Voihan ihanuus teidän äiteilyjänne!
Muistan kyllä hyvin minkälaisia minun lapsistani oli kasvamassa silloin,kun ei ollut vielä yhtään.
Ne oli niin kilttejä ja kohteliaita ja nukkuivat kuin ruususet yöt läpeensä ja sitten leikittiin ja paijailtiin.
HÖÖÖ?
MIKÄ ON,KUN NÄIN EI SITTEN KÄYNYTKÄÄN?
Juu ja en jaksa myöskään korjailla mitään virheitä ja tää kone on turkasen hidas ja eilen kaksi kertaa lensi kuin tyhjästä joku typerä saarioisten leipäohjelma tukkien koko masiinan astroilun osalta.
Mutta aiheeseen.Niin,kovin erilaisia niistä tuli,vaikka saman äidin kasvattamia.Poika
,tytöt
ja
.
Poika herkin ja nukkuu nytkin tuossa äiteemuorin sängyllä,kun äitee katteli bb-touhuja taas.
Sillä on sydänsuruja ja jos vaikka mitä suruja ja debistä pukkaa ja itse hikoilen kuin istuisin saunassa
koko ajan.
Nenne pyörii ympärillään hieman hätääntyneen näköisenä,että miksi et auta?Eikä taida itsekään löytää
oikeaa kohtaa mihin asettua lepäämään,kun särkeviä paikkoja on niin paljon.
Yleensä menee vaikka vatsan päälle,jos vatsa kipeä.
Ehkä näen hänessä niin paljon jotain itseäni,että en kykene pihalle paiskaamaan kun vielä koettaa olla
mahdollisimman huomaamaton.Itse menin hetkeksi metsään.
Vanhin tytär on härkäpäinen kuin mikä ja nuorin se rapu,joka säteilee auringon lailla.
Ne on kaikki ihan erilaisia ja silti en tietoisesti ole kasvattanut millään erikoisella muotilla.
jämpttiys on minulle kyllä ihan vierasta.
En ole sillä tavalla osannut ruotuun laittaa.
Olen aina painottanut keskustelua ja sitä,että minulle voi sanoa vaikka miten "kauhean" asian.
Voin ensin suuttua,mutta sitten puhutaan.Ja olen aina rakastanut.Joskus joku on tarvinnut enemmän kuin
toinen,mutta sekin on vaihdellut.Poika ei lapsena paljon itkenyt,kun viipelsi mennä niin kovin.
Tytöt sairastivat ja siksi tarvitsivat enemmän syliä.Erityisesti nuorin,jonka kanssa vietin paljon aikaa sairaalassa.
Poika onkin sitten vienyt huomion murrosiästä asti.
Kyllä ne rajat jo tiedän ja tänään keskusteltiin että minne nyt voisi majoittua,kun jouduin yhden työnkin
peruuttamaan.
Kyllä se paikka löytyy,koska annoin tehtävän enkelten käsiin.
Mutta Onnea kaikille tuleville äideille.Ja pitkää vieteriä koko elämän pituisessa hommassa.