Sivuja: 1 ... 263 264 [265] 266 267 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6084962 kertaa)
0 jäsentä ja 98 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3960 : 17.09.2008 19:03:21 »

rahat on ainaki loppu, terveydestä en tiiä.. nyt tuntuu jo vähän paremmalta.. nukuin päivällä kai kuumeen pois. leijona ei puhu mulle.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3961 : 17.09.2008 19:11:38 »

Marix, onko sun suhteessa kaikki ihan kunnossa? Oon pidemmän aikaa lukenu sun viestejä ja ajatellu, että vaikutat jotenki tosi alakuloselta.  Undecided Ihan ei pelkästään työjuttujen takia vaan suhteenkin.

Onkohan se penteleen  merkurius alkanu jo hidasteleen? Mä hukkasin ajokorttini ja jouduin kaivaan sitä bussipysäkin roskista.  uglystupid2 Oikeesti kuka heittää taskuistaan sinne roskia edes katsomatta mitä siinä on. Jaa-a hohhoijaa. Onnesta löytyi vaikka olisin minä voinut poliisisetiä mennä moikkaan.  :Smiley coolsmiley Kiss En tiedä olisko sitä saanu tilattua uutta ja kuinka paljo se olis oikeen maksanu. Kyllä se mummo siinä vieressä vähän katto pitkään kun tongin sitä roskista.  tickedoff knuppel2  2funny Onnesta löyty.  police

Onkohan ihmisille iskeny syysmasennus? Vai onko nyt(kin) raskaita energioita ilmassa...? Vai mikä on kun porukka tuntuu olevan allapäin.

Tigris se sun eilinen avatarkuva oli hieno.  Smiley Elwynin avattaresta huomaa, että sulla on raskaat energiat.

Heitetäänkö irish coffeet koko tuvan väelle josko se lämmittäisi ja piristäisi mieltä.  smitten

*huutelee tarjoilijaa*
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3962 : 17.09.2008 19:12:40 »

Täällä ollaan Cheesy

Minullakin olo ettei ole mitään sanottavaa.
Vetämätöntä myös, mutta voi olla että se johtuu siitä, kun tänään oli 7s päivä töitä putkeen ja huomenna taas.
Hohhoijaa yhdeksän päivää tulee ennen kuin on vapaat!

Ss 23 kysyit tuolla jossain, kohtaavatko hoitoalan työ ja palkka toisiaan koskaan.... EI! Syyt sen tekemisessä on aikalailla muissa jutuissa.

smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3963 : 17.09.2008 19:14:09 »

oikeastaan ei ole alakuloinen olo, mutta.. miten sen sanoisi.. välillä ajatus henkisestä ja aineellisesta vapaudesta YHTAIKAA on vaikea toteuttaa, välillä ei..

ja tietysti se kun on jonkinlainen tunneviileys.. ehkä se on hyvä välillä..

muutenhan talvi, varsinkin viime vuonna, oli yhtä bilettä, huumoria suhteessa, työt ja tekemiset on edelleen tarjolla.. ehkä joulukuussa tulee jotain uutta kun käy valossakin..

joo, hyvä jos hoitotyöstä saa sen mitä lähti hakemaan.. 

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3964 : 17.09.2008 19:24:42 »

No on kyllä jotain kummallista ilmassa näköjään muillakin, mä pistin sen krapulan piikkiin... Yksinäisyys, kestän sen ja siedän sitä ja nautinkin siitä - mutta krapula yksin koettuna voi olla aika rankka juttu..

Kiitos Lizzy ja voisinpa sitä irish coffeeta ihan vähän ottakin -- jos nääs lähtis sillä,
millä se tulikin... :Smiley

Tunneviileys, mitä se on.

Taidan olla aika herkkis. Itkin kun katsoin youtubesta yhen rukousvideon, vaikka se onkin vähän, no...
Amerikkalainen ja kristillinen.. Mutta siinä oli silti jotain. Tiedän että joku teistä ällöttyy katsoessaan tuon videon, mutta pamautanpa sen tähän.
Oli vaan pakko etsiä kaikkee Jeesukseen liittyvää, kun näin päikkäreillä Jeesuksen ja se oli niin todellinen kohtaaminen. Krapula ja Jeesus, voi moro. Tässä on teille rukous:

http://www.youtube.com/watch?v=dtuS8a-MAb8

Lisäystä:

The Miracle Prayer

Lord Jesus, l come before You, just as I am. I am sorry for my sins, I repent of my sins, please forgive me In Your name, I forgive all others for what they have done against me. I renounce Satan, the evil spirits and all their works. l give You my entire self. Lord Jesus, now and forever, I invite You into my life Jesus, I accept You as my Lord, God and Saviour. Heal me, change me, strengthen me in body, soul and spirit.

