Ja täältä yksi ärsyttävä kauris toivottelee huomenia.
LIONHEARTILLE;Vai semmoista.
Se kait onkin sitten miettimisen paikka ja koska en tunne kaveria,niin itse tiedät mitä sinä haluat.
Ja TIGRULLE!
Vai että valkoisia sulkia,höyheniä. :
Tulee kohdalle ja jos ei,niin painu takaisin sinne kauppaan ja palauta vaikka tuote jonka ostit ja hae se seuraavana päivänä uudestaan.Eiköhän huomaa sinut silloin viimeistään.
STARSING,vai mikä nikkisi nyt olikikaan tänään.
Miskikö itkeä?
Koska itku on osa irtipäästämistä silloin,kun menetys on suuri.Olen opetellut sen lahjan uudestaan,kun toinen mieheni ei sitä hyväksynyt ja olin vuosia itkemättä.Herkkänä itken helposti niin surusta,kuin iloistakin.
Enkä sitä lahjaa antaisi enää pois.
Tässä loppu kesästä aivan lähistöllä paloi talo,jossa asui muutama perhe.Tapasin myöhemmin ennestään tutun naisen istumassa penkillä itkien.
Pyysi anteeksi itkuaan,häpeillen.Näin me joskus siihen vielä suhtaudumme,kun lapsena opetettiin että "älä itke,ei isot tytöt/pojat enää tuolla lailla,,,
)
Kävi ilmi,että hän asui tuossa talossa ja menetti kertaheitolla aivan kaiken.Palo alkoi hurjasti toisessa päässä räjähtäen.
Hän itki valokuvia,joita miehensä yritti löytää hiilikasasta palomiesten jäljiltä.
VALOKUVIA silloin kun menee kaikki.
Niin,niissä olivat hänen rakkaimmat ja surullisimmat muistonsa.
Aika raju irtipäästämisen läksy kerta rysäyksellä.
En katsele asiaa vain ihmissuhteitten valossa,vaan aivan kaikessa.En tiedä mitä nuo kommentit rastoista irtipäästämisen läksynä pitivät sisällään,mutta ei siitä suurta numeroa kannata tehdä.Sitten on jo hiusten leikkuukin.
Kun olet siitä niin paljon kirjoittanut,niin ehkä vedät puoleesi nyt tuota oppia ja tiedät sitten.
Toivottavasti ei mikään iso juttu.
Mitä tulee sieluun ja tunteisiin,tai sieluun ja kehoon,niin täällä eläessämme tarvitsemme kumpiakin.Kuolemassa luovut kehostasi ja näistä maallisista draamatunteista.
Tämä on vain minun näkemykseni.
Haluan silti elää voimakkaasti tuntien,sillä mitä olisi rakkaus,jos tunteessa ei ole voimaa???
Ei minulle ainakaan rakkautta lainkaan.
Tuosta aiheesta voisi jatkaa loputtomiin.Toiset kiintyvät rahaan niin,että maailma kaatuu kun sen menettää.
On niin valtavasti asioita joihin kiintyä,kun on ihmisiäkin.
Mutta en tätä kovin vakavasti kirjoita.Tämä on vain elämää,eikä sellaista tarvitse etukäteen miettiä.
Toki voi keskustella.