Dawnchild, kyllä minä nousu-rapuna varmasti opettelen juuri tuota magneettisuutta ja voimakkaita energioita ja kyllä rapu voi joskus olla hyvin psykologisesti tarkkanäköinen merkki. Vaikka ne tunne-energiat sitten sekoittaakin asioita välillä.
Hmm, jos en ymmärrä omaa voimakasta vaikutustani niin ehkä sekin on pelottavaa? Kieltämättä ihminen, jolla on valtaa, mutta ei tajua sitä on pelottava.
Mutta minun tarkoitukseni ei suinkaan ole viedä kenenkään valtaa. Päinvastoin koen, että sitä yritetään aina viedä minulta. Mutta nytpä selvisi minkä takia. Jos toiset pelkäävät minun vievän sen heiltä.
Päinvastoin pyrin ymmärtämään omia voimakkaita energioitani paremmin ja käyttämään niitä hyvään. Opettelen ymmärtämään ja käyttämään omaa valtaani ja haluan myös tukea muita oivaltamaan oman valtansa. Uskon, että meillä jokaisella on voimakasta energiaa oman elämämme suhteen kun vain otamme sen käyttöön.
Tätäkö tuo
nyt tietää
nousuisille... valtakysymyksiä ja voimakkaita energioita...
näitä teemoja on jo selvästi kokenut...
Minäkin kuulemma pelotin aikuisia pienenä kun 2-vuotiaana puhuin kai ihan kuin aikuinen. Selkeitä ja pitkiä lauseita. Mikä siinä on niin häkellyttävää, jos joku pieni ihminen sanoo jotain kuten aikuinen? Ehkä se näyttää oman pienuutemme?
Kun näistä
merkeistä oli puhetta niin Tigris etkö olekin
? Ehkä se joskus saa arjen tuntumaan vakavammalta kuin se onkaan? Ei tämä ole mikään tyhjentävä vastaus eikä edes yritä olla sellainen. Tuli vain mieleeni.