Sivuja: 1 ... 283 284 [285] 286 287 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5983198 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4260 : 07.10.2008 15:52:52 »

Viisastuin jälleen  Smiley How great it is to learn something new. Pitäskö laudalle perustaa pieni "lääkäripalsta", johon sais kirjoitella kaikista pienistä ja isoista vaivoistaan ja sitten voitas auttaa toinen toisiamme? Vai onko sellanen jo? En oo perehtyny..  :Smiley

Tigrix!  Grin Hyvä idea  Wink Mä ainakin kääntyisin sun puolees!  Smiley

Ja itseltäni oon parantanut vaikka mitä... Tuskin koskaan meen lääkäriin.. Cool
En ennenku on joku raaja irti tai vastaavaa..
2funny

Missasin tän päivän kun etin itteeni. Piano ei toimi, I feel nothing, joten siirryin kurkun rääkkäämiseen. Laulaminen on ihmeen vapauttavaa. Nyt teetä nassuun ja vaikkapa.. nukkumaan.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2008 15:55:55 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4261 : 07.10.2008 16:01:17 »

Emmää tiä mihi se on kadonnu.. Etsintäkuulutan pian ellei ala merkkejä näkymään..

Onko kukaan teistä nähny mua, mun oikeeta minää, sitä entistä Lionheartia? Undecided
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4262 : 07.10.2008 16:15:05 »

Lionheart, siinähän sinä  smitten Olet edelleenkin sinä, mutta muutut joka päivä. Se on elämää, entinen minä katoaa joskus ihan tyystin, tai joku puoli "sinussa" voi olla "tauolla" koska nyt sinulle on tärkeämpää keskittyä muihin, itsellesi vieraampiin puoliin itsessäsi.  Smiley

Jos mä perustaisin jonkun oikein kunnon puoskari-lääkäri-palstan,
niin moni viaton ihminen ehtis kuolla saamiinsa vammoihin kun mä suosittelisin vaikka
kuppausta verenvuototautiin.. Tongue

Mutta kun on ollut hirveästi tämä Jeesus tapetilla nyt (ainakin mun silmissä, näen ja kuulen siitä kaverista joka puolella  idiot2), niin pitää kertoa että äidin reiki-opettaja oli tehnyt hoitoa eräälle, joka sairasti syöpää ja hoidon lopuksi nähnyt näyn tämän hoidettavan selässä; Jeesuksen kasvot ja suuri risti.

Hän ei kertonut asiakkaalle näkemäänsä, koska ei tiennyt miten tämä olisi suhtautunut.
On kuitenkin aika merkillisiä tuollaiset.. merkki ihmeparanemisesta?  idiot2
Toivon että kuulen pian uutisia lisää tästä aiheesta, mihin päin asiat etenevät....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4263 : 07.10.2008 17:07:43 »

dawnchild, mä olen huomannut että tuo nikotiinipurkka ei ole kyllä ihmiselle tehty aine  idiot2
jopa vähemmän kuin rööki.. idiot2

Eikä se auttanut yhtään, alkoi vaan ottaa päähän että piti mukamas käyttää jotain "korvaavaa".. Minähän en ala korvaamaan mitään.. Joko kunnolla tai sitten ei, korvikkeet kuuseen...... tickedoff
(siis näin mun kohdalla)

Mulla on taas jälleen kolmas röökitön päivä.....

Kumma kun krapula aina ajaa sellaiseen olotilaan
että tekee mieli vähän kohentaa tapoja.  Grin

Mulla meni elimistö niin sekaisin, että ajatuskin tupakasta teki pahaa.

Nyt kun mulla on tää puolimaraton-haave,
niin saan siitä aika paljon lisämotivaatiota lopettaa lopullisesti...


Aina sitä vaan jaksaa kuitenkin yrittää uudelleen ja uudelleen  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4264 : 07.10.2008 17:12:44 »

dawnchild, hän ei omaa mitään kristillistä uskoa, mutta on kuulemma yksi suomen korkeimmalle kouluttautuneita Reiki-hoitajia... Ja selvänäköinen ihminen hän on myös...

Enemmänkin tällainen "new age" elämäntyyli vailla uskontoa.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4265 : 07.10.2008 17:14:51 »

jos tää homma ei lopu ni se saa jatkua. voi paska!! voisko joku poistaa venuksen mun kartoilta?? en taho sitä ny sotkemaan mun elämää!!

menin illalla nukkuun kasilta ku olin aikamoisen väsyny. nyt en sit ookkaan! Cheesy hyvä fiilis muuten mut ku pomo kehuu mut maasta taivaiseen joten nousoo kusi päähän, vaikka toki muistan tosiasian että se jätkä vaan ei tunne mua vielä oikeasti Cheesy (tai sit sillä on johtajamiehelle kuuluva ihmistuntemus olemassa ja se näkee mun läpi..?)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #4266 : 07.10.2008 17:50:26 »

Argh...

Menin pistään hakemuksen yhteen hommaan jo tuossa kesällä ja nyt olis esivalintakoket torstaina...
Vieläkin mietin meniskö sinne vai ei, onkohan mun haaveet turhan korkealentoisia? Se joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa kuulemma...
Toisaalta olispa sitten sekin tullut kokeiltua.
Nyt pitäis vaan tsempata ja vähän opiskella asioita mutta kun ei vaan saa aikaseksi... täällä sitä vaan notkutaan foorumilla kun pitäis tosta vierestä avata ihan toinen sivusto.

Voi läjä, voisko joku potkaista mua persuuksiin että kone lähtis käyntiin!!

Kumma juttu, silloin kun ihan oikeesti pitäis jotain tärkeää tehdä, niin mieluummin sitä vaan vaikka siivoaa ja jättää kaiken viimetippaan... idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4267 : 07.10.2008 17:53:58 »

Kävely on terapeuttista ja meditatiivista, kuten juoksu.. Ja tanssi.. Tai mikä vaan liikkuminen jossa on rytmi ja löytää sen flow'n..... smitten

Minusta juoksu lakkaa tuntumasta suorituskeskeiseltä sen jälkeen kun peruskunto on noussut niin että jaksaa ihan kunnolla, eikä enää tunne olevansa henkihieverissä ekan mäen kohdalla.. Sitten siitä alkaa oikeasti nauttia tosi paljon ja se vie mielen ihan ihmeelliseen transsi-tilaan..

No se 21km voi olla aikamoista suoritusta, eihän sellaista lenkkiä edes voi treenata kovin paljon... Että treenaan itseni jaksamaan juosta 10-15km lenkkejä ja se viimenen koitos vedetään sitten ihan ainutkertasena.. Jonka jälkeen heitän varmaan lenkkarit roskiin ja toteen että nyt loppu!  Tongue Grin

Tää vaatii kuitenkin melko paljon suunnitelmallisuutta ja totuttelua... Miten esim ajoittaa syömiset lenkkeihin nähden yms. En halua yrjötä kesken puolimaratonin jota varten treenasin 7kk  buck2 joten on otettava hyvin selvää nesteytyksistä sun muista... Ja ehkä uudet lenkkaritkin tarviin, mutta ne nyt onkin ehh -- 6v vanhat.. 2funny Eli jo on aikakin!!

Ystävä tekee treeniohjelman, josta nyt ensin kaksi kuukautta on peruskunnon kohotusta,
sen jälkeen alan pidentään matkoja ja tekeen saliharjotuksia..

Mä harvemmin suoritan mitään elämässäni,
mutta kun nyt tää on joku minä itse tahdon-juttu..

Haluun kokea sen.

Ehkä just siks että se on niin absurdi ajatus..


Ja vielä; ennen minä väheksyin juoksemista enkä kyennyt että minusta olisi lenkkeilijäksi, se oli niinku joku "urheilijoitten juttu"... Sitten kun vaan laittoi itsensä juoksemaan niin kunto kohosi äkkiä, että ei enää kokenut että juokseminen on jotain missä a)hengästyy kuoliaaksi b)alkaa pistään mahaan kilometrin jälkeen c)alkaa oksettaan ja päässä pimeneen... (koska tuollaista se aiheutti ennen).. Siitä pääsee kuitenkin yli suht pienellä vaivalla.  Smiley

Enkä nyt yritä ylipuhua ketään.  Grin

Pitkät kävelylenkitkin on ihania, niissä tulee tosiaan keskityttyä enemmän luontoon.  Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4268 : 07.10.2008 18:03:48 »

Lionheart, siinähän sinä  smitten Olet edelleenkin sinä, mutta muutut joka päivä. Se on elämää, entinen minä katoaa joskus ihan tyystin, tai joku puoli "sinussa" voi olla "tauolla" koska nyt sinulle on tärkeämpää keskittyä muihin, itsellesi vieraampiin puoliin itsessäsi.  Smiley
U made me smile again.  Smiley smitten

Käveleminen ja juokseminen on ihanaa!  smitten Lähenki tästä lenkille, 11km olis varmaan aika sopiva.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4269 : 07.10.2008 19:28:50 »

No kiva.  smitten


Mietin tässä, mitähän tuvan emännälle Chandralle kuuluu?
Tulehan ilmoittelemaan itsestäsi kun ehdit.... smitten



Oletteko tupalaiset huomanneet, että parin viikon ajan olisi ollut vähän jänniä energioita ilmassa?

Minä en tahdo ihan aina pysyä kärryillä edes omassa elämässä..

En oikeen tiiä mihin keskittyä, kun moni asia ikään kuin imaisee mukaansa,
ja sitten vaan mennään tukka putkella.....

Moralia, toivottavasti vatsasi paranee hyvin... Pysy vaan maltillisena ja keskity hemmottelemaan ja hoivaamaan itseäsi. Pysäytys on aina merkki jostain.  Smiley

Ehkä sanon tämän siksi että tunnen omallakin kohdalla että olis aika pysähtyä nyt ja rauhottua,
ennen kuin juoksen liian lujaa päin seinää......
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4270 : 07.10.2008 19:41:44 »

^ no olisko vähän ollu joo!! tai nyt vasta tänään on ruvennu tuntumaan jännältä.. siis väärällä tavalla jännältä Cheesy murisen itelleni.. vaikka oikeasti kehrään. prkl:n pelimiehet!! miksei ne tiiä et mä vaan saan kiusia.. Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4271 : 07.10.2008 21:05:04 »


Parilla vaalikoneella olen jo käynyt tutkailemassa millaisia ehdokkaita minulle löytyisi... vihreitä   Grin

Chandran lisäksi kaipailen myös kuulumisia Rakkaudenvalolta ja Elämänilolta. Esmiraldaa "tapaa" tuolla muilla aihealueilla, vaikka hänkin tuvassa nykyään harvakseltaan kyläilee.
... Ja Lizzy ja Indiima ja .....  Huh

HuHuu!  laugh
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4272 : 08.10.2008 09:58:18 »

se on keksitty Tigris, olen sellaisen firman kanssa tiiviisti tekemisissä, ellen sanoisi että mukana menossa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4273 : 08.10.2008 15:22:44 »

Heh heh...


Mulle riittää että juon tarpeeks vahvaa kodeiini-pitoista yskänlääkettä...
Mutta sehän on myös morkun johdannainen.

Oli niin kova yskä että reväytin toisen ylävatsalihakseni yskimällä.. Ja sehän sattu niin paljon että sanoin lääkärille et antakaa pliis mulle jotain mikä lamaannuttaa tän yskän ihan täysin kun koko rintakehä ja ylävatsa oli niin arkana että kevyt hengittäminenkin sattui.

Olin viikon ihan pöllyssä siitä litkusta ja kun sen rinnalla söin duactia myös, joka ei ole kolmiolääke, mutta mulla ainakin vaikuttaa "höpertävästi" niin voi moro... Ajattelin jo että mä tuun niin riippuvaiseks siitä että en kestä kun ne lääkkeet loppuu  Grin Grin Ne vaikutti muhun niin että olin kanssa ihan pilvissä, onnellinen ja happy, ei sentään halluja mutta kuulemma olin puhunut välillä vähän kummallisuuksia...

En tykkää lääkkeistä, mua aina pelottaa että mitä ihmettä ne tekee mun elimistölle.. Sad

No, onneks en ole ollut pitkään aikaan millään kuurilla.




Nyt sitten.. Kohta lenkille..!!
Sain tiskattua!!!!!! smitten <--- *odottaa aplodeja korvat höröllä*  Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4274 : 08.10.2008 15:26:40 »

*taputtaa Tigrixelle*  Grin

Lääkkeistä kysymys! Mul on joku särkylääke tohon selkäkipuun muttei tehoa. Mitä pitäs tehä? Lekuriin ja uus resepti kouraan? Huh
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 283 284 [285] 286 287 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: