavaa..
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #3526 : 31.08.2008 15:25:42 »

idiot2

En ymmärrä,,, Undecided
Miksi jättää joku tilaisuus käyttämättä,jos jotkut kartat ei sovi yhteen?
Katsokaa mieluummin sitten jälkeenpäin että miksi meni pieleen. Grin
Onhan ne kiinnostavia,mutta hieman sama,kuin ihmiset,jotka eivät halua /uskalla ottaa jotain haastetta vain siksi,että toiset ovat arvostelleet negatiiviseen sävyyn kiinnostuksen kohdetta.

Tigru!Elämä jää elämättä jos kaiken katsoo kartoista etukäteen. Smiley

Täällä on kaunista Kauriksen järkipuhetta. Tuo kolahti minuunkin, kun huomaan että olen vähän liian tiiviisti takertunut astrologisiin tutkimuksiini! Mikä on kumminkin niin hiton mielenkiintoista. Täytyy varoa, ettei se vie koko kättä ja enemmänkin.

Olen miettinyt, että pitäiskös ottaa välillä esiin taas nuo Walchin kirjat, kyllähän niitä luin innoissani. Sitten taas siirtyy muualle. Ei kuitenkaan vielä kiinnosta. Ehkä näin käy astroilunkin. Aikansa kutakin.

Ihana ryhmä teitä siellä kahvituvassa!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3527 : 31.08.2008 15:29:07 »

idiot2

En ymmärrä,,, Undecided
Miksi jättää joku tilaisuus käyttämättä,jos jotkut kartat ei sovi yhteen?
Katsokaa mieluummin sitten jälkeenpäin että miksi meni pieleen. Grin
Onhan ne kiinnostavia,mutta hieman sama,kuin ihmiset,jotka eivät halua /uskalla ottaa jotain haastetta vain siksi,että toiset ovat arvostelleet negatiiviseen sävyyn kiinnostuksen kohdetta.

Tigru!Elämä jää elämättä jos kaiken katsoo kartoista etukäteen. Smiley

Täällä on kaunista Kauriksen järkipuhetta. Tuo kolahti minuunkin, kun huomaan että olen vähän liian tiiviisti takertunut astrologisiin tutkimuksiini! Mikä on kumminkin niin hiton mielenkiintoista. Täytyy varoa, ettei se vie koko kättä ja enemmänkin.

Olen miettinyt, että pitäiskös ottaa välillä esiin taas nuo Walchin kirjat, kyllähän niitä luin innoissani. Sitten taas siirtyy muualle. Ei kuitenkaan vielä kiinnosta. Ehkä näin käy astroilunkin. Aikansa kutakin.

Ihana ryhmä teitä siellä kahvituvassa!  smitten

Oon tässä asiassa Chandran kanssa myös samaa mieltä. Uhallanikaan en katso tän hetkisen miesystäväni kartaa sen tarkemmin mitä jo tiedän hänestä. Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3528 : 31.08.2008 16:27:09 »

sorry tulee vähän omia kommenttejani taas.. itsekin kyllästynyt katsomaan karttoja.. mutta, kun katson ravun kuvaa, niin onhan se silleen silmiinpistävän henkisen näköinen. lyhyt tukka, valoa, tai sitten vaan silmät seisoo hurjina päässä. harmi vaan tosiaan että suhteet tuppaa menemään solmuun ja johonkin loppuselvitystilaan. mutta kun katson kuvaa, en tunne sellaista valtaisaa rakkauttakaan toisaalta. eli jotain muuta täytyy olla jossain. itselle jäi vain "lievä" kauhu suhteista  Grin , eikö hänelle sitten kun ajattelee itseään.

tein vähän töihin liittyviä päätöksiä vuodeksi ja tapasin yhden ent taloustoimittajan. tekniikka ja talous (kertoi kommelluksista Alpeilla tms) joo.

no mutta silti, koetin kirjoittaa listaa että mistä kaikesta pitäisi olla kiitollinen etukäteen.. ja olihan sitä jotain.. olisi nyt kiva vuosi.. jotain uutta. tässä pisteessä olisi kiva olla selvänäkijä niin tietäisi mitä tulee. tai.. luominen.. hmm..
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 16:38:43 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3529 : 31.08.2008 16:41:56 »

***Gem Star*** sellaisia asioita on minun elämässäni tapahtunut,
että olen saanut tahdonvoimaa laittaa itseni kokonaisvaltaisesti kuntoon..
Negatiivista tunteista irti päästämistä...
Liikunta- ja ruokaremontti, se ei ole mikään pikkujuttu...

Sitten nämä miehet, mitä elämääni on tullut niin tuntuu,
että jokainen uusi tuttavuus on aina vain mielenkiintoisempi...

*Nämähän on hyviä, itsellä sama liikunta/ dieettijuttu on jo tuonut tuloksia ja muistan sinun kuvaukset vatsastasi  Grin Grin toisaalta pakko sanoa että tunnen muutamia itseäni pulleampia naisia, tai tavallisia kroppia tai ei-urheilusta kiinnostuneita, joilla on mies, että heh, itsen takia tietysti mutta ei muuten.

Kas, minulle ei tule yhtään mielenkiintoisia mistään, samaa vanhaa työ ja bisnesjuttua, mutta ehkei tämä jatku ikuisesti. Onhan se hyvä että ne hoitaa tärkeydet, sitähän menis laivaliikenne ja lentokoneet radaltaan jos kaput vain kuhertelisi, kuten yhden tutuntutun uusi--  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3530 : 31.08.2008 16:45:47 »

mars nostelemaan Kortteja Elwyn! pliis..

ainiin tapasin joogaopeni tänään ja oli kyllä kuivaa, siis en puhunut syvällisiä.. hän puhui aina "tunteista" joita meditaatio nostaa esille. missähän kaikki tunteeni ovatkaan tällä hetkellä? minusta meditaatio ei nostata yhtään mitään, vain joku suhde pääsee kunnolla ravistelemaan. muu menee..  mutta on se vähän niin, että jos ei päästä energioita itsestä toista kohti, ei synny suhdetta ja sitä voi yhtä hyvin vain meditoida. eli tavallaan se on totta. kukaan ei tarvitse ketään, mutta mikä on kiinnostavaa. en olisi koskaan aiemmin tullut ajatelleeksi millainen tapaus voisi olla kiinnostava, ennen kuin tutustuin tuohon viimeiseen - joka ei ollut aivan mitä luulin.

jos kukaan ei tarvitse ketään, voiko silloin edes sielukumppanit sanoa että toinen on tärkeä.. auts..

meditaatiossa voisi sanoa loputtomasti "Minä olen korkein" ja se siitä.

jatkan hieman poliittisia keskusteluja yhden tutun (ex) poliitikon kanssa.. nais ja miesenergiat varmaan tulee esiin.. coolsmiley 

ja tulipa taas maailma mieleen, Italia Viro Englanti tuossa yhdessä miitissä ! 
  angel
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 19:03:44 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3531 : 31.08.2008 19:50:04 »

Nyt mulla on niin jännät paikat että repeän kohta liitoksistani............... laugh
Hihihihihihiiiii.... Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3532 : 31.08.2008 20:37:19 »

Ehkä tää jännyys siirtyy huomiselle.... Tongue

Oon vaan nyt aika paljon kiinnostunut siitä  jousimies :stä......
Se lähetti mulle itse kirjoittamansa runon,
joka oli jusssst sellanen.......... crazy2 Huhhuh..  smitten smitten smitten

Ehkä ne  askendentti venus kauris kätkee taakseen todellisen romantikon.. :Smiley

Siinä oli sielukkuutta... smitten smitten

Ja se kysyi, haluanko että hän lähettää kuvansa ja vastasin coolisti että mikä ettei.. coolsmiley
Ja nyt mä pompin ja hytkyn täällä että lähetä-jo-se-kuva-en-jaksa-odottaa-sekuntiakaan .. laugh laugh .. Mitä, onko kaksoset kärsimättömiä? Eheeei, p*skapuhetta!  knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3533 : 31.08.2008 20:44:02 »

arvatkaa miten monessa maassa Suomella on lähetystö.

eräs oinas ei lähetä kuvaa, kun tarjoutuis livenä. miksi torjun?

onko eräs rapu nyt kauneusihanteeni, ei kai ?? 
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 20:51:15 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3534 : 31.08.2008 21:15:55 »

Lähetystöistä ei hajuakaan...

No jos se oinas ei kiinnosta... En mäkään jaksa nähä ketä tahansa.. Kirjotella nyt voi...
No tällä hetkellä on yksi  kalat mesessä, kutta en jaksais sen höpinöitä..
Pitää pian keksii tie ulos sieltä... Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3535 : 31.08.2008 22:39:26 »

Voi kun en olisi näin haaveilijaluontoinen pilvilinnojen rakentelija...

Mulla on tosi sekavat fiilikset nyt, koska....

Mä tunsin tänään olevani rakastunut siihen tyyppiin.. crazy2
Tai siis ainakin tosi ihastunut, tosi yllättynyt positiivisesti,
jos eilen putosin tuolilta kun näin sen kartan,
niin tänään putosin tuolilta kun se lähetti mulle kirjoittamansa runon...
Koska siinä oli yksi kohta mikä liittyy yhteen asiaan, mitä se ei tiedä musta vielä,
mutta se oli kuin suoraan mulle. Tuli ihan ihmeellinen olo.

En tiedä miltä hän näyttää tai kuulostaa... Pari hassua viestiä vaihdeltu, tosin niissä jo käyty läpi kaiken maailman henkimaailma-asiat ja parisuhteen säännöt... 2funny

Mua vähän pelottaakin, mutta tää pelko kaikkoaa taas kun huomenna saan siltä viestiä... Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3536 : 31.08.2008 22:48:59 »

Tulin tänne yönsilmään moikkailemaan teitä kahvitupalaisia.  smitten Huhhuijaa kiirusta pitää...  Cheesy buck2 Olen aivan innoissani tästä opiskelusta, mutta kyllähän se omat järjestelynsä ja energian vaatii kun on nuo lapsetkin ja kaikki  muu siinä ohessa... Tänään vietettiin kuopukseni 3v. synttäreitä. Onneksi hänellä ei ole nyt ollut enää kipuilua, toivotaan ettei enää tulisikaan. Siinä tapauksessa on kyseessä ollut vain jokin flunssan jälkitauti. Mutta jos sitä vielä ilmenee niin...  Undecided Tänään tuossa äskettäin luin etiikan ja diakonian tenttiin joka on 19 päivä. Pitää lukea 2 kirjaa ja eräs n. 30 sivuinen monistenivaska + luentomateriaalit.  buck2 Aihe sinänsä on kyllä varsin mielenkiintoinen...  :Smiley Huomenna alkaa taas jooga (maanantaisin) ja aina tiistaisin on afrotanssi.  Cheesy Huomenna minulla on muutenkin vapaailta ja näen myös rakastani...  Kiss  smitten
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 22:51:53 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3537 : 01.09.2008 06:40:39 »

Lainaus
Nestehukka. Juo vettä.

Kaameeta, oon vanha. Tulin kolmekybäsistä nyt jo kotia. Teinit on oikeessa. Oon melkkis = melkein keski-ikäinen. Luin Hesarista että melkkikset on kolmekymppisiä.  Shocked Hui kauheeta.

Ardith! Et oo vanha! Eikä susien iällä OLE väliä... smitten
Ja vanhat ovat viisaita!  Wink Sinusta tulee viisas vanha tietäjänainen.. laugh

Ihana Tifris siis Tigris. No voit olla Tirfukin siis Tifru.  Grin
Rakkaalla lapsella...   smitten

ja siis muutkin Chandrat ja Tuulitukat  smitten

kriisin paikka on, tosiaan. Tahtoo pysyvyyttä jo vihdoin, muttei oikein tavoita sitä...  idiot2

Iässäsikö on kriisin paikka? Putosiko Tuuli-Hiuksissa kärryiltä... :Smiley Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3538 : 01.09.2008 08:45:50 »

Hyvää huomenta... Jos haluutte nähdä jotain pimeetä niin katsokaa tää... Shocked Grin 2funny
Ja juu mä varoitin teitä. Mutta mä ainakin nauroin sille.  2funny

http://videot.suomi24.fi/movie/tati_taikuri.action

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3539 : 01.09.2008 09:13:02 »

Olen tullut siihen tulokseen, että työ ja raha. Niin ei-romanttiselta kuin se kuulostaakin. Koetan jotenkin vetää johtopäätöksiä kaikesta koetusta. Esim tämä viimeinen. Vaikka näin hänen puutteensa huhti-toukokuussa, siis nuoruus ja rahattomuus.. enkä täysin luottanut, niin eipä ole kukaan muukaan kiinnostanut. Jos kiinnostaisi, pitäisin varani. Eli aika outo olo.

Siksi sen oinaan voisi ottaa, että olisi seksiä, mutta mitä väliä silläkään on?

Jos ei ole olemassa puhdasta rakkautta.. koska näinhän se on että 2/5 tyypeistäni petti oman suhteemme aikana ja loput tai ainakin 2/5 löysi naisen hyvin nopeasti sitten. Ainakin luulen että rapu löysi. Siinä vaiheessa ollaan tunteettomia sitä kohtaan, jonka tunsi lähes vuoden. Tämä rumba riittää. Enkä tiedä mitä heille sitten, mutta sama se..

Näin se on egon tasolla vaikka mitä sielukumppania oltaisi.

Eli miksi ihmeessä tavata ketään? Miten se voisi mennä eri tavalla? RV siis antoi anteeksi, tuntuu etten halua olla yhtään lähellä noita, ei henkisesti eikä fyysisesti. Kansallisuudesta riippumatta. No tällainen tunne on nyt tälle viikolle. Eli jos ei ole ketään, onko se suurikin puute. Siis ne muka rakasti vielä kun petti? Tai sitten ei välittäneet enää kun?? nolottaa että kutsuin ravun enää yhteenkään tilaisuuteen.. siis jos törmättäisi, mitä sanoisin?

Aivan muut ihmiset, siis naiset, tuovat jotain iloa.. ja se liittyy töihin ja rahaan.
Näin se nyt vaan on.

Ärsyttää että olin edes ystävällinen ravulle silloin viimeisellä kerralla, sanoin jotain että VOISIN olla välittämättä kun hän on nuorempi jne. No hän ainakin on ollut välittämättä. En voisi kuvitella että toimisin kuin hän.. vai pitäiskö? Siihen välille jää kuitenkin jotain, mikä jossain selvitetään.

Jos nuo oli sielukumppaneita ja kaksoisliekkejä, mitä siis oikeen opin? Siis mitä todella puuttuu, jos vaan toimisi ja meditoisi.. ainoa mikä ehkä puuttuisi on se fyysinen / tai ystävyys (jota voi olla naisten kanssa) tai sitten ehkä juuri se, että on nämä kaksoisliekit jne. Jotka ei välttämättä ole miehiä. Mutta jos ne sattuu olemaan miehiä. Niin pitääkö heidän kanssaan olla.. aina niitä on toisaalta tullut?!

Suomeksi, on hyvin vaikea jonkun aloittaa kanssani enää mitään.. ja kaikkea voisi kuitenkin olla.  Jaa-a! No varoitan lastani pojista, ehkä se on mennyt perille ehkä ei, onhan hänellä jo erinäistä poikaystävää. Heh.

En tiedä tosiaan, joillain oli eilen hääpäivä jne.. Ei ei.. ja taas piti puhua jollekin miehelle töissä, mutta onpa nyt karvat pystyssä.. ajattelin että ei olisi, että jotenkin kaikki olisi ok vaikka aika moni on ollut raukkamainen.. siis onhan ne ? en tiedä onko kukaan noista lopulta osoittanut henkistä tasoa? ehkä vuosien jälkeen onnistuu edes puhevälit. Mitä minä ymmärrän henkisellä tasolla on ei vain se, että ei pettäisi (siis ei ainakaan ollut sovittu mitään "avointa") mutta että ystävänä välittäisi. Onko kaikki tosiaan aina lyhytkestoista? Jos olisi ollut tasoa, olisi joku voinut sanoa, nyt löysin toisen, mutta meidänhän piti olla ystävät ja mitä sinulle kuuluu. Ei niin että muut eivät välittäisi, mutta juuri nuo tyypit!

En jotenkin usko että minun ja kaikkien noiden välillä oli pahaa karmaa jostain elämästä, muutenhan rakkaudessa ei olisi mitään järkeä. Toki lopussa voi tulla loukkaavat riidat, jolloin ystävyys on teeskentelyä, mutta jos kerrankin ei tule riitoja, eikö silloinkaan olla ystäviä. Millainen olisi sitten henkisesti tasokas ihminen - aika näyttää onko näitä?

Siis olen tyytyväinen kun toimin itsekseni ja naisten kanssa, miehet voi olla statisteja mutta heitä miellyttääkseni en ainakaan tee mitään, teen itseni ja lähipiirini eteen. Oikeasti, jos ei etsi tunnesidettä, miten se tulisi.

No wau, tässäkö tämä sitten oli.  Grin

« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 10:06:21 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

Sivuja: 1 ... 234 235 [236] 237 238 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: