Ei voi mitään, mutta
Kengun viime aikaiset tekstit on kyllä riipaisseet sydäntä. Ja jotenkin tuli paha olo tuosta kuvan alla olevasta tekstistä.
Hui. Koitahan Rakas Kengu nyt jaksaa äläkä tee itsellesi mitään pahaa.
Vaikka tietysti mulle taas suututaan kun puutun toisten elämään ja oon rasittava jne... En vain voi sille mitään, että tunnen voimakkaasti, jos jollain on paha olla.
En mä ainakaan sulle tuosta suuttunut
Kyllä ihan oikein tunnet...
.... Ei mulla hyvä olla oo,mutta yritän päästä sen
"pahan olon" yläpuolelle etten
vajoa siihen oloon koska siitä on taas vaikeaa päästä pois.
Perusolotilani on haikea/surullinen,vaikken ihan varma oo mistä se johtuu,
mutta oon päättänyt soittaa lääkärille ja sanoa että haluan alkaa käydä terapiassa/psykologilla/millä tahansa/jollain kenelle voin puhua aivan kaikesta
Nyt yritän pitää itseni ihan normaalissa olotilassa ja puuhailla kaikkea... se on tärkeää
että on jotain tekemistä ja virikkeitä,tänään värjäsin hiukset ja kohta pitäs kouluun..
kengistä lähtee ihan just pohja irti,toivottavasti kestää vielä tän päivän ku ainoat kengät
Huomenna synttäri partyt... niitä odotellessa... pelottaa vaan että
mitä niiden jälkeen
odotan?Mulla pitää aina olla jotain mitä
voin odottaa,että jaksan elää näitä päiviä
eteenpäin jotka tuntuu niin merkityksettömiltä muuten.
VITSILTÄ,kuten STAR sen sanoi.. (en osaa kirjoittaa koko
nickiä...)
Millään ei oo loppujen lopuks mitään merkitystä kun kuitenkin
joskus kuollaan,mitä järkeä ihmisten on opiskella hurjan pitkälle ja sit käydä töissä,
tienata rahaa,elää vaan ja sit kuitenkin kaiken raatamisen jälkeen kuolla.Kaikki täällä pyörii
vaan rahan ympärillä.
Eikö pääsis helpommalla jos ei joutuis opiskella,eikä käydä töissä,eikä mitään muutakaan
velvollisuuksia,vaan kuolis ennemmin? Ei tarvis tuntea tuskaa,ikävää,häpeää eikä mitään muutakaan!
Nojoo,älkää ottako niin tosissaan.... mietin vaan usein... että jos ei täällä viihdy,
kuka mua pakottaa täällä olemaan.Ei kukaan.
Mutta en mä poiskaan viitti lähteä,en vaan jaksa enää ottaa mitään kovin tosissaan.
Riideltiin
kanssa
No,se on kuitenki sovittu juttu nyt... Se varmaan luuli,
että mä oon niin KILTTI etten ikinä suutu mistään,kuten mulle joskus joku sanoi
"sä oot niin kiltti että..." Oon kyllä ollutkin aivan liian kiltti ja antanut ihmisten "kävellä päältäni",
mutta EN enää. Tais tyyppi vähän säikähtää että osaan mäkin
sanoa vastaan... Varsinkin jos pitää soittaa aamulla aikaisin ja ensimmäisenä alkaa
jauhaa jotain.... Nonii,
nyt menee taas jutut ihan ihmeelliseks tässä,en oikeen viitti kirjoitella tänne enää
kun tuntuu että kirjoitan liikaa ja liikaa jotenkin ihmeellistä tekstiä että parempi vaan
pysytellä sivusta seuraajana.Elämässä on pakko pysyä kiinni tai sitten ei ollenkaan,
ulkopuoliset asettaa niin paljon painetta ettei ne sitä edes ymmärrä,
mutta eihän ne voikaan jos en asioista kerro
Nyt jätän hetkeksi rauhaan teidät,
nyt syömään,hyvää päivänjatkoa kaikille teille
muoks. Onhan tässä elämässä se järki että ehkä seuraavassa elämässä pääsen
helpommalla
Kun nyt koen kaikkea rankkaa... kun seuraa joitain,joille kaikki näyttää
olevan kuin kiiltokuvakirjasta.