Sivuja: 1 ... 272 273 [274] 275 276 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6491670 kertaa)
0 jäsentä ja 39 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4095 : 25.09.2008 21:08:25 »

Ainiin ja en ole laihtunut viittä kiloa vaikka piti  Grin En jaksanut.  crazy2

Don't worry! Ei pari kiloa sinne tai tänne tee pahemmaksi tai paremmaksi, kun vain on valovoimainen oma itsensä.
smitten

Ja juu, tuo kaverien kanssa kaupungilla pyöriminen on terapeuttista ja ihanaa, vaikka tyytyisi vain hipelöimään vaatteita ja katselemaan kaikkia ihanuuksia.. Minusta tuntuu aina että olisin tullut rikkaammaksi ja saanut vaikka mitä, vaikka en olisi edes ostanut mitään  Cheesy On se esteettinen kokemus kuitenkin.. Ja jos sen tekee hyvässä seurassa niin parempi!  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4096 : 25.09.2008 21:18:14 »

äh, seppo on kirjottanu ettei välttis kannata allekirjotella soppareita ton perääntyvän merkuriuksen aikana.. ei taas ennusta hyvää mun työasioille.. tyhmä astrologia!! mur! mut mä oon jupiter-nainen ja jupiter voittaa kaikki muut planeetat Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4097 : 25.09.2008 22:06:39 »

hahaaaa, vein alkuviikosta parit säästöpossun jämät pankkiin ni arvatkaa.. melkeen 100 e tullu tilille!!!!! aion kyl leikkiä et siellon vaan 14 e ni ei tuu tuhlattua Cheesy (mut oikeasti me mennään la baariin!)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4098 : 26.09.2008 11:26:28 »

Huomentapäivää  Smiley Tulin just ratsastamasta... olipa kylmä...
Vähän masentava olo.Suklaasilmällä on taas juomaputki menossa,onkohan tää nyt neljäs päivä putkeen
kun juo.. Undecided ja mä oon alkanut miettimään että onko musta tähän suhteeseen,vaikka välitän siitä
ihan s*atanasti niin satutan vaan itseäni kun tulee niin paska olo aina kun se juo  Cry
Pitää nyt kattoo ja koittaa sanoa sille että oon alkanut miettimään että onko tällä suhteella tätä
menoa tulevaisuutta ollenkaan.
No,en halua nyt enempää miettiä sitä.. taon päähäni vaan että ei mikään oo niin vakavaa!  Cheesy
JA lähden itsekin tänään juomaan  leijona kaverin kanssa  smitten Käydään sit kylässä
muutamilla tyypeillä ja niidenkaa sit baariin  smitten Mulla tietty 0e rahaa mutta  leijona lupas maksaa mun juomat ja mut baariin sisälle  Smiley Osti muutenkin eilen mulle koruja ja bilepaidan,antoi mulle
kengät+laukun ja maksoi ruuat mäkissä ja illalla vielä tilas meille pizzan puoliks..
On se ihana ystävä  smitten Harmittaa vaan että onko mulla ikinä rahaa korvata mitenkään sille noita
kaikkea,muutenkin maksaa mulle aina kaiken... Välillä tulee huono omatunto siitä ku en mä ikinä pysty sille mitään ruokaa tarjota tai ostaa 40euron paitoja..
No,se tietää mun elämäntilanteen ja sen ettei mulla vaan oo sitä rahaa,just soitin
sossuun niin en varmaan saa ees toimeentuloturvatukea  idiot2 Cry
En voi ymmärtää!!!!!!!!!
Pitää varmaan mennä vielä käymään siellä ja vääntää rautalangasta että
MILLÄ NE KUVITTELEE ETTÄ MÄ ELÄN? knuppel2

Mutta nyt kaikki murheet sivuun ja kihartamaan hiuksia,aloitan aika aikaisin tän
valmistautumisen  Grin Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.09.2008 11:30:24 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4099 : 26.09.2008 13:36:01 »

niin tuli mieleen vanha neuvo, älä mene tunteella mukaan tyyppiin niin sinuun ei satu, koeta ottaa neutraalisti kuin olisit hänen henkinen oppaansa. ainahan voitte olla tuttavia, sitten sinuun ei vihlo. tai jos ei sitäkään, so what.

But if you are merely frustrated it will serve you to examine your diet and exercise regimen. Are you working out at least three times a week? Are you drinking more water than you ever thought possible? These are realistic goals that will take you someplace new - inside yourself.
« Viimeksi muokattu: 26.09.2008 13:37:58 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4100 : 26.09.2008 13:45:08 »

Finally. Istun tässä hetken. Kirjotan nämä sanat. Sanoja ilman merkitystä vai merkitys rivien välissä? Who knows, who cares. Pysähdys. Kellon viisarit ei liiku. My moment. My time. No time.

" Weekends on young and angry streets
We meet, drink 'till trouble found us there
Living life as without a care.. "

Hyvää viikonloppua kaikille toivottelee Lionheart.  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4101 : 26.09.2008 14:03:23 »

Yeah  Wink

Rokkareilla on aina hauskempaa! Hauskuus on tosin suoraanverrannollinen ongelmien kanssa.. Noh, joku noutakoot mut aamulla putkasta, mitä sitä turhia murehtimaan!  Grin

" There seems to be a difference two different kinds of kids,
The one's who go out and the one's who are taught to live,
One groups taught how and the other group is taught why.  "
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4102 : 26.09.2008 14:09:53 »

Smiley

Tulen tupaan tervehtimään teitä kaikkia!  smitten
Käyn nyt läpi omaa pientä kauhajokeani ja toisaalta vahvoja henkisiä kokemuksia. angel  
Käsi kädessä ne kulkevat toisen tuodessa uskoa,toivoa ja rohkeutta pimeämmän energian
kohtaamiseen.Ymmärrän tämänkin kokemuksen tarkoituksen kun se joskus on ohi. angel
Tullessani tuon kaksi Heli Laaksosen runoa,jotka sekä koskettavat,että saavat minut nauramaan.
Nauru on niin tärkeä lahja ja oma voimansa siinäkin.Jaan ne kanssanne.Kas tässä;

Lehm ja koiv

MÄÄ TAHRO OLLA LEHM KOIVU AL.

MÄÄ EN TAHRO OLLA LUAV.
MÄÄ EN TAHRO OPPI UUT TAITTO-OHJELMA
MÄÄ EN TAHRO SELVITTÄ ÄIT-TYTÄR SUHRET.
MÄÄ EN TAHRO SOITTA KELAN TÄTIL.
MÄÄ EN TAHRO MUISTA YHTÄKÄN PIN-KOORI.

ANTAKKA MU OLLA LEHM KOIV AL.
VIÄKKÄ MU VÄSYNE NAHK KAMARIM PERMANOL,
KAKLUNI ETTE.

LOKI LAK

LOK KEKKALOITTE MUST LAK SILMIL SUVIKUUMALKI.
AURINKOMPISTOKSE MUUS SAISIVA
MUT HÄÄ VAA VIIPOTTA.

LOKIL ONKI IHA OMA SÄÄNTÖS
HÄN SAA HUUTTA JA REMUT
HÄN SAA VALVOT YÄKAURE
HÄN SAA MAATTA AAMUKYMMENE
TAIK OLLA MAKKAMAT
HÄN SAA SEKOTTA PAIKA RIIPI RAAPI
HÄN SAA UIR MAAUIMALAS ILMA HOUSUI
HÄN SAA PUHU RUAK SUUS.

JA KUKKA EI KIÄLLÄ.
tallennettu

Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4103 : 26.09.2008 14:31:17 »

Siniset tekstit lainattuja  Wink
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4104 : 26.09.2008 14:46:57 »

Kelasin muuten tos yks päivä ku sain musamaikalt (...?...!...?...) tehtäväks pienen sävellä&sanoita&sovita kappale -tehtävän, että sä voisit olla hyvä makutuomari niille mun sanotuksille! Pistän yv:nä vaiks huomenna jos haluat lukea, nyt tosissaan enää kymmenisen minuuttia aikaa ennenko lähen maailmalle.. Illal sit tallailemaan HellSinGin kaduille  Wink Saas nähä mistä herään huomenna. I've my rights to live this thing we call 'life' like I want.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4105 : 26.09.2008 15:21:06 »

Nyt hiukset kiharrettu ja vaatteet vaihdettu  Cool
Mulla on sellainen kutina että tästä tulee hauska ilta  Cheesy Kohta  leijona tuleekin hakemaan  Smiley
Jotenki kyllä kuitenki vähän ristiriitaiset fiilikset... tunteet heittelee laidasta laitaan,vaikka
ajattelen että nyt TÄNÄ ILTANA en ajattele mitään murheita,enkä Suklaasilmää,olkoot missä
lystää ja tehkööt mitä lystää,juokoot vaikka itsensä putkaan niin mä en sille soita koko iltana!Nih! knuppel2

