Chandra
|
|
« Vastaus #3825 : 11.09.2008 13:08:58 » |
|
Jos vastustaa kiintymystä,niin eihän silloin suinkaan ole vapaa? Kyllä haluan kiintyä,sillä minulle se on yhtä kuin pientä rakkautta. Jos ihmisestä,esineestä tai asiasta sitten pitää luopua,niin luovutaan sitten itkien parkuen surren. Ja taas kun asia on unohtunut,työstetty,tulee tuo Kengun mainitsema ihana olotila. Tästäkin selvittiin! Olen kiintynyt niin valtavan moniin ihmisiin ja asioihin,mutta tiedän kyllä,etteivät ne ole pysyviä läheskään kaikki. Sitä en etukäteen tiedä,mistä pitää osata päästää irti.Mutta se sitten,kun sen aika on. Ja nyt ulos,koska AURINKO PAISTAA!!!!!!! Johon olen myös kiintynyt ja siitä pitää taas irtipäästää muutamaksi kuukaudeksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3826 : 11.09.2008 13:12:31 » |
|
miksi pitää vaivautua parkumaan?
mutta siis ilman kiintymistä ei tule Oppituntia?
jos on hyvin ovela, ei kiinny?
vai siis kiintyminen on vapautta?
eihän sama Oppitunti voi opettaa mitään uutta aina toistettuna?
kuin ehkä sielun/ tunteen välisen eron tms?
sitäpaitsi onko kiintymys edes todellista ilman sielua?
suomeksi, jos sielu välittää, syntyy kiintymys, tai sitoumus, tai mikälie
ja jos sielu ei oikeastaan luovu (vaan saavuttaa kaiken),
niin irtipäästäminen oli vain tunnetason asia.
siltikään ei tarvitse parkua
mikä on sielun ja tunteen välinen varsinainen ero?
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 13:32:35 kirjoittanut ****Starsign 23**** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3827 : 11.09.2008 13:33:02 » |
|
mutta pitää kiintyä, muuten ei voi tulla Oppituntia?
tunsiko viimeinen tyyppi tuskaa, kun sanoi heippa? (eikä nähdä enää ikinä)
eikö kannattaisi olla neutraali tunnetasolla ja "kiintyä" sielussa?
mikä siis on sielun ja tunteen välinen ero?
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 13:35:18 kirjoittanut ****Starsign 23**** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #3828 : 11.09.2008 13:34:10 » |
|
Huomenta Mä heräsin "ajoissa" että olisin mennyt laittamaan yhdelle skorpioonille hiuksenpidennykset, mutta ilmoittikin sitten just kun olin menossa että hiukset ei ookaan tullut vielä postiin että äläpäs tuukaan voi tuu laittaan mullekin Mistä niitä saa? Olittepa jutelleet vakavia, ei jaksa ees lukea Mulla ei oo oikeestaan hajuakaan mistä niitä saa Enkä oo ikinä ennen sellaisia kenellekään laittanutkaan... Mutta vaan sanoi että kyllä me ne yhdessä senkaa saadaan laitettua Saa nähdä.. varmaan huomenna ne tulee vasta postiin niin meen sit laittaa niitä. Olis kiva itselleki laittaa mutta hiukset on ihan tarpeeks pitkät jo omastakin takaa Tässä odottelen että :n isi tulis hakee mut :n luo Pitäs keksiä joku "lempinimi" :lle mitä käyttäis täällä siitä ettei tarttis aina laittaa vaan tota merkkiä... mun koiranpentu se on. näyttää aivan koiranpennulta nimittäin,isot ruskeat ja hieman surulliset silmät
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 13:37:37 kirjoittanut kengururotta »
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3829 : 11.09.2008 13:38:34 » |
|
olet selvää pässinlihaa Oppitunnille, joka tulee.. >
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3830 : 11.09.2008 13:40:01 » |
|
muistakaa päästää irti myös Tukkalaitteista, kun tulee Aika..>
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #3832 : 11.09.2008 14:16:52 » |
|
Mikä LIONHEARTIN suhteeseen on tullut? Tapaus nimeltä väkivalta. Turpiin tuli mutta aiheesta, mitä sitä kiertelemään. Lensin rappuset alas ja sain söpöt mustelmat käsivarteen. Jellona oli hieman tulistunut. Noh, nyt kassellaan ja kuunnellaan ja kolmisen viikkoa tässä vielä mietitään. (Kengun sanoin) mun "koiranpentu" onneks lohduttaa. Jellona kyl haluais mut takasin mut mä en tiä.. Se oli niin vihanen ja kun se on aina peräänkuulluttanut sitä, ettei koskaan satuttais mua mitenkään niin tuli vaan fiilis, että valhettako tämä koko homma on ollu.. Rakastan mä sitä edelleen, rakastan enemmän kuin ketään.. Mut itseäni rakastan eniten. Toivon vaan, etten tän takia nostais taas niitä muureja (with or without it, if u know what I mean). Jännää tää elämä. Anteeks, oon tippunu keskustelusta. Tää viesti oli vaan vastaus Chandralle. Jatkakaa.
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3833 : 11.09.2008 14:47:31 » |
|
olette molemmat hieman tulisia, mutta mitään paiskomista en sietäisi, vaan mitä teit... muista Tigris, Oppiläksy tulossa oli kai niitä muitakin kuin Irtipäästäminen esim rahasta.. taas laskuja.. no mutta joo, Sari McGlinnillä on siis mies, ihmeteltävää, että sitä uskaltaisi vapaasti olla niin paljon tai vähän henkinen kuin on ja joku seuraisi. Mutta kerranhan minulla oli sellainen yritys. Ehkä se mies sitten oli liiankin irti maasta (sen jälkeen maamerkki jne).
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 15:15:45 kirjoittanut ****Starsign 23**** »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #3834 : 11.09.2008 16:01:26 » |
|
Hmm, enpä osaa todeta muuta kuin että Nousu-Rapuna kiinnyn lujasti asioihin ja ihmisiin ja kyllä sitä irtipäästämistäkin on tullut opeteltua... Starsign, taitaa sinuunkin nuo Pluton viime hetket vaikuttaa mietteistäsi päätellen. Rokkimiehet taitaa olla haluttuja tyyppejä... siinä sitten tukkalaitteet lentää... : Mä en varmaan ikinä pystyis kilpaileen kenestäkään. Multa puuttuu joku kilpailu-geeni. Enkä mä osaa laskelmoida. = ihmissuhdehömelö?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #3835 : 11.09.2008 16:21:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #3836 : 11.09.2008 16:49:38 » |
|
Tuo sosiaalinen "haaliminen" on kyllä toinen taito, jonka hallitsevat. Onkohan mun kautta ikinä kukaan tutustunu kehenkään. enpä usko, no en ainakaan tiedä. Lähinnä vain ihmiset tuntuvat menevän ja kun minä tulen paikalle. joskus tekis mieli sanoo kovaa BÖÖÖÖ kun Oikeesti en mä haluais ketään pelästyttää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #3837 : 11.09.2008 16:52:10 » |
|
Ei minulla! Se on sinulla Lizzy varmaan se Saturnus joka laittaa vakavan vaihteen päälle silloin kun pitäis heittää läppää... Koetas jättää se Saturnus pois. Harmi muuten kun et tule mukaan, me lähdetään Emelian kans ylihuomenna bailaan ja varmaan läppä lentää...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #3838 : 11.09.2008 16:59:55 » |
|
Harmi muuten kun et tule mukaan, me lähdetään Emelian kans ylihuomenna bailaan ja varmaan läppä lentää...
Niin minustakin on. Kyllä olisin kovasti halunnut tulla, mutta ehkä nyt ei sitten ollut kuitenkaan hyvä aika. Niin kun voisikin vain jättää sen narikkaan ja pitää hauskaa. Ensimmäinen askel voisi olla vähemmän psykologiaa... kenties... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|