Come Lord Jesus cover me with Your precious blood, and fill me with Your Holy Spirit, I love You Lord Jesus. I praise You Jesus. I thank You Jesus. I shall follow You every day of my life. Amen.

Mary my mother, Queen of Peace, St. Peregrine, the cancer saint, all you angels and Saints please help me. Amen.

Tuo pahat henget ja saatana-jutun jättäisin pois....
« Viimeksi muokattu: 17.09.2008 19:36:59 kirjoittanut Tigris~miau » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3965 : 17.09.2008 19:25:13 »

arvatkaa olenko kyllästynyt saamaan tällaisia kanavointeja, sillä on ihme tapaanko erästä ellei johdateta. ja miksi ei, no siksi kun ei. olishan sitä ehtinyt jo.

tunneviileys on sitä, ettei kuohua ja etsi tunne-elämyksiä joka paikasta, ellei tunne että ne kestävätkin. sitä ettei reagoi kaikkeen kovin kiihkeästi. asiat vaan tapahtuu.

eli allaoleva toteutunee aivan toisen hlön kanssa.......................

Hän on elämässäsi, se riittää. Älä anna omien halujesi rajoittaa teitä. Kun päästät irti voit kokea täydellisen vapauden joka tuo hänet luoksesi. Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin muuttaa oma suhtautumisesi.

Huomaatko kuinka pyörittelet asiaa mielen tasolla? Anna sydämesi ottaa asia itselleen ja anna itsellesi lupa tuntea iloa ja kiitollisuutta tästä jumalallisesta hetkestä jolloin olet valmis vastaanottamaan kaiken sen jota olette suunnitelleet. Tämä on avain asian ratkaisemiseksi. Tämän enempää emme suostu sinulle paljastamaan, sillä elämä on elämistä varten! Veisimme sinulta kaiken löytämisen ilon (KYLLÄ, ILON!!!!) jos kertoisimme mitä teidän välillänne tulee tapahtumaan, jos olette molemmat valmiita
!
« Viimeksi muokattu: 17.09.2008 19:29:27 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3966 : 17.09.2008 19:34:40 »

Lizzyyyy.. kai meillä on suurinpiirtein kaikki ok? siis aiemmin tuossa meni hyvinkin, tää viikko ollu tosi nihkee? siis ku oon ollu epäterve ni eipä oo ollu meitsistä paljon iloa.. pe-yönä piti vähän räjähtää tuolla ku tultiin baarista ku oli niin uskomattomat jutut taas..

toin just tänään tolle yhen työpaikkailmotuksen, et hae tota, mut eipä sitä kai nappaa. me ollaan molemmat niin hukassa töittemme kans ku ei tehä sitä mitä haluttais.. leijona nyt ei oo ees jaksanu oikeen hakeakkaan mitään..

vaikuttaakohan leijonalla samat jutut ku mulla ku se on kuitenki asc jousimies?

mä vaan nyt jotenki aistin et se ei tykkää et oon saikulla, vaikka tällä hetkellä oon aika terveen olonen. tai sit mua vaan itteä hävettä maata kotona Tongue
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3967 : 17.09.2008 20:00:39 »

Iltaa  smitten Mulla ei ENÄÄ oo alakuloinen fiilis,lähti pois kun olin koulussa ja juttelin
yhden mukavan tyypin kanssa välitunnilla,mm naurettiin matikan opettajalle.. kerranki joku toinenki
kuka ei oikeen diggaa siitä opettajasta  Grin
Sit Suklaasilmän kans puhuttiin puhelimessa kun ei nähdäkään tänään,ikävä on jo aika kova
sen kainaloon  smitten Lupas soittaa vielä illalla,itseasiassa soittaa varmaan ihan näillä minuuteilla  Kiss
Vai että on LIONHEARTillakin rakkautta ilmassa  angel

Ihanaa kun on niin pimeää jo ulkona,heitettiin  leijona:n kanssa pitkä lenkki koirien kans
ja höpöteltiin kaikenlaista  Smiley
Nyt tekemään jotain iltapalaa,karsee nälkä ku mässäilly vaan karkkia ja limsaa  Lips Sealed

Hyvää yötä kaikille! Ja paranemisia SASHALLE,onneks ei käyny pahemmin  Shocked
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3968 : 17.09.2008 20:05:01 »

Parisuhde on hieno juttu...

Kun mä eilen liihottelin siellä baarissa jutellen vähä yhen jos toisenkin miehen kanssa ja muutaman kanssa tanssinkin, niin ei se oikein täyttänyt mitään... En saanut siitä yhtään mitään. Jokin sellainen piirre minussa on näköjään kuollut. Ennen iloitsin ihan mahdottoman paljon kun oli paljon pientä sutinaa ja flirttiä. Nyt on mielessä vain se että voisin möllöttää jonkun kanssa sohvalla ja katsoa silmiin, eikä tarvittaisi edes sanoja..

Puhdasta ihanaa rakkautta, hyväksyviä ja ihailevia katseita, rehellisyyttä, avoimuutta, aitoa läsnäoloa, jakamista, yhdessä tekemistä, nauramista, kiusoittelua, hellyyttä.. Mä haluan jakaa mun maailman jonkun ihanan miehen kanssa. Haluan jakaa kaiken, antaa kaikki tunteeni, olla täysillä, olla niin lähellä kun voi olla. Mulla on niin paljon rakkautta jaettavana......

Rakkaus on jotain niin suurta ja täydellistä. *on ihan haltioitunut rakkaudesta*

mutta jos minulla on kerran velhon lahjat, niin nyt kyllä aion alkaa harrastaa jotain tehokasta rakkausmagiaa....  Smiley Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3969 : 17.09.2008 20:27:53 »

hei nyt tuli hyvä mieli! Cheesy leijona sano, että munki pitää tulla töihin sinne missä se on! Smiley ku muittenki emäntiä on siellä.. jooooo  smitten heh, vielä ku sais käytännössä järjestyyn. kattoo ny mitä nuo mun hakemukset tuo tullessaan.. joko se merkurius taas perääntyy vai?
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3970 : 17.09.2008 20:28:09 »

tervetuloa, täältä pesee magiaa

nimim alalla jo 7v..

tulipa pitkät keskustelut eri kansoista, bisneksistä, erään ystäväni lähetystehtävistä Venäjällä jne.. no huh!
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3971 : 17.09.2008 20:39:38 »

Mä tykkään sellasista miehistä, joilla on homma hanskassa  Kiss Päämäärätietosia, ahkeria, aikaansaavia, osaa korjata ja rakentaa...
Pari viimesintä ovat kyllä olleet teknisesti oikein näppäriä. Miehen pitää tajuta sähköjuttujen ja moottoreiden päälle. Mielestäni se on ihailtavaa. Ja musikaalisuus on toinen juttu mitä ihailen..

Ehkä kaipaan mieheen sellaista mars energiaa, mikä itsessä on aika vähillä. Miehekäs mies, muttei silti tarvii olla mikään perinteinen jurottaja  Grin mielellään sopivassa suhteessa sekä rauhallinen että puhelias..
Jonka kanssa voisi oikeasti keskustella mistä vain.
Ennen kaikkea miehen pitää osata ilmaista empatiaa ja muitakin tunteita...

Sellainen mies joka nauraisi mulle ja mun kanssa. Joka harrastaisi mun kanssa nerokasta verbaliikkaa ja sarkasmin taidetta. Joka olisi uskottava ja vahva ihminen. Mutta silti myöntäisi heikkoutensa ja tarpeensa tulla rakastetuksi ja hoivatuksi. Joka pysyisi rinnallani silloin kun minulla on vaikeaa ja olisi olkapää jota vasten voi itkeä.....

Mies mies tänne näin.... smitten smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3972 : 17.09.2008 22:33:41 »

Marix, hyvä jos teillä on kaikki hyvin. Onhan se silti ikävää tosin jos tuntuu, ettei saisi sairastaa ja tervehtyä rauhassa. Kiva jos tuli jo parempi mieli.  Smiley

Aika hurjia vaatimuksia teillä. Musta tuntuu, että tosielämässä miehet on tyytyväisiä, jos niiltä ei vaadi mitään.  Huh Hmm ehkä miehet on jotenki viime aikoina kokenu samanlaisia paineita ku mitä naiset tosi pitkään siitä että pitäis olla kaunis, nuori, hoikka, sosiaalinen, aina hyväntuulinen ja samalla hyvä emäntä ja jne jne. Vaikka sitten voi kysyä että odottaako miehet sitä.. vai naiset itseltään... ikuisuuskysymys...

Huh, mitähän siitä tulis jos olis miehensä kanssa samas työpaikassakin... vaikka kai niitä sellaisiakin suhteita on ja ei siinä mitään. Joillakin se toimii. Varsinki vuorotyössä varmaan ihan jees, jos näkee toista edes töissä ohimennen. Tiedän yhden tällaisen parin.  Grin

Starsign, minusta tuo oli hyvä ja rohkaiseva kanavointi. Ehkä sinun tosiaan kannattaisi antaa nyt vain suurempien voimien selvittää välinne ja antaa tulevaisuuden hoitaa itse itsensä. teidän kumpaisenkin osalta ja yhdessä tai erikseen.

Mutta täällä tuvassa on nyt yhtäkkiä niin rakkaudellinen tunnelma.  smitten

Tigris, olepa hyvä, minäkin voisin ottaa toisen samanlaisen *kutsuu taas tarjoilijaa*
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3973 : 17.09.2008 23:15:04 »

Kun täällä on hiljaista niin jatkan nyt yksinpuheluani vielä hetken.

En muista starsign oliko täällä siitä puhetta, mutta kyllä minä ajattelin juuri luopumista tuohon Plutoon liittyen.

Merkurius alkaa perääntyä 24.9. mutta eikö sitä sanota, että jo viikkoa aikaisemmin alkaa näkyvä vaikutukset kun se vähitellen hidastuu ennen perääntymistä.

jatkanpa vielä tuohon edelliseen viestiini liittyen. niin voisi sen muuttaa myös kysymyksen muotoon, että onko parempi olla vaatimatta yhtään mitään vai nimenomaan vaatia ja olla tietoinen ja tarkka siitä mitä haluaa. Kun tuntuu että ne ovat toisensa poissulkevia.  Huh Entä mitä sitten voi antaa toisen vaatia itseltä ja missä taas menee raja?  Huh

Mutta sainpa yömyssyni juotua nyt nukkumaan. Hyvää yötä tupaan.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3974 : 18.09.2008 08:30:49 »

joo no Lizzy, se oli sellainen extreme päivä kun koetin ymmärtää henkisiä läksyjä. oikeasti tuntuu siltä etten minä nyt VAAN luovu..

oikeasti tuntuu jopa että joku miekkonen olisi tulossa jostain. en tiedä miksi ajattelen että menis takaisin sinne joogakoululle, josta se yksi ilmaantui silloin
vuosi sitten. ei vain miekkosten vaan tunnelman takia, hyvin henkinen; siellä näytettiin videoita juuri tästä "Kali Yugasta".. olisiko pitänyt arvata, että pääsen sitten oikein Kokeeseen, kun luulen että joku tiedostaa ja hänessä onkin monia Kali Yugan ajan huonoja ominaisuuksia.. juominen ym.. ihmisten rappio, puhutaan mitä sattuu; sitten voisi palata takaisin "ylös" jonkun sellaisen kanssa, joka todella välittää omasta kasvustaan (ja vähän muustakin)  Cheesy  olihan se varmaan sielukumppani silti.  sinne tai vastaavaan paikkaan, vai onko harhaluulo että miehen pitäisi olla sielukas? olen monta kertaa kuvaillut miten omissa maailmoissaan ovat nekin kaaputyypit vaikka Amman tapahtumissa. ja on sitä vielä muutakin extreme henkistä.

eli en suhtaudu kovin pateettisesti asiaan, että luovuin, mutta (kun ei noiden ovella käyvien tsupparipoikienkaan kanssa suhde ala) se tuntuu jotenkin vähän "tarpeettomalta läksyltä" jos on luopunut jo tuhat kertaa. tai hei, sitten
läksy on se, ettei toista tarvitsekaan. hmm..

ja yhtaikaa tuntuu runsaalta, ja on hauska seurata lapseni suhdetta ja jopa ap
karttaa.   Wink

siis onhan se tosi outoa jos joku muu ei olisi hauska, sexy ja juuri Tigriksen kuvaamaa mars-energiaa, kun ei olisi ihan äärilaidassa (vaikka olen sodasta kirjoitellut). hyvä muuten kun calcio ei usko lamaan, en minäkään jotenkin Suomessa, (Jenkit on Jenkit, Saksaan se on kuulema vähän vaikuttanut), tai joissain kohdissa ehkä, mutta ei kait minulla..

eilen vaan tuli se olo jossain jättikaupassa taas, että jokin toistaa itseään.. en tiedä mikä.

mutta jatketaan touhua $$$$
.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2008 09:22:43 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

Sivuja: 1 ... 263 264 [265] 266 267 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: