Minullakin menee koko ajan menot yli tulojen, mutta jotenkin kummasti pääsen aina just ja just balanssiin ja saan maksettua jutut.. Siis olenhan minäkin ottanut opintolainaa, mutta se nyt on ihan normaali käytäntö..
Enpä tunne hirveen montaa opiskelijaa, jotka ois pärjänneet ilman..
Joskus mietin miten suuri siunaus olisi rikkaat vanhemmat tai ees sellaset, jotka olis antaneet huonekaluja tms. edes jotain pientä avustusta.. Mutta sen jälkeen mietin että on siunaus myös se, että on annettu mahdollisuus oppia ottamaan itse vastuu kaikesta.. Koska jossain vaiheessa se pakostikkin on edessä että on ihan omillaan (ellei suoraa äiteen ja isseen helmoista mee rikkaisiin naimisiin....)
No, kaikkien elämänopetuksiin ei kuulu taloudelliset asiat, joten he saavat kaiken helpommin.
Mutta se on varma että jokaisella meillä on ne omat asiamme, jotka vaativat käsittelyä ja työstämistä tässä elämässä paljon..
Minä myöskin olen hyvin kiitollinen siitä kaikesta mitä mulla nyt on, lähden ajattelemaan asioita jo siitä vaikka että olen hyvin onnekas kun on yleensä katto pään päällä ja saa puhdasta vettä...
Ja jos jälkeen päin sais valita uudelleen että ottaisko rikkaan perheen vai nämä mitä nyt on, niin nämä valitsisin, koska ovat rakkaita sieluja ja antavat rikkautta henkisellä tasolla niin paljon ettei raha sitä korvaisi.