Sivuja: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6084900 kertaa)
0 jäsentä ja 69 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4170 : 01.10.2008 18:52:11 »

Eix se kuukausiskooppi ole tuolla tulevaisuus osiossa ja henk.koht tilatut oma astrossa.  angel

Nyt veti Neitsyt herneen nenään..... aivastuttaa!  2funny
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4171 : 01.10.2008 18:55:29 »

*ojentaa pinsetit Neelalle* kas näin, tällä saat poistettua herneen... coolsmiley

Voi muistan mikä show ja ronkkiminen siitä seurasi kun pienenä tungin herneen nenääni......

Sarjassamme asioita mitä lapsi ei voi vastustaa, kuten kielen työntäminen jäätyneeseen metalliin..
autch, she shattui kun sen lepäs ilti.. crazy2 Mummolan mattoteline tammikuisena pakkaspäivänä  smitten
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4172 : 01.10.2008 19:01:33 »

Kiitos Tigrix, nyt helpotti.  smitten

Mä muuten kans pienenä; piti päiväkodin kellarinkaiteeseen (metalli putkea) kokeilla pakkasella kiellä.  :Smiley
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4173 : 01.10.2008 20:43:08 »

No jopas.  Shocked

Kumma juttu tää ihmiskeho!

Mä oon ihmetellyt kun oon pari päivää ollu kuin persuuksiin ammuttu karhu kunnes tajusin että oon laiminlyönyt erästä mun fyysistä tarvetta jonkin aikaa.. No johan muuttui ääni kellossa.  laugh

Ette varmaan halua tuon tarkempia kuvauksia......  laugh

Anteeksi ja syvät pahoitteluni jos olen liian avoin,
mutta viikko ilman sitä joko itsen kanssa tai toisen niin en tiedä mitenkäpäin olisi.
  idiot2
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4174 : 01.10.2008 20:50:01 »

Ei hätää Tigrix, me kestämme tämän avautumisen ja ilon kanssasi.  coolsmiley

Elwyn tuolla topicissa missä kyseltiin astro-ohjelmaa oli muistaakseni jotakin puhetta esim. Sepon käyttämästä huonejako systeemistä, joka sopisi tänne pohjoisille leveyksille paremmin. Olisiko kyse jostain tälläisesta? Lilli sitä taisi kommentoida.
Oisko, voisko, muistaisinko..... =  merkurius  vaaka  Grin
tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4175 : 01.10.2008 21:14:50 »

mää menin heti ja etin ton elwynin mainitseman facebook-jutun ja lisäsin itelleni + lähetin kavereille invitejä, mut harmi jos ne ei kato niitä ku en mä ainakaan jaksa omia invitejäni paljon katella.. Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4176 : 01.10.2008 21:15:50 »

Hyvää yötä täältä tupaan!  smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4177 : 02.10.2008 08:36:14 »

voiko millään olla niin että on aina ollut väärien miesten kanssa? mutta ei kai niihin voi ihastua, jos ne ovat aivan vääriä? olen vieläkin pari pv kipeenä, mutta saapa hoideltua asioita. jos joskus antaisi itsensä levätä.

esim viimeinen ei oikein osannut olla Naisen kanssa, siis nauttia naiskehosta, ja sitten kun on sellainen tapaus tarjolla ja sitä miettii vain että mikä on sielukumppania ja kestävää (tai sitten ei mitään), jääkö jotain välistä. no ei välttämättä. siis että joku todella pitää MINUN ulkonäöstä, kehosta eikä jonkun toisen/ nuoremman/ coolimman (no en tiedä mitä sekin kauris halusi). onkohan tämä  oinas  sen yhden  skorpioni jälkeen eniten juuri minusta viehättynyt. ehkä se tukee sitä teoriaa, että oinas sitten. se tietää että oinas kiinnostaisi teoriassa, ellei mene pilaamaan niiden mainetta. heh.

ei siis yhtään jaksais miettiä miehiä, silloinko ne just tunkee.

henkisyyttä ja luovuutta Minussa on vaikka lampaat söis, sitä ei keskivertomiehet edes edellytä. ne katsovat naisellisuutta ja seksikkyyttä, milloin eivät itse mene lukkoon. ja kaikki eivät mene. no ei ainakaan tuo tulimerkki.

olkoot sitte henkiset miehet keskenään vaan henkisissä tapahtumissa heh heh. poliitikot ministeriössä ja bodarit punttiksella.

joo niin laitoinpa ylös jopa 6 henkistä tilaisuutta syksylle, pitäähän se energiatasoa yllä kuten vitamiinit ja liikunta. ennen valomatkaa..

Your Lovescope - Tomorrow, October 2, 2008
If you are searching for romance today, then you may be surprised to find it where you least expected it. There is every indication that someone, whom you mainly ignored, suddenly seems incredibly fascinating. They seem to ooze a kind of wildness that you have dreamt about, but never found in anyone you ever dated.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2008 09:30:14 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4178 : 02.10.2008 11:00:45 »

yb:n pitäs ottaa semmonen bb-minnan vauhti päälle ja asenne, että jos kiinnostaa ni sit kiinnostaa ja jos ei ni sit ei. ja sit jos kiinnostaa niin eiku seikkailemaan. vai oonko mä vielä niin nuori jousimies, että haluun liaanilta toiselle ja huutaa samalla, että seikkailuuuuuuuun!! ja miks mä ajattelen miehiä helppoina uhreina.. onkse sit sitä et mun ei tarvikaan saaha kestään mitään irti, koska mullon jo  leijona josta kyllä haluisin kaiken irti?

mitä yb on elämänsä aikana oikeasti oppinu miehistä ja parisuhteista? ajatteletko sä niitä? vai ajatteletko kaiken teorian kannalta? itsehän en enää koskaan aio pettää, en aio enää koskaan möllöttää parisuhteessa joka ei kiinnosta, en enää ikinä halua tehdä mitään muitten kuin tulimerkkien kans, koska a) vesi sammuttaa tulen b) maa tekee saman c) ilma antaa tilaa palaa joten tää ei olis mikään huono.

ja kaikki ne jotka kokee et elämä on tylsää yms niin vois lähteä mun kans baariin la Wink eikö! mun viimeset julkiset örvellykset ennen ku mun pitää olla vakavasti otettava muka vanhempi kuin olenkaan.. Wink ja aatelkaa, enhän voi enää värjätä tukkaa ihan punaseks? ja mun ainoat piilaritki on mallia vihreä, voiko sellasia muka pistää päähänsä töihin Cheesy

niinjoo, ku sanoin yhellä tyttöfoorumilla et sain töitä niin ainakin 3 tuli sanomaan et joko mies oli saanu tai he ite oli saanu myös töitä. et onks nyt joku töittensaamisviikko?
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4179 : 02.10.2008 11:04:01 »

sori jatkan vielä Cheesy tuli tosta mieleen, et kuinka sit ilma, maa ja vesi ajattelee tulen. jos me yb:n kans uhataan niitä. hmm, eihän tuli voi tehä ilmalle muuta ku saastuttaa sen, täyttää "häällä". ja maa.. tuli palaa loppuun ni maassa on enää jämät jälellä, joten sillekään ei voi mitään? ja tuli nyt vaan ei elä vedessä.

eli onks tää ny aivan paskaa. 3 elementtiä pystyy elämään ilman tulimerkin ruikutuksia jos niin tahtoo. mut sit tulimerkki joutuu kuuntelemaan niitten 3 eri elementin ruikutuksia kyllä, koska ei pääse pakoonkaan. ilman ny ehkä voi vaientaa. mut maa ja vesi on niin niskan päällä.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4180 : 02.10.2008 11:04:16 »

Älä vedä minua pinnalle,
tahdon vajota pohjalle.
Yhä syvemmälle sukeltaa,
pimeyteen piiloon
pahaa maailmaa.
Hetken tuska,ja
kellun kevyesti.
Kyynel poskella,
virtaa veden lailla
suloisesti.

