|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #3526 : 31.08.2008 15:25:42 » |
|
En ymmärrä,,, Miksi jättää joku tilaisuus käyttämättä,jos jotkut kartat ei sovi yhteen? Katsokaa mieluummin sitten jälkeenpäin että miksi meni pieleen. Onhan ne kiinnostavia,mutta hieman sama,kuin ihmiset,jotka eivät halua /uskalla ottaa jotain haastetta vain siksi,että toiset ovat arvostelleet negatiiviseen sävyyn kiinnostuksen kohdetta. Tigru!Elämä jää elämättä jos kaiken katsoo kartoista etukäteen. Täällä on kaunista Kauriksen järkipuhetta. Tuo kolahti minuunkin, kun huomaan että olen vähän liian tiiviisti takertunut astrologisiin tutkimuksiini! Mikä on kumminkin niin hiton mielenkiintoista. Täytyy varoa, ettei se vie koko kättä ja enemmänkin. Olen miettinyt, että pitäiskös ottaa välillä esiin taas nuo Walchin kirjat, kyllähän niitä luin innoissani. Sitten taas siirtyy muualle. Ei kuitenkaan vielä kiinnosta. Ehkä näin käy astroilunkin. Aikansa kutakin. Ihana ryhmä teitä siellä kahvituvassa!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #3527 : 31.08.2008 15:29:07 » |
|
En ymmärrä,,, Miksi jättää joku tilaisuus käyttämättä,jos jotkut kartat ei sovi yhteen? Katsokaa mieluummin sitten jälkeenpäin että miksi meni pieleen. Onhan ne kiinnostavia,mutta hieman sama,kuin ihmiset,jotka eivät halua /uskalla ottaa jotain haastetta vain siksi,että toiset ovat arvostelleet negatiiviseen sävyyn kiinnostuksen kohdetta. Tigru!Elämä jää elämättä jos kaiken katsoo kartoista etukäteen. Täällä on kaunista Kauriksen järkipuhetta. Tuo kolahti minuunkin, kun huomaan että olen vähän liian tiiviisti takertunut astrologisiin tutkimuksiini! Mikä on kumminkin niin hiton mielenkiintoista. Täytyy varoa, ettei se vie koko kättä ja enemmänkin. Olen miettinyt, että pitäiskös ottaa välillä esiin taas nuo Walchin kirjat, kyllähän niitä luin innoissani. Sitten taas siirtyy muualle. Ei kuitenkaan vielä kiinnosta. Ehkä näin käy astroilunkin. Aikansa kutakin. Ihana ryhmä teitä siellä kahvituvassa! Oon tässä asiassa Chandran kanssa myös samaa mieltä. Uhallanikaan en katso tän hetkisen miesystäväni kartaa sen tarkemmin mitä jo tiedän hänestä.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3528 : 31.08.2008 16:27:09 » |
|
sorry tulee vähän omia kommenttejani taas.. itsekin kyllästynyt katsomaan karttoja.. mutta, kun katson ravun kuvaa, niin onhan se silleen silmiinpistävän henkisen näköinen. lyhyt tukka, valoa, tai sitten vaan silmät seisoo hurjina päässä. harmi vaan tosiaan että suhteet tuppaa menemään solmuun ja johonkin loppuselvitystilaan. mutta kun katson kuvaa, en tunne sellaista valtaisaa rakkauttakaan toisaalta. eli jotain muuta täytyy olla jossain. itselle jäi vain "lievä" kauhu suhteista , eikö hänelle sitten kun ajattelee itseään.
tein vähän töihin liittyviä päätöksiä vuodeksi ja tapasin yhden ent taloustoimittajan. tekniikka ja talous (kertoi kommelluksista Alpeilla tms) joo.
no mutta silti, koetin kirjoittaa listaa että mistä kaikesta pitäisi olla kiitollinen etukäteen.. ja olihan sitä jotain.. olisi nyt kiva vuosi.. jotain uutta. tässä pisteessä olisi kiva olla selvänäkijä niin tietäisi mitä tulee. tai.. luominen.. hmm..
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 16:38:43 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3529 : 31.08.2008 16:41:56 » |
|
***Gem Star*** sellaisia asioita on minun elämässäni tapahtunut, että olen saanut tahdonvoimaa laittaa itseni kokonaisvaltaisesti kuntoon.. Negatiivista tunteista irti päästämistä... Liikunta- ja ruokaremontti, se ei ole mikään pikkujuttu... Sitten nämä miehet, mitä elämääni on tullut niin tuntuu, että jokainen uusi tuttavuus on aina vain mielenkiintoisempi... *Nämähän on hyviä, itsellä sama liikunta/ dieettijuttu on jo tuonut tuloksia ja muistan sinun kuvaukset vatsastasi toisaalta pakko sanoa että tunnen muutamia itseäni pulleampia naisia, tai tavallisia kroppia tai ei-urheilusta kiinnostuneita, joilla on mies, että heh, itsen takia tietysti mutta ei muuten.
Kas, minulle ei tule yhtään mielenkiintoisia mistään, samaa vanhaa työ ja bisnesjuttua, mutta ehkei tämä jatku ikuisesti. Onhan se hyvä että ne hoitaa tärkeydet, sitähän menis laivaliikenne ja lentokoneet radaltaan jos kaput vain kuhertelisi, kuten yhden tutuntutun uusi--
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3531 : 31.08.2008 19:50:04 » |
|
Nyt mulla on niin jännät paikat että repeän kohta liitoksistani............... Hihihihihihiiiii....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3533 : 31.08.2008 20:44:02 » |
|
arvatkaa miten monessa maassa Suomella on lähetystö.
eräs oinas ei lähetä kuvaa, kun tarjoutuis livenä. miksi torjun?
onko eräs rapu nyt kauneusihanteeni, ei kai ??
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 20:51:15 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3534 : 31.08.2008 21:15:55 » |
|
Lähetystöistä ei hajuakaan... No jos se oinas ei kiinnosta... En mäkään jaksa nähä ketä tahansa.. Kirjotella nyt voi... No tällä hetkellä on yksi mesessä, kutta en jaksais sen höpinöitä.. Pitää pian keksii tie ulos sieltä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #3537 : 01.09.2008 06:40:39 » |
|
Nestehukka. Juo vettä. Kaameeta, oon vanha. Tulin kolmekybäsistä nyt jo kotia. Teinit on oikeessa. Oon melkkis = melkein keski-ikäinen. Luin Hesarista että melkkikset on kolmekymppisiä. Hui kauheeta. Ardith! Et oo vanha! Eikä susien iällä OLE väliä... Ja vanhat ovat viisaita! Sinusta tulee viisas vanha tietäjänainen..
Ihana Tifris siis Tigris. No voit olla Tirfukin siis Tifru. Rakkaalla lapsella... ja siis muutkin Chandrat ja Tuulitukat kriisin paikka on, tosiaan. Tahtoo pysyvyyttä jo vihdoin, muttei oikein tavoita sitä... Iässäsikö on kriisin paikka? Putosiko Tuuli-Hiuksissa kärryiltä... :
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3539 : 01.09.2008 09:13:02 » |
|
Olen tullut siihen tulokseen, että työ ja raha. Niin ei-romanttiselta kuin se kuulostaakin. Koetan jotenkin vetää johtopäätöksiä kaikesta koetusta. Esim tämä viimeinen. Vaikka näin hänen puutteensa huhti-toukokuussa, siis nuoruus ja rahattomuus.. enkä täysin luottanut, niin eipä ole kukaan muukaan kiinnostanut. Jos kiinnostaisi, pitäisin varani. Eli aika outo olo.
Siksi sen oinaan voisi ottaa, että olisi seksiä, mutta mitä väliä silläkään on?
Jos ei ole olemassa puhdasta rakkautta.. koska näinhän se on että 2/5 tyypeistäni petti oman suhteemme aikana ja loput tai ainakin 2/5 löysi naisen hyvin nopeasti sitten. Ainakin luulen että rapu löysi. Siinä vaiheessa ollaan tunteettomia sitä kohtaan, jonka tunsi lähes vuoden. Tämä rumba riittää. Enkä tiedä mitä heille sitten, mutta sama se..
Näin se on egon tasolla vaikka mitä sielukumppania oltaisi.
Eli miksi ihmeessä tavata ketään? Miten se voisi mennä eri tavalla? RV siis antoi anteeksi, tuntuu etten halua olla yhtään lähellä noita, ei henkisesti eikä fyysisesti. Kansallisuudesta riippumatta. No tällainen tunne on nyt tälle viikolle. Eli jos ei ole ketään, onko se suurikin puute. Siis ne muka rakasti vielä kun petti? Tai sitten ei välittäneet enää kun?? nolottaa että kutsuin ravun enää yhteenkään tilaisuuteen.. siis jos törmättäisi, mitä sanoisin?
Aivan muut ihmiset, siis naiset, tuovat jotain iloa.. ja se liittyy töihin ja rahaan. Näin se nyt vaan on.
Ärsyttää että olin edes ystävällinen ravulle silloin viimeisellä kerralla, sanoin jotain että VOISIN olla välittämättä kun hän on nuorempi jne. No hän ainakin on ollut välittämättä. En voisi kuvitella että toimisin kuin hän.. vai pitäiskö? Siihen välille jää kuitenkin jotain, mikä jossain selvitetään.
Jos nuo oli sielukumppaneita ja kaksoisliekkejä, mitä siis oikeen opin? Siis mitä todella puuttuu, jos vaan toimisi ja meditoisi.. ainoa mikä ehkä puuttuisi on se fyysinen / tai ystävyys (jota voi olla naisten kanssa) tai sitten ehkä juuri se, että on nämä kaksoisliekit jne. Jotka ei välttämättä ole miehiä. Mutta jos ne sattuu olemaan miehiä. Niin pitääkö heidän kanssaan olla.. aina niitä on toisaalta tullut?!
Suomeksi, on hyvin vaikea jonkun aloittaa kanssani enää mitään.. ja kaikkea voisi kuitenkin olla. Jaa-a! No varoitan lastani pojista, ehkä se on mennyt perille ehkä ei, onhan hänellä jo erinäistä poikaystävää. Heh.
En tiedä tosiaan, joillain oli eilen hääpäivä jne.. Ei ei.. ja taas piti puhua jollekin miehelle töissä, mutta onpa nyt karvat pystyssä.. ajattelin että ei olisi, että jotenkin kaikki olisi ok vaikka aika moni on ollut raukkamainen.. siis onhan ne ? en tiedä onko kukaan noista lopulta osoittanut henkistä tasoa? ehkä vuosien jälkeen onnistuu edes puhevälit. Mitä minä ymmärrän henkisellä tasolla on ei vain se, että ei pettäisi (siis ei ainakaan ollut sovittu mitään "avointa") mutta että ystävänä välittäisi. Onko kaikki tosiaan aina lyhytkestoista? Jos olisi ollut tasoa, olisi joku voinut sanoa, nyt löysin toisen, mutta meidänhän piti olla ystävät ja mitä sinulle kuuluu. Ei niin että muut eivät välittäisi, mutta juuri nuo tyypit!
En jotenkin usko että minun ja kaikkien noiden välillä oli pahaa karmaa jostain elämästä, muutenhan rakkaudessa ei olisi mitään järkeä. Toki lopussa voi tulla loukkaavat riidat, jolloin ystävyys on teeskentelyä, mutta jos kerrankin ei tule riitoja, eikö silloinkaan olla ystäviä. Millainen olisi sitten henkisesti tasokas ihminen - aika näyttää onko näitä?
Siis olen tyytyväinen kun toimin itsekseni ja naisten kanssa, miehet voi olla statisteja mutta heitä miellyttääkseni en ainakaan tee mitään, teen itseni ja lähipiirini eteen. Oikeasti, jos ei etsi tunnesidettä, miten se tulisi.
No wau, tässäkö tämä sitten oli.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 10:06:21 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
|