Huomenta!
Juu,samma här!Eli itse tuli pilattua vielä suurempi osaa päivää,kuin mitä poikani kautta tuli.
Olin kuin talviunilta ulos revitty karhu.
En myöskään yleensä pidä siitä,vaan nyt pidin,näin jälkikäteen ajatellen,,,
En siis siitä fiiliksestä kun piti raivota sinne ja tänne ja oli niin paha olla että ahdisti.
Ilman tuota kiukkua,en olisi saanut sanottua sitä,mikä niin pitkään jo on mieltäni painanut.
Ja tuli tunne että ainakin yksi kappale jättää minut nyt rauhaan.
Kumma kyllä,nyt kun kirjoitan tätä,niin kiukku ja paha olo nousee taas.
Ehkä kertovat sitten siitä,että onkin ollut isompi asia,kun itse olen tajunnutkaan.
En tiedä DAWNCHILD miten koet tuon sielunsopimuksen,mutta siihen tuo kuninkaana tuleminen ei kuulu.
Vaan se,että tietyt ihmiset tapaavat tietyissä tilanteissa ja siinä on haastetta,onnea,mitä ikinä onkaan
sovittu.
Mietin asiaa pitkään,etä voiko se olla näin?
Vastauksen sain silloin ehkä 3-vuotiaan lapsenlapseni kautta.Oli äidilleen sanonut saunassa,että on kyllä
nähnyt hänet enkeleitten maailmassa ja silloin valinnut,että tuo on minun äitini.
Ei pieni lapsi sellaista keksi,mutta kovin tarkkaa selvitystä sille ei tietenkään saa.
Aijemmin oli muita vinkkejä,joita ei sattumiksi voi sanoa.
Eihän niitä tietenkään voi muistaa,joten sillä lailla avoimesti minäkin kuljen,että vastaan otetaan mitä
annetaan.
Se on sitten toinen juttu haluanko pitää sen elämässäni.
Mutta juu.Toki aiheesta keskustelen,vaan tänään en minäkään halua samaan mielentilaan.
Enkä tiedä,onko niin väärin,vaikka koitkin sen noin.Onhan sinua kohdeltu väärin,jos lapsi elää
maailmassa,jossa ei kykene puolustamaan itseään ulkoa käsin tulevalta riidalta sun muulta.
Hitsit miten paljon on nytkin sellaisia lapsia joka puolella.
Näin aikuisena on paljon helpompaa.On oma koti ja täysi oikeus sanoa,että sinä et kuulu minun elämääni.
Voi myös niin monin tavoin puolustaa itseään.
Mutta tuo yksipä nukkuu vielä tuossa sohvalla,joten nyt pitää miettiä,miten junailen hänet turvallisille
vesille ja ulos.
Minusta kun ei ole edelleenkään heittämään ketään ulos,jos ei ole paikkaa mihin mennä.
Kauriitkin ovat empaattisia ja herkkiä,vaikka merkkiä niin paljon parjataan. :