Hauskaa illan jatkoa  coolsmiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4106 : 26.09.2008 15:45:27 »

hyvä kun muistutit, pitäisi kyllä bilettää enempi, ei minua oikeasti mikään estä, ei edes MUISTOT HUONO tekosyy. no ei, en ole aivan terveenä vielä. mutta onhan tuolla liikkeellä lukuisasti nuoria ja nuorekkaita miehiä (kävin eräässä hotellissa) - siis juoko kaikki 30vt myös? unohdammeko ko ikäpolven? vaikka ne olis.. komeita ja lahjakkaita??

no joka tapauksessa, kaikenlaisia fiiliksiä. joogakoulullakin olisi luento illalla, mutta sitten joskus.

pitäähän elämässä olla jotain romanttista tarinaa.. vaikka menis Rovaniemelle porolandiaan kokemaan.. ei kai pelkkä työ, bisnes, urheilu riitä??

unohtakaa nämä tragediauutiset, ne menee omalla painollaan > muiden kuvioita.. yks asia pisti silmään, kummallakaan kaverilla ei ollut tyttöystävää.. siis ei ollut sitäkään paineenpurkuväylää..

« Viimeksi muokattu: 26.09.2008 15:47:06 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4107 : 26.09.2008 19:23:26 »

Porukka hajos ja jouduin takas kotiin..  Undecided Kattoo jos joku tulis ja hakis mut kaupungille.. Mut vois sitä kyllä dataakki tän illan, päästä vähän takas mukaan juttuihin mitä täälläkin tapahtuu  Smiley
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4108 : 26.09.2008 19:49:06 »

luultavasti en suostu tapaamaan  oinas , koska epäilen että ihastuisin siihen jollain tavalla. siis se ei olisi mitään täydellistä, koska ollaan kerrottu toisillemme hurjimmat aallokot noissa sielukumppanijutuissa (jotka nyt tuntuu melkein samantekeviltä).. mutta hän on kertonut itsestään kiinnostavia asioita, matkat, urheilut, työ, suhteet, taustat ja lähes aina kirjoittanut jotenkin miellyttävästi+humour. no yksi hyvä puoli, hänen kanssaan tuntuisi voivan sopia asioista, eikä niin, että joku vaan katoaa.

niin ja, hän vaikuttaa jossain määrin ekalta mieheltäni, harrastus tai levoton naisten iskeminen, mutta kuitenkin on oma itsensä ja tosiaan hauska.

hän on aina pysynyt kuvassa.. eikä ole odotuksia. ehkä se onkin hän jonka tapaan talvella (harrastaa muuten mm lumikelkkasafareja kuten eräs toinen!) eikä joku muu siis jostain konsertin humusta. vaan mistä tiedän.

mutta näin..no jos sille sanoisi vähän noista aurojen kietoutumisista, että.. ja siis mies tietää kaiken mitä olen kokenut ja silti lähestyy? no huh.

no ei, mutta voisihan se olla hauskakin kokemus. en kai minä, siis Minä oikeasti enää voi haavoittua tms. kauriista kesti kuukausikaupalla toipua, ravusta 1kk, opin tehokkaaksi.
« Viimeksi muokattu: 26.09.2008 19:54:53 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4109 : 26.09.2008 20:51:05 »

Iltaa tupaan!  smitten

Olihan aika raskas työviikko.  crazy2
Olen minä täällä käynyt kuulumisia lukemassa, mutten oikein löytänyt sanottavaa tai taisin vaan nautiskella syrjässä olosta. Ihmisten parissa kun työtään tekee, kaipaa sitten sitä hiljaisuutta ja syrjään vetäytymistä toisinaan.

Nyt on vapaa viikonloppu  Smiley vähän olisi minunkin tehnyt mieli mennä juhlimaan, mutta nyt ei jaksa.
Parempi kuunnella kehoaan ja mieltään, jotka molemmat taitavat tarvita nyt hiljaisuutta ja rauhaa.

Istuskelen täällä tuvan nurkassa nojatuolissa nautiskelen kylmää viiniä ja rentoudun takkatulen loimussa.   Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 272 273 [274] 275 276 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: