Tiigris
|
|
« Vastaus #4020 : 20.09.2008 18:16:04 » |
|
Joo, totta, nostan hattua myös ja sanon tämän hyvin tiedostaen, että en tule tekemään tätä työtä tällaisena, tiedän että etsin vielä jotain voimavaroilleni sopivampaa.. Itse asiassa nostan hattua kaikille mitä tahansa työtä tekeville ihmisille, ketkä tekevät työtään sydämestään ja osaavat soveltaa voimavarojaan, tietojaan, taitojaan, lahjojaan juuri parhaalla mahdollisella tavalla. Enkä tarkoita työllä nyt pelkästään leipätyötä, vaan elämäntyötä. Se on kaikille ihmisille niin ainutlaatuisen yksilöllinen asia. Jumaluuden palvomista on se että löytää omat juttunsa ja arvostaa sitä, mihin "minut on kuin luotu".. Miten vaikeaa sen löytäminen voikaan olla. Ehkä jotkut syntyvät niin herkkinä ohjaukselleen että alkavat heti toteuttaa sitä.. Toiset kokeilevat ja kokeilevat, monen mutkan kautta vihdoin hoksaavat.. Mutta sillä hukassa olemisellakin on tarkoitus. Oman polun kulkemiseen tarvitaan näkemystä, mutta ennen kaikkea rohkeutta heittäytyä unelmiinsa. Tässä on koko elämä aikaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4021 : 20.09.2008 18:45:41 » |
|
mutta ei nyt ainakaan itselleni ollenkaan haittaa vaikka en olisikaan huippu-urheilija YHYY.. Minusta ei voi enää tulla maailman nuorinta olympia-mitalistia sumopainissa.. (sanoo tää joka ei tiedä kuuluuko kyseinen laji ees olympioissa kisailtaviin..) Oon ehkä melkein maailman epä-penkkiurheilija-ihmisin.. Siksi en ikinä tiedä mistään kisoista mitään ja saatan kuulla vaikka pari kuukautta jälkeen päin et " aijaa, Suomi voitti kultaa siinä lajissa.. mikä sen urheilijan nimi nyt taas olikaan? jaajaa, mä oon aina luullut et se on joku poliitikko! " Hmm, tosin pidän suuni kiinni silloin kun muut puhuu jostain tuollaisesta, missä mulla ei ole hölkäsen pöläyksen aavistustakaan asioiden ilmenemisestä ja oikeellisuudesta....... : Mikähän ihme mua vaivaa.. Nyt kirjotuttaa niin vimmatusti.... Sykkisköhän runosuonikin, nyt joseikoskaan, ainakin yritän!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4022 : 20.09.2008 18:50:58 » |
|
http://www2.hawaii.edu/~boyne/ra/choice.htmlRA: I am Ra. We can speak only in metaphor. Some love the light. Some love the darkness. It is a matter of the unique and infinitely various Creator choosing and playing among its experiences as a child upon a picnic. Some enjoy the picnic and find the sun beautiful, the food delicious, the games refreshing, and glow with the joy of creation. Some find the night delicious, their picnic being pain, difficulty, sufferings of others, and the examination of the perversities of nature. These enjoy a differe nt different picnic. All these experiences are available. It is the free will of each entity which chooses the form of play, the form of pleasure. QUESTIONER: Can you tell us what happened to Adolf (Hitler)? RA: I am Ra. The mind/body/spirit complex known as Adolf is at this time in an healing process in the middle astral planes of your spherical force field. This entity was greatly confused and, although aware of the circumstance of change in vibratory le vel associated with the cessation of the chemical body complex, nevertheless, needed a great deal of care.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #4023 : 20.09.2008 19:41:18 » |
|
mullon pukeutumisongelma. paidan kyl tiiän, mut alaosa.. edelleen oottelen kavereita saapuvaks.. ne saa sanoa. haluun jo laulamaan!! jostain syystä ei oo nyt huvittanu moinen touhu yksin. ja juon jotenki aivan liian hitaasti.. vasta toinen menossa vaikka puoli seiskalta alotin
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #4024 : 21.09.2008 10:35:16 » |
|
oli tää näköjään jo eilen
Venus sekstiili Neptunus
Tarkka: 22.9.2008 Alkaa: 20.9.2008 Päättyy: 23.9.2008 Tämä on oikea päivä törmätä ihaniin asioihin ja ihmisiin aivan odottamatta ja mitä arkisimmissa paikoissa.
..koska eka baari johon mentiin niin narikassa oli yks kauppisajan tuttu joka ekana sano, että eksä muka tunne mua. ja sanoin sit et joooooo, vaikken mä kyl ihan heti kai tuntenukkaan
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4025 : 21.09.2008 13:27:33 » |
|
Mäkin oon vaan siivonnut ja touhunnut koko päivän, enkä ole möllänyt tai murehtinut ollenkaan. Vaikka olen edelleenkin kipeänä! Se ei hidasta ollenkaan... Näin kaupassa ihan mielettömän ihanan miehen Just sen näkösen mikä vie jalat mun alta... Ja kun se katsoi mua suoraan silmiin niin tuntui että mä hajoon siihen paikkaan, ai ihana.. (niin joo, se oli siellä kaupassa tyttöystävän ja vauvan kanssa..) Eli se niistä muista ajatuksista.. No mut katselemisessa ei ole mitään väärää, iiiiihana mies.. Täällä on tosi siistiä! En ole aikoihin siivonnut kunnolla kun ajattelen vaan että ei mun itseni takia tarvitse, et jos en kerran kutsu vieraita tai mitään niin ihan sama mikä saastaläävä tää olis, vaikka nautin siisteydestä.. Sit vaan ymmärsin että kyllähän mun pitää siivota itseni takia, meinaan siisteys saa jaksamaan muutenkin paljon paremmin ja tuntuu et on elämä hallinnassa ja tasapainoinen olo kun on siistiä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4026 : 21.09.2008 15:08:51 » |
|
Your Rising Sign scope - Tomorrow, September 22, 2008 The major celestial shift taking place today affects you in particular. The Sun's new transit will be bringing you energy. You are currently engaged in revamping your life, and you can look forward to an extremely favorable one-month period. Don't hesitate to cast off old habits and take on new ones; all the alignments in the skies indicate that it is a propitious time to do so. Onhan elämässä paljon jees, jo monta vuotta työasiat ok, menoa piisaa kuten eilen ja tänään solariumista maaseututapahtumaan ja eläintapahtumaan, ystäviä, tuttavia. Ehkä ihan hieman enempi jännitystä vois olla, tms. Poliitikot on muuten liikkeellä, jotkut vaalit taitaa taas tulla. Your Rising Sign scope - Today, September 21, 2008 A lot people, including yourself , dream of stability. The Moon will be square and waning today, encouraging you to consider why stability is so important in your life. Ironically, if you ask the question directly, you will not receive an answer. But, as so often happens in life, good things come to you once you stop asking for them. You may find it particularly difficult to stop asking for love. But try, dear , try.
Te olette täällä luomassa ympärillenne valitsemanne maailman, samalla kun sallitte sen maailman, jonka muut valitsevat, olla myös olemassa. Ja samaan aikaan kun heidän valintansa eivät millään tavalla estä omia valintojanne, huomionne siihen, mitä he valitsevat, vaikuttaa toki värähtelyynne ja siksi myös teidän puoleenne vetämiin asioihin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.09.2008 17:36:06 kirjoittanut **Xbalanque** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #4027 : 22.09.2008 07:09:38 » |
|
Huomenta tupahan Pistänpä kahvia tippumaan ja teeveden porisemaan. Pöydälle vaasiin nostan kesän viimeiset kukkaset; kehäkukka, päivänkakkara, harakankello ja pari heinän huiskaletta. Purtavaa ei ole tarjota, mutta jospa joku muu...? Omat kaappini kiljuvat tyhjyyttään, pitäis suoria kauppaan tästä kun joutaa Niin se kaunis sunnuntai meni... kaipaamaan jää kaikkea muuta paitsi noita raatokärpäsiä ikkunoiden välissä Samalla tuli käynnistyneeksi monilla paikoilla kunnallisvaalikampanjat. Saas nähdä, mitä taas saa nähdä :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4028 : 22.09.2008 15:53:21 » |
|
Kuvitelkaa... Mä hain aamulla mun kaverin toiselta puolelta kaupunkia kun mentiin koululle, toisen taas heitin kotiin koulun jälkeen.. Mä kyydin niitä usein, enkä ikinä ota mitään rahoja.. No nyt on niin että mulla on 12€ tilillä ja tankki tyhjänä ja tällä yhdistelmällä pitäs mennä loppukuu... Sovittiin kavereiden kanssa että tänään lenkille, että nähään siellä yhen puiston ees siihen ja siihen aikaan. No tiesin että toinen näistä on liikkeellä autolla, soitin sille ja kysyin että voisko se hakee mut. Kyl se suostu mut se vaan kuulosti jotenkin v-ttuuntuneelta ja sano että ei silläkään paljoo rahaa oo ja tankki tyhjänä ... Se ajelee jätkäkaverinsa autolla, joka ostaa siihen kyllä bensat, jos tolla mun kaverilla ei ole varaa. Onpa reilua olla noin mulkku. Soitin sitten kohta takaisin että enköhän mä voi tulla omallakin autolla, että sain lainattua rahaa mutsilta joten no worries. En oikeesti lainannut mutsilta, mutta en mä halunnut sanoa sille että "ei tarvitse tulla jos on niin vaikeeta"... En voi mitään että ärsyynnyn ihan sikana aina tällasista asioista. Että ei voida tehdä palveluksia tasapuolisesti ja ajatellaan vaan itseä joka asiassa. Mä oon kyytinyt tota tyttöä puolen vuoden ajan ainakin kerran viikossa jonnekkin.. Eikä oo mieleenkään tullut pyytää mitään bensarahoja.. Ja sitten kun mä pyydän kyytiä niin heti on kauheen vaikeeta.....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #4031 : 22.09.2008 18:37:51 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4032 : 22.09.2008 18:42:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #4033 : 22.09.2008 18:51:07 » |
|
Yes! Varmasti! Kivaa on, paitsi että Rapu-mieheni meinaa juuri tukehtua mutta meillä tytöillä on hauskaa!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
|