Chandra
|
|
« Vastaus #3585 : 03.09.2008 09:40:57 » |
|
Ensimmäiseksi isot halit Kengulle,kun palasit kertomaan itsestäsi! Rakasta sinä vaan,sillä vain sinä tiedät,mitä nyt kuuluu tehdä. Myös sen,mikä sinusta tuntuu oikealta ja hyvältä.Ja kiva kuulla,että olet pirteämpi! Ja Rakkauden Valolle tuosta kirjoituksestasi.Tuo kohta,että henkisyys kulkee sivussa arjen rinnalla ja on itsestään selvä asia,on niin totta. Touhuaa kaikkea muuta ja kun tulee tarvis,niin sitten niihin hommiin.Joskus on levon aika,kuten minusta tänään tuntuu eilisen hektisen touhun jälkeen. Tulipa sen Äiti-Mariakin kortin kautta tuomaan;Nurture yourself Se nyt vaan sattuu minulle tarkoittamaan siivousta,joka on niin öööhhh Eli roikun koneella koko päivän. Nyt pitää soittaa sille Egyptiläiselle,että kuinkas paljon tuli ostettua ja koska saan hakea.Eli mikä siitä lopullisesta hinnasta tuli. Hiukka kauhistuttaa,mutta ehkä sitten saan inspiksen siivoamiseen,kun tulee loharit ja kilpparit kotiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #3586 : 03.09.2008 09:47:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3587 : 03.09.2008 09:50:48 » |
|
Dawnchild! Vai laitoit sinä minut tihutöihin Tigrun sijasta. Eipä siinä mitään,hyvää se huomio,minkä Tigru siinä oivalsi tekisi kaikille.Erityisesti niille,jotka kokevat tarvetta olla niin sivistyneitä,jotta tuollainen olisi suorastaan katastrofi. Vaikka yleensä he löytävät kyllä syyllisen siihen jostain muusta.Ellei ole ihmistä lähellä,niin tarjoilija on jättänyt jotakin eteen,johon on kompastunut. Siinä tilanteessa ei nauru ja hyväntuuliset ilmeet lennä,kuten tigrun tapauksessa,vaan yleinen hämmennys. Yksi pieni ihminen voi siis vaikuttaa näinkin suuremman massan tunteisiin.Ei nyt kuitenkaan lähdetä kaikki tuhoamaan astioita. Siellä tilauksessa on muuten päiväkirja!Kuin Sepon tehtävää varten.Ihmettelinkin hieman,että miksi minun se nyt pitää hankkia,kun on jo niin montakin. Mutta tuo onkin erityinen.Kannet on tehty lehdistä ja keskellä neliö,jossa simpukoita ja jotain mitä en muista. Se on aitoa luomua ja siihen alan väsätä tuota juttua.Musiikista vaan on ylitarjontaa,joten pitänee harkita tarkkaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #3588 : 03.09.2008 09:57:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #3590 : 03.09.2008 10:21:25 » |
|
GemStar johan sulla on ollut joku kyyniset rakkausaforismit -kirja... Mun mielestä saat torjua kenet haluat tai olla torjumatta. Miten niin muka tulimerkillä ei voisi olla henkisyys koko ajan läsnä? Tuli ihmisillähän on sielu ja sydän mukana kaikessa mitä tekee. Ainakin pitäisi kai olla... Ei voi mitään, mutta Kengun viime aikaiset tekstit on kyllä riipaisseet sydäntä. Ja jotenkin tuli paha olo tuosta kuvan alla olevasta tekstistä. Hui. Koitahan Rakas Kengu nyt jaksaa äläkä tee itsellesi mitään pahaa. Vaikka tietysti mulle taas suututaan kun puutun toisten elämään ja oon rasittava jne... En vain voi sille mitään, että tunnen voimakkaasti, jos jollain on paha olla. Mutta nyt... *lähtee etsimään omaa elämää*... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3591 : 03.09.2008 10:23:00 » |
|
ei se ollut kyyniset rakkausaforismit vaan oikeaa sielukumppanien touhua. mutta nyt nauran jo kyynelet silmissä kaikille, on jotenkin levottomat tunnelmat. tiedän kyllä että SE oinas on todella naistenmies, rapu kalpenee kevyesti.. toisaalta meillä synkkaa hieman
joku kiinalaisfirma haluaa välttämättä firmamme nimen domainiinsa, mitähän liiketoimintaa se olikaan, joo joo, jotain technologya -
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 10:25:00 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #3592 : 03.09.2008 10:33:40 » |
|
Tada da daa!!!! Tavarat tuodaan pihalle klo 14.Että oikein kotiin kuljetus. Paha vaan,että pääsen kurkkimaan sinne autoon,mutta sanoin että lyökääs näpeille,jos yritänkin jotain lisää vielä. Ei ollut paha hinta ja mikä ihaninta,miehensä ei joudukkaan enää tehtaaseen töihin,vaan ovat perustamassa liikettä tänne kunhan tilat löytyvät. Juu Gem Star! Aivan ihana mies,kuten suomalainen vaimonsakin.Suloinen pari yhdessä. Ja ARDITH! Kuule,kun eräs rakas ystäväni täällä foorumilla (saa itse paljastaa itsensä,jos haluaa),tulkitsi karttaani,niin sanoi että on niin tulta täynnä,että hieman pitäisi maatakin sekaan saada rauhoittamaan. Jotenkin vaan olen muuten oppinut olemaan huolehtimatta niin paljon.Luotan vaan että saan sen,mitä tarvitsen. Ja onhan vaikeitakin hetkiä,mutta päätös sujuu nykyisin helpommin ja nopeammin. Nyt masiinat kiinni,pankkiautomaatille ja sitten siivoamaan ja kaikki nuo ihanat esineet esille kotiini.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3593 : 03.09.2008 10:34:44 » |
|
en sano mittään.. minun tuntemalleni egyptiläiselle kelpaa kyllä muutkin ihanat naiset kuin suomal. vaimonsa..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #3594 : 03.09.2008 10:59:55 » |
|
Jaahas jaahas, onko se se musta takki. Sehän on mun! Tänne se! Siellähän ne avaimet on, ihme kun on ollut sellainen "avaimet hukassa" olo viime aikoina. Sitäpaitsi jos et huomannu sen takin taskuissa on ISO reikä. Juu se nimeomaan. Pöh. odottelen : On muuten ihan hermeneuttisesti todistettu fakta, että kukaan professori ei osaa käyttää ihan tavallista vanhaa mankkaa. Eikä varsinkaan mitään videotykkiä. Mun pitäis kirjottaa nyt jotain ihan muuta ku tänne... *mitentässänäinkävi* :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3595 : 03.09.2008 11:01:10 » |
|
Voi hyvänen aika!GS... En vain jotenkin ymmärrä miten jaksat suhteutua noin ankeasti elämään.. Opettelisit elämään hetkessä tuon jatkuvan ihme pohdinnan ja miksi-kysymysten esittämisen sijaan...
Siis huomenta vaan!
Näin niin ihanaa unta, että olisin voinut nukkua koko päivä, jos olisin saanut takuun, että se jatkuu. Siinä oli mies jota en ole koskaan aiemmin tavannut, me vaan oltiin ja katseltiin toisiamme ja oltiin niin niin rakastuneita. Voi mikä TUNNE! Ihan uskomaton!
Löysin eilen autostani verhot, jotka olivat olleet siis puoli vuotta hukassa! : Ja ripustin ne keittiöön... Nyt tää tuntuu paljon enemmän kodilta!
Pitää mennä tänään kaupungille asioimaan, hakemaan mun musta kattokruunu postista sekä yhdestä kaupasta mun kaverin kengät.. Se osti eilen uudet kengät mutta jätti ne yhteen toiseen kauppaan, kun oli laskenut kassin maahan sovittaessaan takkia...
Jee jee, mä taidan tilata jonkun miehen asentaan sen kattokruunun tänne koska se on aika kallis...
Joo joo, mä oon ihan ultimate sivistynyt... Siis osaan heitellä frisbeetä.. Ja kaikkee muutakin sen näköstä............*muoks, kirjoitusvirhe
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 11:21:10 kirjoittanut Tigris~miau »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3596 : 03.09.2008 11:02:00 » |
|
ankeasti.. mitenkäs ne sinun suhteesi yleensä menevätkään.. onnellisesti? mitä ankeaa valitusta siitä ja tästä miehestä.. unia kyllä näet..
huumorintajumme näkyy olevan ihan erilainen.. miten se voi olla ankeata että ehkä kaikki onkin pelkkä vitsi?
sittenhän voi nauraa aivan kaikelle.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 11:06:25 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3598 : 03.09.2008 11:07:47 » |
|
no mitä sitten, hah hah haa.
ja mikäli ollenkaan seuraat tekstejäsi, olet kyllä kirjoittanut ihan tarkkaan että mikä niissä kaikissa mätti. lisääkö ei ole luvassa?
etkä ollenkaan huomannut että puhuin vähän muustakin kuin miekkosista tuolla aiemmin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3599 : 03.09.2008 11:18:18 » |
|
Niin olen kyllä sanonut mikä kaikissa on vikana, mutta myös sen mikä on hyvää...
Lähinnä siis tarkoitin sitä "kaikki on vitsiä" asennetta.. Se kuulosti minun korviini jotenkin välinpitämättömältä.. vrt sanonta "se tyyppi oli täys vitsi", tuollaisessa yhteydessä vitsi on hieman vähättelevä ja negatiivinen sana...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|