Sivuja: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6099340 kertaa)
0 jäsentä ja 143 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3570 : 02.09.2008 15:32:52 »

Tzädäm! Täältä tulee täystuho...

Hahaha... Kaverini meinasivat hävetä itsensä kuoliaaksi kun kävivät kanssani kahvilassa... Cool
Itse en ollut ostamassa mitään, mutta jonotin kuitenkin ja vedin sitä pöytää pitkin kummankin kaverin lautasia, joilla oli sämpylät.. Jostain syystä katsoin taakseni, jatkoin lautasten vetämistä eteenpäin ja jotenkin onnistuin "heittämään" ne molemmat lattialle niin että lautaset särkyi, ja leivät mäsähti lattiaan.. Hirvee räsähdys vaan kuulu ja täynnä olevan kahvilan äänekäs puheensorina vaikeni pariks sekunniks nollaan desibeliin.. Embarrassed 2funny 2funny Sitten sanoin vaan äänekkäästi  Grin että "jatkakaa toki mistä ikinä puhuittekaan!!!" .... 2funny 2funny Krhm... Onneks se herätti ihmisissä vähän hilpeyttä.. angel

Yleensä meen ihan vaikeeks tuollaisina noloina hetkinä, mutta nyt mua vaan nauratti...
Mikähän ihme mua vaivaa.. uglystupid2

Sitäpaitsi ostin sikamageet kengät ja mustan nahkatakin...
Sopii hyvin tähän oranssiin tukkaan...

Onneks oikeesti ei tarvitse hävetä mitään.  Smiley
Se on sellainen ihme harhakuva myös.
Minun ei muuten edes tarvinnut maksaa niitä sämpylöitä, jotka tuhosin.  uglystupid2
Aika hyvin......
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #3571 : 02.09.2008 15:55:05 »

"Satakolkytyheksän, kiitos" sanoo kirjakaupan myyjä kun ostan laskimen. Seteli, toinen, kolmas.. Rahaa palaa. *Klink* sanoo kassa kun mun rahat painuu sen uumeniin. Noh, ei voi mitään. Mäkkiin. Tuttuja yks kaks kol mut meen yksin istumaan. Syön pienet ranskalaiset puoliksi ja lähden menemään. Ulkona sataa. Huppu päähän ja kohti parkkista. Pärrää saa käynnistää yli kymmenen minuuttia. Jellona soittaa ja vannoo ikuista rakkauttaan ja pyytää anteeks. Lyön luurin korvaan sanomatta sanaakaan ja laitan puhelimen kiinni. Liikennevaloissa saa seistä ikuisuuden. Kengät on jo litimärät ja mua paleltaa. Punainen, keltainen, vihreä.. Vaihteet yks, kaks.. Seuraavat valot, vaiheet kaks, yks. Kolari. Ihmisiä, joku makaa maassa. Pysähdynkö? En. Ei se minulle kuulu. Ei ole aikaa. Mihin olen matkalla? Kotiin. Kotona odottaa mutsi joka on tehnyt ruokaa. "Syö." "En." sanon ja painun huoneeseeni. Mutsin raivotessa oven takana heitän ajotakin nurkkaan, kengät jätän kuraisina keskelle lattiaa. Jalkoihin liimautuneet lahkeista hiekkaiset farkut kiskon jalastani ja heitän nekin lattialle. Sukat pois ja hiukset auki. Nyt oon tässä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3572 : 02.09.2008 16:51:36 »

Back. olipa kiva reissu. Oe voe
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3573 : 02.09.2008 17:58:14 »

Palelee, hyrrrr... Ja on raukea olo..

Olipa hassua olla koulussa kun se oli taas täynnä uusia naamoja....
Jotenkin käsittämätöntä, että me ollaan kauiten ollutta porukkaa siellä nyt, heh heh....
Sainpahan tehtyä tänään yhden kirjareferaatin loppuun, siitä tuli 8 sivua pitkä pohdintoineen..
Mietin miksi vaivauduin, moni palautti sen 1-3 sivuisena..
Tuli vaan paljon asiaa...

Mikähän tämän päivän tarkoitus on tässä kosmisessa ikuisuudessa eli liikkuvassa nyt-hetkessä?
Rakkaus...? Ehkä etsin sen kohta tästä hetkestä,
pitää mennä ihan hetkeksi sänkyyn peiton alle
piiloon sadetta.... Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3574 : 02.09.2008 19:43:18 »

Minua ilahdutti tänään suunnattoman paljon koulumme tupakkapaikalla ne uudet värikkäät ihmiset, joita kouluun on tullut.. Taisivat olla sosionomeja se kaikkein värikkäin sakki.. Oli poika jolla oli shakkiruutuiset kireät housut, pinkki irokeesi ja oranssit muoviset paksut korvarenkaat.. Eh.. Hauska. smitten

Sitten minua hämmästytti yksi ystäväni, joka nyt ei yleensä puhu hempeyksiä tai höpöjä, tai siis mitenkä sen sanoisi.. No siis hirveän asiallinen tyyppi, niin lausahti mulle että "tiedätkö mitä mä oon aina ajatellut susta... jos sä olisit joku väri, niin sä olisit tummanvihreä, se on ihan sun näköinen väri!" musta se oli hirveen ihanasti sanottu.
 Smiley Smiley

Onko teitä sanottu koskaan jonkinväriseksi? Smiley

dawnchild, se olin minä eikä Chandra siellä toisessakin ketjussa! Hölmö!
2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3575 : 02.09.2008 19:47:31 »

Mä tiputan joka ketjussa astiat, ja joka kahvilassa.. Minne ikinä meenki, astiat suorastaan hyppää kilpaa lattialle.. Jopa jos kävelen jonkun ravintolan ohi, ja lautaset näkee mut ikkunasta, niin ne putoo lattialle..
Ja sehän harmittaa niitä, joilla oli ruoka kesken.  tickedoff
SORI VAAN!!!!!  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3576 : 02.09.2008 20:00:59 »

Aika hyvä... Tai ehkä mä pystyn koodaamaan tän mun kirouksen niin, että kaikki maanpäälliset oikeet lautaset lentää hirveellä voimalla niitä lentäviä lautasia päin ja niiden on pakko luovuttaa ja perääntyä.. laugh

Jeeeeeeeeee...

Huippuu..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3577 : 02.09.2008 21:19:57 »

Jippu- tuonelan koivut  smitten

Tää on niin ihana jotenkin, vaikka on se kotiteollisuudenkin esittämänä kiva...

Mua jokseenkin tympii, kun kirjoitin kilometrin pituisen sepustuksen yhdelle tyypille,
mutta se katosi bittiavaruuteen.....

Vierii kyynel, vierii toinen, vierii
silmistä vesi veden jälkeen
rinnoilta helmoille, helmoilta
joeksi ja joesta järveen
järvi syvä kuin synkin suru on
musta kuin yötaivas pimeä
Tuonelan koivut, lehdettömät
kuiskivat meidän kahden nimeä

Mulle sanottiin tänään että "mä varmaan tiedän miltä tuntuis rakastua suhun" ...

Vierii kyynel, vierii toinen, vierii...
  Cry

Mäkin tiedän miltä tuntuISI JOS JOTAKIN... Voiko olla epä-määrä-isempää ? ? ?

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3578 : 02.09.2008 21:36:06 »

Katsoin tuossa juuri dokumenttielokuvan Tie Quantanamoon...  Shocked Angry Cry
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #3579 : 02.09.2008 21:43:25 »

Minä ohitin sen elokuvan...en pysty.  Embarrassed
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3580 : 03.09.2008 08:17:25 »

minulla on ongelma.. kaikki tuntuu vitsiltä.. eikö kaiken pitäisi tuntua hienolta, ylevältä suunnitelmalta???

yllättävää että kaiken jälkeen mitä olen nähnyt, suhteet, bisnekset, isot bisnestilaisuudet 8000 ihmistä, urheilutapahtumat 25 000-50 000, musatapahtumat myös tuhansia.. henkiset tapahtumat, gurujen halit, ulkoministeriöt, maat, radio ja tv toimitukset.. miten voi edes tulla tällainen alhainen tunne?

ei kai nyt vain pelkkä vitsi, kuten eräs, eikö nyt jotain.. hienompaa..

vähän kuin että luotiin vitsiksi ja kaikessa kaaosta (alussa oli Kaaos)

ei kun vitsi on väärä sana, mielikuvitus on oikea- siis tuosta luomisesta, melkein kaikkea tosiaan voi luoda ja saada, tai kaikkea, mutta pitääkö, ja mitä sitten.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 08:42:41 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3581 : 03.09.2008 08:29:38 »

yhdestä rakkausaiheisesta kirjasta "Ihminen ei opi mitään, siitä todisteena on että rakastuu aina uudestaan"

oinas se vaan ei anna periksi, miksi? minähän torjun kaikki

Oinas

Venus, Merkurius ja Mars vaikuttavat kaikki kolme vastakkaisessa merkissäsi Vaa'assa ladaten sinuun huikean energiamällin, joka on osattava suunnata sinulle tärkeään kohteeseen. Ellei suuntauksesi ole kohdallaan, tulee tästä kuusta sinulle melkoinen tuskien taival asioiden solmuuntuessa oikein kunnolla. Venus ja Mars pysyvät yhtymässä koko kuukauden painottaen ihmissuhteiden ja seksuaalisuuden merkitystä jokapäiväisessä elämässä. Jotta voisit nauttia yhteisistä hetkistä kumppanisi kanssa, tulee sinun ensin osata nauttia kaikesta mahdollisesta muusta kivasta elämässäsi. Sinun on osattava olla terveesti itsekäs ja tehdä  elämästäsi juhlaa.

*Juhlat ja kivaa joo.. kutsun sen vielä Ritarihuoneelle kattoo sukuvaakunoita..
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 08:41:45 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3582 : 03.09.2008 08:43:51 »

Gem Star, ei mielestäni kaiken edes pidä tuntua koko ajan niin hienolta ja ylevältä. Elämä täällä kuitenkin, on enimmäkseen arkista aherrusta. Mutta se, että iloitsee ja näkee hyvää ihan kaikessa, niissä pienissäkin asioissa ja arjessa, se kai on se tärkein pointti.  Wink Eli arjessakin muistaa sen ylevyyden, suunnitelman ja kaiken tarkoituksen kuitenkin. Se henkisyys kulkee mukana siinäkin.  angel Ja voihan sitä elämää pitää vitsinäkin jos haluaa, sillä huumoria ei ole koskaan liikaa maailmassa eikä kaikkea pidä niin vakavasti ottaakaan.  Grin Nauru pidentää ikää.  Cheesy

Itselläni on tänään ns. "etäpäivä" koulusta, pitäisi lukea tenttiin yms. hyödyllistä, mutta tänne minä en malttanut olla tulematta naputtelemaan. Kerkeänhän lukea sen jälkeenkin, koko päivä aikaa.  :Smiley Pitää jossain välissä käydä kaupungillakin asioita hoitelemassa... Täytyy käydä Kelassa, kun opintotuki ei jostain syystä ole tullut 1 päivä vaikka piti tulla  Huh ja pitää samalla myös vaatteita ostaa tyttösille.  Cool Oikein hyvää ja iloista päivää kaikille.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3583 : 03.09.2008 08:46:28 »

mutta entä jos elämä on VAIN vitsi? ei ole mitään sääntöjä.. entä jos karma ei toimi ja palaudukaan, esim?

entäs jos sama meno jatkuu?

entä jos kaikki rakastuvat aina vääriin jne?

entä jos.. jne

tarkoitit varmaan arktista juhlaa??

entäs jos minä saan aina vaan liikaa töitä  Cheesy Grin ja partya

entä jos Kela on aina myöhässä ja sitäpaitsi väärässä
  2funny

Cheesy Grin Cool jotkut meistä menevät yli laidan ihan laillisesti.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 08:57:44 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3584 : 03.09.2008 09:36:25 »

Grin 2funny Cheesy Että, jotta, koska, kun, JOS, vaikka, kuin, kunnes.  Cheesy 2funny Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: