Tiigris
|
|
« Vastaus #3555 : 01.09.2008 20:13:56 » |
|
Elwyn puhui asiaa...
Niin siis jonkinlaiset kasvonpiirteet tuntuu tutuilta ja puoleensavetäviltä... No mulla vaikutti paljon pelkästään se, että se ei hymyillyt yhdessäkään kuvassa. Tykkään miehistä jotka hymyilee paljon. Itsekin hymyilen lähes koko ajan, tai ainakin silloin kun katse kohtaa toisen ihmisen tai kameran.. Se vaan on sellanen juttu mikä pitää olla miehessäkin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3557 : 01.09.2008 20:43:53 » |
|
Ei se Tigru mun mielestäni ole pinnallisuutta,jos kiinnostus lopahtaa kuvan näkemisestä. Jokaisella kait on ne oman tyylisensä miehet/naiset ja jos paljon poikkeaa,niin ei siinä oikein synny keskinäistä kihelmöinti. Kokonaisuudesta se tietysti on kiinni,mutta tiedän aika tarkkaan sen kokonaisuuden,joka omaa silmääni miellyttää.Voihan sitä tavata ja kokeilla livenä energioita,mutta kyllä alussa tuo ulkonäkö on aika tärkeä.Ja onneksi meillä kaikilla on omanlainen makumme. Kuten täälläkin käy ilmi,niin mikä kolahtaa yhdelle,ei lainkaan toiselle.Just puhuttiin tuossa miesystäväni kanssa Salkkareitten henkilöhahmoista ja sanoin ettei siinä olisi kuin yksi mies,josta kiinnostuisin. Sanoi heti että joo,hän tietää,se on Kari. Niinpä se oli. Ja hänellä on oma makunsa,jonka tiedän.Sitten mentiin toiseen sarjaan ja siinälin molemmat tiesi,minkä hahmon toinen valitsisi. Nuku sinä LIONHEART vaan,sillä pian tarvitaan voimia,kun äksönit alkaa taas.Nyt ollaan saatu levätä hieman Hikoilen myös kamalasti ja taas lievää kuumetta ja veto poissa.Samaa väsymystä myös ja valtavasti unia. Herätessä ei hajuakaan mitä tuli nähtyä. Ensi yöksi pyydän kyllä täyden yön unet! Haluaako joku jotain sapuskaa vielä? On meitin tarjoilut olleet hieman heikoilla viime aikoina. Heitän tuosta Fazerin sinisen pöydälle.Suklaapala kahvin kera menee aina.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3560 : 01.09.2008 21:03:24 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 21:05:33 kirjoittanut Tigris~miau »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3561 : 01.09.2008 21:18:33 » |
|
Niin siis en mä nyt ihan oikeesti ihan sen Karin tapasta miestä haluais, mut siinä on JOTAIN.. Renttu... Hohhoi, pitääks sitä muka tosiaan herätä huomenna aamulla kouluun. Ei se koulu vaan se herääminen............... Joo, pitää mennä ensin haaveileen ja sit nukkuun. Voi kehveli... Olin just imuttamassa hyvää biisiä mutta nyt se tyyppi sulki tuon ohjelman.. Öö jooh, täällä harrastetaan täysin laillista musiikin siirtoa... : Se on aika hyvä se Jipun esittämä (kotiteollisuuden) tuonelan koivut.... Muttei löydy you tubesta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #3562 : 01.09.2008 22:00:28 » |
|
Iltaa! Piipahdin vielä teelle ja kiinnitin naiseus keskusteluun huomiota. Peljästyin vallan! Minulla ja en kyllä osaa naiseuteeni sitä peilata, liekö liian vahva kartallani? Öitä vaan kaikille
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3563 : 01.09.2008 22:17:48 » |
|
Pitäiskö nyt olla mustis Tigru? Voidaan jakaa Kari,kun sovitaan vaan päivistä keskenämme. Ja sinä sen sanoit,RENTTU. Aina puree ja varsinkin nuo,jotka osaa olla sitten hellyyttäviäkin mutta kuitenkin otenkin sössivät senkin. Ei Kari minunkaan haavemies ole,mutta jos siitä sarjasta pitäisi valita,niin se on ainut niistä miehistä. Vai olisko Romantiikka-Seppo. Oikeasti intiaanien kasvojen piirteet omaavat ovat minun makuuni.Ja pitkät miehet ja hartioita saa olla,muttei muskelimies.Ja silmät! Ne on tärkeimmät! Ja voithan Tigru tilata sen oman tyyppisesi Maailmankaikkeudelta!Sieltä itsekin tilasin ja just sitä sain. Mieti vain ensin tarkkaan mitä toivot,koska nykyisin tulee aika nopeeta vauhtia nuo tilaukset ja en tiedä onko palautusoikeutta. Mutta nyt tältäkin suunnalta Hyviä öitä ja tähtivöitä suojaksenne!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3564 : 02.09.2008 06:05:14 » |
|
heh, onkohan sama Kari joka tuotti bisnespettymyksen minulle eilen.. Chandrallekin vähän selostusta. tämä henkisyys on alkanut jo olla rasite, minkä olen sanonut 1000 kertaa, näissä suhteissa. mutta koska me olemme kait? jotenkin henkisellä tiellä ja se? on kaikkeuden tavoite, niin?? miten nämä asiat sovittaa yhteen? ensin ajattelin että valaistuminen on iloinen asia, mutta jos henkisyys on se ongelma suhteissa? tästäkin on puhuttu monta kertaa. olen mikä olen, en sen enemmän tai vähemmän henkinen.
joo eilen tuli puhuttua tästä sielukumppani/kaksoisliekkijutusta, ja tajusin että se oli se voimakas energia, jota toinen pelkää. siksi että minun ei tarvitse edes alkaa vaikuttaa toiseen, kun se kaksoisliekkien välinen energia jo alkaa muuttaa häntä, puhdistaa tunnekehoa jne että pääsisi siihen ykseyteen. tämä viisas nainen sanoi, että se on vaan se prosessi mikä alkaa, liekkien välinen vetovoima pyrkii saamaan nämä ykseyteen (ja sitä oli minulla siis viime talvena..). ei ihme että alitajuisesti olin varautunut, ja tyyppi oli levoton. olikohan se kaikki hippalointi ja alcohol jotenkin yritystä tasoittaa sitä energiaa, ettei toinen pelkäisi ainakaan..
sitten kysyin, saisiko jonkun kanssa vaan olla? että olisi rentoa ja hauskaa eikä aina mentäisi tuohon. hän sanoi, että voithan laittaa pyyntöjä ilmoille (missä tapauksessa se toinen ei ole kaksoisliekki tms). näin on tehty, mutta ei ole kiire. kun ei tee nyt mieli ollenkaan koskea.
joten ehkä se on hyvä, aikaa jää töihin ym. lapselle. keväällähän tuntui, että haluaisi vain olla siinä ykseydessä, mitä toinen siis alkoi pakoilla ja yllä on syy. ei siis kannata toivoa mitään liian syvällistä, mutta se vain tuli. joissain tapauksissa kaksoisliekit kestävät nämä energiat ja pysyvät yhdessä, minulla näin ei ole käynyt, siitä jää vain jotenkin keskeneräinen olo.
eli tässä oli tämä, en VAADI ketään olemaan "henkinen", mutta kun eräälläkin oli mystisiä kokemuksia ja niistä alettiin heti puhua jutun alussa, ja meidän välinen energia oli "epätavallinen", niin miten sen muuten selittää. onko jo sielu-sana liikaa kun puhutaan miesten kanssa?
mikä sitten? f-buddy?
niin sitten tuolle ystävälleni jonka kanssa puhuin, hänellä on usein mies muuttanut toiseen kaupunkiin tai joku menee toisen kanssa naimisiin, sillä vaikka ollaan samaa sielua, sitä prosessia ei kestä, äkkiä lähdetään karkuun johonkin "helpompaan". no itsekin haluan helpompaa jossain vaiheessa, mutta jossain sen pitäisi tuntuakin, että on se vetovoima joka pitäisi yhdessä, eikä vaan pelottaisi. välillä se halu saada tällainen toinen kehiin on liian voimakas, silloin kai pitää tehdä muuta tai istua alas ja meditoida. mutta Jumala siis tietää ja näkee koko ajan?
ajattelin että viimeisen jälkeen innostuisin etsimään sitä "tosi rakasta" mutta entäs jos sama loppuminen on edessä. sitäkin voi tietty käsitellä vaikka regressiossa, että mihin tarvitsen sitä kokemusta? sen ku tietäis.. kun kuitenkin on yhtä noiden kanssa.. joten se kun tapasin tuon viimeisen kanssa ja koko ajan oli veto toiseen, tuo sen nyt selittäisi, ei mikään eksotiikan haku, se oli sivuseikka.
seksikumppanin kanssa loppuu vain seksi, tuollaisesta yllä kuvatusta ykseydestä irtoaminen onkin sitten ikävämpää. omassa keskuksessa oleminen jää..
Chandralle vielä, rima oli niin alhaalla kuin pystyi viimeksi, tyyppi oli suht varaton duunari, koska sielu ei katso millaisessa kehossa tulee eteeni, päinvastoin voi olla ihan mitä vain. ja juominkia oli paljon ja sellaista tyhmäilyä, joka ei olisi perhe-elämän testiä myöskään kestänyt, no ei kyllä edellinenkään. aivan viimeisellä tapaamisella hän vielä muistutti omista tyhmistä teoista ja sanoin, muistan nämä kyllä, ei tarvitse sanoa! jossain vaiheessa hän säikähti kun tavattiin yksi tuttu, käveli sivuun konsertissa. mutta oli hassua kun luotti häneen viimeiseen hetkeen asti ja sitten.. pam.. tai, luotin osittain.. voi olla etten katsonut konsertissa kovasti ympärilleni, mutta hänessä vaikutti olevan se valo, mitä en muista löytänyt, vaikka samalla tavalla halusi viinaa kuin muutkin. se vaihe alkoi muistuttaa niin sitä edellistä kokemusta.. konsertissa se loppui kaikki kontakti, mutta vasta kun hän oli ollut tyly tarpeeksi kauan.. sama 7 viikon paussi.. samoja juttuja, olikohan pehmeämpi lasku.
sehän on se tapa paeta omia muutoksia.. tai olla kohtaamatta.. yrittää olla kuin muut, vaikka ei ole. osa sekavuudesta tulee siitä, kun kaikilla sielukumpp/ kaksoisliekeillä on vinot pinot omia vastaavia.. esim Erjasta ja Mikasta (Häkkinen) on jopa lehdissä sanottu että ovat sielukumppanit, mutta heidänkin kuvionsa muuttui sitten.
mietin onko sellaista tyyppiä olemassa jonka kanssa kartat natsaa ja jonka kehitys on jossain jamassa jo valmiiksi? ekan miehen kanssa nämä samat energiat oli joskus niin vahvoja, että tuli heikko olo ja tietty mentiin harmaan kiven läpi kaikessa.
sitten sellainen juttu, että kovin moni energiahoitaja tms ei tajua näitä juttuja, mutta Erika Ehn oli yksi hyvä joka pääsi aika hyvin perille..
että jotain yksinkertaisempaa kiitos sitten.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2008 06:45:31 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #3565 : 02.09.2008 07:10:24 » |
|
This has nothing to do with anything. Just my mad mind.
Myöhässä taas. Ei se haittaa.
Jos istun tässä hetken niin tämä hetki on pois ajasta, jossa voisin oppia jotain uutta, unohtaa vanhaa, saada jotain tai menettää. Voisin hankkia jotain materiaa, voittaa tai hävitä. Voisin olla siellä missä eniten haluaisin. Voisin olla lähellä ihmisiä, jotka on mulle tässä maailmassa kaikista rakkaimpia. Mutta mä valitsin tämän. Istun ja kirjoitan tyhjiä sanoja tyhjiin lauseisiin, joista ainoan merkityksettömän tarkoituksen löydän vain mä itse. Miksi?
Don't forget to dream. Imagination is a highway to life that may never see the light of day unless u make ur dreams come true. Light up ur mind. It's all that matters in this world of chaos. Take ur time and think about that.
Näin pohti Lionheart. Mietteikästä päivää kaikille.
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3566 : 02.09.2008 11:35:38 » |
|
"Huomenta" vaan täältäkin. No,ehkä olen ymmärtänyt väärin nuo kirjoituksesi GEM STAR. Itse vain mietin,ettei sellaista kuin väärä suhde ole olemassakaan,vaan kaikista oppii jotain. Oppii miten kohdella muita ja miten haluaa itseään kohdeltavan. Ja vaihteeksi ei niin henkinen mies tuntuu kivalta,maadoittavalta. Kun koko ystäväpiiri koostuu henkisistä ihmisistä,niin vieraantuu arki maailmasta ja puheet pyörivät jatkuvasti sen kiinnostavan aiheen ympärillä.Kohta ei osaa enää kommunikoida muitten kanssa ja nyt tähän saumaan sopii hyvin sellainen,joka ei hatin tattia välitä noista asioista,eikä puhukaan. Mutta kun olet noista sielunkumppaneista ja kaksoisliekeistä niin usein kirjoittanut,niin olen tulkinnut sen kaipuuksi löytää sellainen. Nyt kävi ilmi,ettet halua ketään,eli asia on aivan ok! Aamu alkoi muhevasti! Hyviä ja ihania uutisia ja työn merkeissä. Toki rakastan tätä ja mielelläni pohdiskelen näitä juttuja,mutta kuten kirjoitinkin niin on kait syytä välillä olla ihan arkimaailmassakin. Tuo oman elämänsä luominen on vallan ihana juttu! Toki sitä sillä lailla puoli huolimattomasti tein,mutta siitä puuttui onnistumisen usko. Vasta kun sen sain mukaan,niin johan alkoi tapahtumaan.Että se kyllä ihan oikeesti toimii,joten luokaa vaan sitä rakkautta ja runsautta,tyyneyttä ja onnea itsellenne.Tigru siitä on paljon kirjoittanut ja sen kyllä huomaa,että on toiminut hänelläkin. Oikein ihanaa tätä sateista päivää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #3567 : 02.09.2008 11:39:56 » |
|
Iltapäiväkahveet kaikille Todellakin päivä on alkanut "muhevasti" Tällä viikolla on tapahtunut niin paljon kaikkea, että en muista onko koskaan elämässäni ollut näin vauhdikasta Kieltämättä tämä pitelee penkin reunoista kii ja kokee ensi kertaa vauhdin (ehkä) liian kovaksi -hirvittää hieman MUTTA ei niin huonoa, ettei jotakin hyvääkin JA harmaassakin pilvessä voi olla kultareunat JA VIELÄ sateen jälkeen aina paistaa aurinko
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #3568 : 02.09.2008 13:54:29 » |
|
Kiitos kaikille jotka jaksoivat tukea ja luoda toivoa ja rakkautta,KIITOS Kyllä tästä ylöspäin ollaan menossa, Chandra: kyllä rakastan tätä miestä ja huumeista se on irti päässyt, sen riskin otan jos joskus vielä ratkeaa niin ratkeaa,mutta päivä kerrallaan, alkoholin käytöstään ollaan tehty "säännöt" ja muutenkin keskustellaan aina kaikesta ja se tukee mua hirveesti kaikissa asioissa ja osoittaa myös välittävänsä ja mä tuen sitä parhaani mukaan asioissa missä se tarvitsee tukea. Kiitos silti että kerroit omista kokemuksistasi. Oon nyt saanut järjestettyä asioita eteenpäin,asun väliaikaisesti kotona niin ei tartte stressata koirista tällähetkellä,ja etsin uutta kämppää parempaa mutta ei oo kiirettä silläkään, sit kun tulee sopiva eteen niin muutan mutta millään kiireellä en etsi nyt mitään, keskityn vaan olemaan rauhassa.Nimittäin sorruin yks päivä ottamaan lääkkeitä niin paljon että meinasin pyörtyä ja nukuin pari päivää kun silmissä näkyi "tähtiä", mutta opinpahan ettei se ainakaan helpottanut mitään. Koulussa oon saanut puhuttua opettajille ja ne ihanat ihmiset yrittää parhaansa mukaan joustaa ja saan kursseja suoritettua ihan hyvin, ei tartte niistäkään enää panikoida Oon ihan hyvällä mielellä nyt,kyllä ne asiat järjestyy ja solmut aukee ilman että tartten itseäni vahingoittaa enempää. Katse vaan eteenpäin eikä menneitä juttuja tartte raahata mukana,voin heittää ne taakseni! Tänään kaverin kanssa käytiin syömässä ja sit se osti mulle ihanat uudet korvikset, niinkin pieni asia tuo paljon iloa ja kiitollisuutta Perjantaina pidän 18-vuotis synttärini luona Tuskin maltan odottaa... Ja tänään koulun jälkeen mennään vuokraa leffoja ja pidetään leffailta :n kanssa kahdestaan Tulipa nyt paljon vaan omaa napaa... oon käynyt lukemassa täällä teidän kirjoituksia mutta nyt vasta jaksoin kirjoittaa itsekin muoks. oon aika hyvä tekemään ruokaa laitoin makkaroita uuniin että tekisin vanhemmilleni ruuan valmiiksi ennenkuin ne tulee töistä,nyt kävin katsomassa uuniin kun avasin sen niin koko leivinpaperi oli liekeissä hmm... ei varmaan olis tarttenu laittaa sitä siihen...
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2008 14:02:02 kirjoittanut kengururotta »
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3569 : 02.09.2008 14:42:00 » |
|
Ja vaihteeksi ei niin henkinen mies tuntuu kivalta,maadoittavalta. Kun koko ystäväpiiri koostuu henkisistä ihmisistä,niin vieraantuu arki maailmasta ja puheet pyörivät jatkuvasti sen kiinnostavan aiheen ympärillä.Kohta ei osaa enää kommunikoida muitten kanssa ja nyt tähän saumaan sopii hyvin sellainen,joka ei hatin tattia välitä noista asioista,eikä puhukaan. Mutta kun olet noista sielunkumppaneista ja kaksoisliekeistä niin usein kirjoittanut,niin olen tulkinnut sen kaipuuksi löytää sellainen. Nyt kävi ilmi,ettet halua ketään,eli asia on aivan ok! *Siis minun ystäväpiirini EI koostu henkisistä, vaan akateemiset, bisnes ja tavalliset, luovat ja erikseen nk henkiset.
Mutta noiden miekkosten kanssa nämä asiat on jotenkin korostuneet, sillä aina kun piti tulla ilo jostakusta, menikin henkiseksi tulkinnaksi, että miksi tämäkin. Kaipaan ja en kaipaa, pääasiassa en, nyt juuri. Ainakin varoisin jos joku taas kolahtaisi. Nostan hattua itselleni, miten oikein selvisin viimeisestäkin?
Koska en jaksa mitään niin vaikeaselitteistä, jossa ei tavalliset "aseet", seksi auttaminen antaminen vastaanottaminen huumori yhdessäolo yhteistyö jne. riitä, vaan pitäisi olla jotain mitä en käsitä (suomeksi, miten ne jutut voisi jatkua??) . Olen siis vaihteeksi Minä.
Elämässä tapahtuu kummia asioita, kuten tänään.. eräs paikka ja puhelu, no jatketaan leffan katselua.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2008 14:55:24 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|