|
Lionheart
|
|
« Vastaus #3571 : 02.09.2008 15:55:05 » |
|
"Satakolkytyheksän, kiitos" sanoo kirjakaupan myyjä kun ostan laskimen. Seteli, toinen, kolmas.. Rahaa palaa. *Klink* sanoo kassa kun mun rahat painuu sen uumeniin. Noh, ei voi mitään. Mäkkiin. Tuttuja yks kaks kol mut meen yksin istumaan. Syön pienet ranskalaiset puoliksi ja lähden menemään. Ulkona sataa. Huppu päähän ja kohti parkkista. Pärrää saa käynnistää yli kymmenen minuuttia. Jellona soittaa ja vannoo ikuista rakkauttaan ja pyytää anteeks. Lyön luurin korvaan sanomatta sanaakaan ja laitan puhelimen kiinni. Liikennevaloissa saa seistä ikuisuuden. Kengät on jo litimärät ja mua paleltaa. Punainen, keltainen, vihreä.. Vaihteet yks, kaks.. Seuraavat valot, vaiheet kaks, yks. Kolari. Ihmisiä, joku makaa maassa. Pysähdynkö? En. Ei se minulle kuulu. Ei ole aikaa. Mihin olen matkalla? Kotiin. Kotona odottaa mutsi joka on tehnyt ruokaa. "Syö." "En." sanon ja painun huoneeseeni. Mutsin raivotessa oven takana heitän ajotakin nurkkaan, kengät jätän kuraisina keskelle lattiaa. Jalkoihin liimautuneet lahkeista hiekkaiset farkut kiskon jalastani ja heitän nekin lattialle. Sukat pois ja hiukset auki. Nyt oon tässä.
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #3572 : 02.09.2008 16:51:36 » |
|
Back. olipa kiva reissu. Oe voe
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3576 : 02.09.2008 20:00:59 » |
|
Aika hyvä... Tai ehkä mä pystyn koodaamaan tän mun kirouksen niin, että kaikki maanpäälliset oikeet lautaset lentää hirveellä voimalla niitä lentäviä lautasia päin ja niiden on pakko luovuttaa ja perääntyä.. Jeeeeeeeeee... Huippuu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #3579 : 02.09.2008 21:43:25 » |
|
Minä ohitin sen elokuvan...en pysty.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3580 : 03.09.2008 08:17:25 » |
|
minulla on ongelma.. kaikki tuntuu vitsiltä.. eikö kaiken pitäisi tuntua hienolta, ylevältä suunnitelmalta???
yllättävää että kaiken jälkeen mitä olen nähnyt, suhteet, bisnekset, isot bisnestilaisuudet 8000 ihmistä, urheilutapahtumat 25 000-50 000, musatapahtumat myös tuhansia.. henkiset tapahtumat, gurujen halit, ulkoministeriöt, maat, radio ja tv toimitukset.. miten voi edes tulla tällainen alhainen tunne?
ei kai nyt vain pelkkä vitsi, kuten eräs, eikö nyt jotain.. hienompaa..
vähän kuin että luotiin vitsiksi ja kaikessa kaaosta (alussa oli Kaaos)
ei kun vitsi on väärä sana, mielikuvitus on oikea- siis tuosta luomisesta, melkein kaikkea tosiaan voi luoda ja saada, tai kaikkea, mutta pitääkö, ja mitä sitten.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 08:42:41 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3581 : 03.09.2008 08:29:38 » |
|
yhdestä rakkausaiheisesta kirjasta "Ihminen ei opi mitään, siitä todisteena on että rakastuu aina uudestaan"
oinas se vaan ei anna periksi, miksi? minähän torjun kaikki
Oinas
Venus, Merkurius ja Mars vaikuttavat kaikki kolme vastakkaisessa merkissäsi Vaa'assa ladaten sinuun huikean energiamällin, joka on osattava suunnata sinulle tärkeään kohteeseen. Ellei suuntauksesi ole kohdallaan, tulee tästä kuusta sinulle melkoinen tuskien taival asioiden solmuuntuessa oikein kunnolla. Venus ja Mars pysyvät yhtymässä koko kuukauden painottaen ihmissuhteiden ja seksuaalisuuden merkitystä jokapäiväisessä elämässä. Jotta voisit nauttia yhteisistä hetkistä kumppanisi kanssa, tulee sinun ensin osata nauttia kaikesta mahdollisesta muusta kivasta elämässäsi. Sinun on osattava olla terveesti itsekäs ja tehdä elämästäsi juhlaa.
*Juhlat ja kivaa joo.. kutsun sen vielä Ritarihuoneelle kattoo sukuvaakunoita..
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 08:41:45 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #3582 : 03.09.2008 08:43:51 » |
|
Gem Star, ei mielestäni kaiken edes pidä tuntua koko ajan niin hienolta ja ylevältä. Elämä täällä kuitenkin, on enimmäkseen arkista aherrusta. Mutta se, että iloitsee ja näkee hyvää ihan kaikessa, niissä pienissäkin asioissa ja arjessa, se kai on se tärkein pointti. Eli arjessakin muistaa sen ylevyyden, suunnitelman ja kaiken tarkoituksen kuitenkin. Se henkisyys kulkee mukana siinäkin. Ja voihan sitä elämää pitää vitsinäkin jos haluaa, sillä huumoria ei ole koskaan liikaa maailmassa eikä kaikkea pidä niin vakavasti ottaakaan. Nauru pidentää ikää.
Itselläni on tänään ns. "etäpäivä" koulusta, pitäisi lukea tenttiin yms. hyödyllistä, mutta tänne minä en malttanut olla tulematta naputtelemaan. Kerkeänhän lukea sen jälkeenkin, koko päivä aikaa. : Pitää jossain välissä käydä kaupungillakin asioita hoitelemassa... Täytyy käydä Kelassa, kun opintotuki ei jostain syystä ole tullut 1 päivä vaikka piti tulla ja pitää samalla myös vaatteita ostaa tyttösille. Oikein hyvää ja iloista päivää kaikille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|