Ei enää jaksais  Cry
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4181 : 02.10.2008 11:06:33 »

mitä yb on elämänsä aikana oikeasti oppinu miehistä ja parisuhteista? ajatteletko sä niitä? vai ajatteletko kaiken teorian kannalta? itsehän en enää koskaan aio pettää, en aio enää koskaan möllöttää parisuhteessa joka ei kiinnosta, en enää ikinä halua tehdä mitään muitten kuin tulimerkkien kans, koska a) vesi sammuttaa tulen b) maa tekee saman c) ilma antaa tilaa palaa joten tää ei olis mikään huono.

*Varmaan ajattelen teorian kannalta, mutta kun  oinas haluaa just älykästä naista ja pitää ulkonäöstäni, niin kai se olis pakko? jotain tehdä. hän on vieläkin vakuuttunut että meille tulisi aivan kuuma suhde ja ihana.??  :Smiley  Sitäpaitsi hän on taiteellinen, lakialalla (jota hallitsee Jupiter) ja veneilee, että onhan siinä nyt kaikkea..  :Smiley

<ehkä on niin vaikea uskoa, että maa ja vesi ei just toimi ja niitä on ollut kohta 10v.

( rapu  rapu )   skorpioni  kauris  skorpioni ( kauris ) rapu

että ehkä se on se syy.

En oikein tiedä minkä pitäisi kiinnostaa kun rima on niin korkealla. Miehen pitäisi olla henkinen viisas ja menestyvä ja seksikäs, eihän sellaista ole?

Olen ehkä kiinnittänyt huomiota leijonamaiseen mieheen jossain matkalla, mutta en kyllä senkään merkkiä tiennyt varmasti. Että tunnen varmaan liian vähän oinas ja leijonamiehiä, siis vapaita, sitten ehkä olisi enemmän jotain menoa.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2008 11:14:34 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4182 : 02.10.2008 11:30:08 »

no tiedän kyllä nuo miesten halut, mutta kun alkaa olla tasaisesti 3-4 viestiä per pv häneltä niin kai se on jotain kiinnostusta?

joskus aikanaan kun kokeilin nettideittiä, onhan siellä kaikenlaisia herroja, ei välttämättä huonojakaan. ne kyllä paljastaa toiveitaan aika rajusti. joidenkin kohdalla se vain ärsyttää kuunnella miten ovat olleet sen ja sen kanssa silleen ja mitä tehtiin. jotkut onnistuu huvittamaan kuten oinas. ja jotenkin lämminkin? saahan sitä luulla.

siis uramiesten hommelit, tarkoitan, kaikenlaista ne kyllä tekee muuta ku uraansa
Grin 

Cool Grin Cheesy smiley6600
« Viimeksi muokattu: 02.10.2008 11:32:34 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4183 : 02.10.2008 11:32:55 »

jeh Smiley mäkin tahoin semmosen miehen joka on huumorintajunen, osaa korjata autoja ja muita värkkejä.. hmm.. olikohan niitä muita kriteerejä?  leijona ei aina naurata mua tarpeeks joten joudun sit hankkimaan nauruni tv:stä.

kato se oinas jos semmonen on tarjolla Wink carpe diem!!

ja mitä se kengururotta?
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4184 : 02.10.2008 11:39:10 »

marix sulle on yv niin ymmärrät mitä tarkoitan.. miehet on ihme otuksia.  Grin

vuonna Venus tulee merkkiisi 19.10 ja poistuu sieltä 12.11.2008

Joulukuussa Venus tekee vielä yhtymää Plutolle ja tässä vaiheessa kohtaamiset sitten ovatkin varsin kohtalokkaita. Eroottista energiaa on Jousimiesten ympärillä valtavat määrät ja se laittaa kyllä asioita tapahtumaan.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2008 13:35:51 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

Sivuja: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: