Huomenta päivää!
Juu Ardith!Kyllä vain tuo seksuaalisuus nousee esiin vasta kun kauris kokee olevansa turvallisella maaperällä.
Tai ainakin omalla kohdallani olen huomannut,että silläkin puolella pitää ensin tutustua,jotta miten tämän kanssa,,,
Siksi nuo yhden illan jutut eivät sovi,eivätkä ole koskaan sopineet minulle.
Olen toki jossain elämäni vaiheessa muutaman kerran lähtenyt,mutta jää niin paha maku suuhun ja jotenkin ällö olo koko touhusta,eikä oikein mikään miltään tunnukkaan.
Tuo kolahti myös,että
vanhetessaan muuttuu.
Ehkä etsimme itseämme laajalti ja pitkään.Kauriit ovat oman tiensä kulkijoita ja monessa mukana,mutta kuten parisuhteessakin,kun oikea löytyy,niin pinna venyy kyllä.Niin on ollut myös koko elämän laita.
Olen koko aikuisikäni etsinyt omaa juttuani ja niin monista paikoista.Vasta vanhemmalla iällä sen löysin ja siihen sitouduin voimakkaasti.Tuntui kuin olisi tullut kotiin.
Taroteista paholaisen kortti kuvaa kaurista. :
Seksuaalinen,huumorintajuinen oman tiensä kulkija.Meidän huumorintajuamme on vain varsin vaikea käsittää niitten,jotka ovat kovin tosikkoja.
Ja hyvin usein se kohdistuu itseen,itselle nauramiseen,vaikka jotkut saattavat ottaa sen heihin kohdistuvaksi.
Paholaisen kortti on myös sangen väärin ymmärretty.Jos kortteja tuntematon näkee sen pöydässä,on poikkeuksetta reaktio pelästys.
Minulle se merkitsee kahleista vapautumista,tai siis kulloinkin huolta tuottavan asian poistuvan kuvioista.
Tästä taisi tulla aika sekava,kun puhuin puhelimessa samalla.Ehkä saatte jotain tolkkua.