*Kide*
|
|
« Vastaus #4125 : 28.09.2008 17:47:36 » |
|
Keitetään vaan ja huitasepa sekaan hieman kardemummaa tai oisko rommia? Söin juuri päivällisen ja olo on ähky, mutta hyvää oli. Kiva syödä keran päivässä Upea päivä oli taas tänään... siivosin kukkapenkkejä talvikuntoon ja tein lasten kanssa kesäkukka pyttyihin metsästä löytyvillä sammaleilla yms. asetelmat. Välissä kouluhommia ja omiakin Paljon mahtuu aktiiviseen päivää... mitä sinä teit?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4126 : 28.09.2008 18:30:43 » |
|
Mulle sunnuntait taas ovat lepopäiviä. Eli olen vähän laittanut syysistutuksia, ottanut päikkärit, käynyt kävelylenkillä ja tehnyt itselleni hemmotteluhoitoja. Mukava päivä ollut.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #4127 : 28.09.2008 18:33:40 » |
|
Sunnuntai on lepo päivä, mutta aina se ei mee niin... silloin on otettava aika lepoon muualta Syysistutusten aika on todella nyt, mitäs pistit Neela? Itse ajattelin lähteä sipuli ostoksille huomenna ip.llä... mielessä ois lumikelloja ja ehkäpä narsisseja (sitä vanhaa tuoksuvaa lajia) Oletko Elwyn tutustunut netti vaatekauppoihin? Itse shoppaan paljon niissä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4128 : 28.09.2008 18:42:57 » |
|
Tein Erikasta, hopealehdestä ja hopealangasta ruukkuihin istutuksia. Maahan laitoin keltaisen tulppaanin ja valkoisen narsissin sipuleita. Keväällä on ihana katsella syksyn istutusten ilmestyvän maasta, kasvavan ja kukkivan... minulle kun ne siihen paikkaan kaupasta pelastin ja pihaani istutin. Tunnen kuin ystävyyttä istuttamieni kasvien ja kukkien kesken.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #4130 : 29.09.2008 08:31:15 » |
|
seppo on kuitenki lukenu mun työhaastattelu-juttuja täältä ja sit kirjottanu ton viikkovillityksen ekan kohan sen mukaan siinä lukee näin "Tunteesi ohjaavat sinua voimakkaasti tiettyyn suuntaan. Anna tuulen kuljettaa sinua kohtaamaan juuri tänään tärkeältä tuntuva ihminen ja sitten tämän päivän suuri oivallus, jonka hän sinulle välittää. Toimeen on syytä ryhtyä välittömästi." ..mistä se muuten ois voinu tietää et tapaan tänään tärkeän henkilön
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #4132 : 29.09.2008 08:42:33 » |
|
Ihan Lionheart "hiippaile"... melkein näin kullan keltaisen harjan ja kuulin tassujen pehmeän äänen tupamme leveän lankkulattian pinnassa : Huomenta vaan... pikainen piipahdus ja kahvin juonti... Neela -minulla on myös sama tunne kukkasiini, joskus sorrun puhumaan niille.. varsinkin silloin, kun eivät oikein tykkää kukkia tai yms. torun niitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #4133 : 29.09.2008 08:45:56 » |
|
joo tänään tänään. tunnin päästä joskus lähen ehkä kylille päin. juon tässä aamuteetä ensin, jännitän.. sit meikkailen ja silleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #4135 : 29.09.2008 11:23:36 » |
|
onnea jinx!
mielestäni mun haastattelu meni aivan pirun hyvin. jos ne muut hakijat ei olis kovia ja tuo paikka ei olis noin "tärkeä" niin se työ ois ollu mun. aivan takuulla. noh, toivotaan, että se on muutenkin mun.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #4136 : 29.09.2008 11:47:00 » |
|
Mä pidän sulle MARIX peukkuja! Mutta voi hitto että mua ottaa päästä Sossut on hylänny mun toimeentulotukihakemuksen Millä ne oikeesti kuvittelee että elän??? Noh.. soitin sinne ja kohta se tyyppi joka sen hylkäs niin lupas soittaa mulle. saa kyllä kuulla kunniansa ihan takuulla!!! Koko päivä meni pilalle kun luulin että olis tullu rahaa tilille,mutta ei... No sillä on parasta olla h*lvetin hyvä selitys... Oon kohta ihan kusessa kun ei oo rahaa eikä näköjään tuu!Sata kertaa saanu rampata siellä muutenki ku aina on muka puuttunut joku lappu tai todistus ja sit ku kaikki saanu vietyä niin ei kelpaa.. No ei muuta ku odottelen sitä soittoa... Onneks tänään pääsee ratsastamaan kanssa
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4137 : 29.09.2008 12:08:40 » |
|
huh, onpa muutoksia tosiaan lapseni elossa. jollain tavalla se näkyy hänen ap kartallaankin, olikos 4 planeettaa kympissä. ylipirteä uusi opettaja jne. omalla kartalla Uranus 5. ja niin ei-romanttinen olo kuin olla voi. kaikkea muuta tulvii. tekis mieli heittää läskiksi välillä, mutta just nyt ei voi kun uraa.. huvittavaa tässä on se tosiaan, että muka pitäisi jotenkin johtaa jotain työryhmää siellä ja täällä, kun ei ole omaa päätöstä, omaa valintaa..
on tuo kaikki varmaan lapsen eduksi, mutta kovasti on käänteitä..
ja ironista, nyt kun olisi aikaa, ei ole love fiilistä kehenkään. sellaista.
joo, lapsella varojen huoneessa yksi helppo aspekti ja oliko noin 7 neliötä, siis ei viikkorahat nouse jos ei säästä.. säästän hänen puolestaan, ja kummi.
ysissä hänellä mm Aurinko. jep, matkoja.
taas oli uutisissa noita juttuja, joiden taustoista tiedän vähän enemmän, talousosiossa.. sopis vähän eri alan lehtiin tosin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2008 13:48:39 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #4138 : 29.09.2008 14:02:04 » |
|
Tuli vaan mieleen Marix, että voisitko sä päästä nykyisessä hommassa toisinaan harjoittelemaan tai tuurailemaan pomoasi, siitä sais sitä työkokemusta mikä aina katsotaan plussaksi?
Mut mäkin pidän sulle peukkuja että saisit tämän työn!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #4139 : 29.09.2008 15:00:26 » |
|
^ ei mitään mahista. siellon niin monta ylimäärästä jo tekemässä tuota. tosin en tiiä mitä se tuo tullessaan et aluepäällikkö tietää mut nyt vähän paremmin. voi vitsi ku uskaltaiski ajatella et saan sen paikan!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|