Varoitus... seuraava teksti sisältää painetta ja vihaa joka haluaa purkautua jonnekin!!!!!!!!!!!
EN YMMÄRRÄ MIKS IHMISET EI VASTAA PUHELIMEEN SILLOIN KUN NIILLE ON
TÄRKEÄÄ ASIAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PRKL!
aloitan alusta:
ensin menin kouluun,myöhästyin ja opettaja v*ttuili mulle siitä,sit huomasin että olin
ottanut väärät kirjat mukaan ja sain taas vihaisia katseita
Olis tyytyväisiä että edes menin paikalle!!
Sitten,mun PITI MENNÄ suklaasilmälle yöksi,oltiin niin SOVITTU,niin onkO NIIN VAIKEETA PITÄÄ
KIINNI MITÄ SOVITAAN!!!!!!!!!!!!!!!!! yritin soittaa sille mutta
sillä oli kännykkä kiinni Enkä viitsinyt sitten lähteä kävelemään sen kämpälle turhaan jos ei oliskaan vielä kotona,yleensä aina
varmistan sen soittamalla ja aina ennen on vastannut!
No,sit yritin soittaa kotiin että joku tulis hakee mut kotiin,koska mulla ei ollut takkia
mukana ja mikään lyhyt matka ei olis kävellä
KUKAAN EI VASTANNUT
Ja lopulta mulla loppui saldo koko hemmetin puhelimesta
Sitten ajattelin kävellä kaverilleni joka asui siinä vieressä,mutta sen rappukäytävän ovet
oli jo menny lukkoon..........
SITTEN soitin erään vastaantulijan kännykästä kaverilleni (JOKA EI SEKÄÄN HETI VASTANNUT,sai soittaa monta kertaa!!!!!!!!!!!) ja sanoin että nyt prkl vähän vikkelään käyt meillä kotona ja sanot että joku
lähtee hakee mua koulusta
No se kävi ja meillä ei ollut ketään kotona.... Siinä vaiheessa olin jo niin raivona
että.... lähdin kävelemään kotiapäin ja teki mieli raivota ja huutaa taivaalle...
KUNNES VIHDOIN TUNNIN KULUTTUA MUN KÄNNYKKÄ SOI ja äiti soitti että mikäs hätänä
kun niin monesti soittanut..
ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NO SIT ODOTTELIN VIELÄ HETKEN KUNNES se tuli hakemaan mut sieltä kadulta kotiin
ja nyt istun tässä
ETTÄ HYVÄT IHMISET HEITTÄKÄÄ NE KÄNNYKÄT H*LVETTIIN JOS NIIHIN EI VOI VASTATA!
:lle lähti nyt sellaisia viestejä että!!!!!!!!!!
Onko niin vaikee pitää kiinni siitä mitä sovittiin
Nyt sillä on jo kännykkä päällä muttei vastaa... jos on mennyt juomaan niin menkööt,
mutta MUT MENETTÄÄ SIINÄ SAMALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mä en enää kato sen pelleilyjä eikä mua POMPOTELLA.
kiitos ja näkemiin. Houru ripuloi lattialle tossa mun nenän edessä,
ah! Täydellinen ilta!
ei voi enää ku nauraa tässä paskan hajussa