Tiigris
|
|
« Vastaus #4275 : 08.10.2008 15:29:53 » |
|
No joo.. Turha sitä on popsia lääkettä josta ei ole hyötyä, eli lääkäriin kysymään että anko annostus liian pieni vai olisko joku muu lääke parempi... Kauanko olet syönyt sitä.. Vaikuttiko se alunperinkään? Mutta ei kannata kuitenkaan omin päin lopettaa sen ottamista ennen ku on lääkärissä käynyt.. Voi olla että se tehoaa jollain tasolla (vähentää tulehdusta tms) vaikka ei tuntuiskaan siltä....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4276 : 08.10.2008 15:46:35 » |
|
Niin ja kiitos taputuksista!! *niiaa*
Kävin äsken jonkinmoisella lenkilläkin ja aloin miettiä ihan tosissani mun juoksutyyliä.. OSAANKO MÄ? Ennen en ole hirveästi miettinyt, mutta kun luin kaikkia juttuja oikeasta juoksutyylistä, niin se ei kuulostanutkaan ihan siltä, että töppöstä toisen eteen...
Kaveri sanoi, että ehkä tärkein on, ettei juokse lysyssä vaan pitää keskivartalon ryhdissä, ts. käyttää aktiivisesti koko ajan vatsa- ja selkälihaksia...
Jaa niin mitä, onko mulla sellasetkin??
Ei saa jännitä hartioita kun juoksee. Käsiä heilutetaan reippaasti 90 asteen kulmassa, mutta älä huido kuin hullu... Älä myöskään roikota käsiä kuin makarooneja, näyttää vammaiselle..
Askeleet lyhyitä ja teräviä, mutta älä pompi liikaa ylös alas, vie turhaan voimia..
Koko jalkaterän pitää rullata maan kamaran läpi, ei saa juosta tönkösti..
Paino keskelle jalkaterää, saa äkkiä jalkakipuja jos vähäkään juoksee ulko- tai sisäsyrjällä..
Vinkkejä oikean juoksutyylin löytämiseen:
-juoksemisen ohessa tee ainakin vatsa- ja selkälihasliikkeitä. -juokseminen epätasaisessa maastossa, spurtit, ylä- ja ala-mäkijuoksut muokkaavat tyyliä paremmaksi. -harjoittele tasapainoa esim. yhdenjalan juoksulla (joo, tätä mä kehtaan harrastaa missä vaan?)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #4278 : 08.10.2008 20:38:09 » |
|
Iltaa Tänään on ollut ihan mukava päivä,nukuttiin ekaks Suklaasilmänkans puoli yhteen ja sit kävin kanssa syömässä ja sen jälkeen shoppailemaan rakkaan kans ja käytiin torillakin Mukaan tarttui itselleni yks hieno pitkä "villatakki" ja t-paita +korvikset ja kukkapompula ja Suklaasilmälle ostin yhden hupparin Sit mentiin sen luokse tekemään ruokaa ja syötiin ja lähdin siitä vielä illaks :n luokse kylään,käytiin vuokraa pari leffaa ja kuunneltiin musiikkia ja juteltiin kaikenlaista... Ja sit pyöräilin kotiin ja lähdin käyttää koiria pitkällä iltalenkillä, ja kun olin siinä ihan ajatuksissani ja en huomannut että koirat sotkeentui hihnoillaan jalkojeni ympärille niin yhtäkkiä löysin itseni maasta makaamasta kun kaaduin Mutta nyt nautin tästä että saan olla yksin vähä aikaa... Isoveljen tilanne ei oo kovin hyvä,puhuu vaan että miten vois tappaa itsensä ja miten helppoa se on yms... pakkohoitoon joutuu varmaan. Mutta nyt hyvää yötä tupalaiset
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4280 : 09.10.2008 09:25:44 » |
|
goooood morning! No eilen oli jotenkin tosi tosi tosi herkkä olo. Mutta mulle on kyllä tyypillistä se etten oikeen jaksa asioita jotka ovat peräisin menneisyydestä, siis henkilökohtaisella tavalla.. Ne herättää aina niin vahvoja tunteita.. Ehkä olen niin herkässä iässä. Ei mutta pari vuotta sitten oli varmaan vuoden pituinen jakso etten kuunnellut musiikkia ollenkaan, koska se herätti liikaa muistoja. Miksi musta tuntuu välillä siltä että oon näiden kaikkien tukahdutettujen tunteiden kanssa kuin tikittävä aikapommi...... No mut tunnen ainakin itseni hyvin, osaan vältellä asioita jotka provosoisi mua ahdistumaan liikaa.. Mä vaan seuraan niin liian läheltä, mitä tapahtuu kun ei oo melkein 30 vuoteen ilmaissut tunteitaan tai noudattanut omaa tahtoaan... Ja ehkä kyyneleet sen ihmisen poskella, joka ei koskaan itke, freaks the shit out of me, koska eikö hän ollutkaan se sitkeä kauris, joka vaan puski eteen päin kaikkien masennuksien läpi ilman hoitoa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4282 : 09.10.2008 09:29:33 » |
|
sainpa sen vaikenee, muutama päivä sitten meni 10 viestiä välillämme/pv, sitten vain 5. kun sanoin totuuden, niin ehkä meni perille. nyt ei jaksa. katotaan jaksaako joulukuussa.. keväällä.. koskaan. Lion, vanhaa ei oikein saa takas, kehitys kehittyy. voi tietty vääntää ja elää muistoissa. minulla on muistot ja tuleva ja nyt, aikaahan ei ole. on tietty kummallista taas toimia Itsekseen+lapsi, mutta sielukumppanithan on "koulutuksensa" kouluttaneet. ITSE tämä on aika hauska "minä haen uutta työtä" "kuka on Minä" "Minä, siis Itse" "siis kuka hakee" "no, minä Itse, joka on siis osa Alkulähdettä" "Alkulähde tietää mitä tekee" "kuka siis hakee töitä?" "no, minä Itse" -- pitää vähän kehittää ajatusta -- "oikeastaan Alkulähde hakee Itselleen töitä" tms "kulta" on ihan kiva sana mut jos se tulee liian nuorelta tai playboylta, naurattaa. vai pitikö Kaikelle juuri nauraa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.10.2008 10:24:35 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4283 : 09.10.2008 09:47:35 » |
|
Tuleeko kellekään teistä jotenkin kuvottava olo vihreästä/valkoisesta teestä? Mä oon huomannut että jos juon teetä tyhjään mahaan enkä syö sen kanssa mitään, niin mulle tulee ihan öklö olo. Aattelin että olis hyvä tapa juoda teetä aamusin, kun en kahvia enää juo, mutta se ei näköjään sovi mulle yhtään. Yäk....... Harmi että menee noi valkoset teet ihan hukkaan, kun niissä on niin paljon antioksidantteja!! No mun aamujuoma oli sit seuraava: 1 pieni banaani, puolikas omena, 1 hevi-shot, 1/2dl greippimehua, 2dl soijamaitoa, 3 rkl kaurahiutaleitaHedelmät palasiksi ja nesteet joukkoon, ja sitten sauvasekotin töihin... Aika hyvää oli..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4284 : 09.10.2008 09:50:01 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.10.2008 09:54:14 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4285 : 09.10.2008 09:53:11 » |
|
Hei vähän mä huomasin kivan jutun!! Mulla alkaa ja ... Mun kuu ja jupiter ovat molemmat 2. huoneessa, joten tämä tietää rahaa! Joo, näin sen vaan on oltava.....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4286 : 09.10.2008 09:54:44 » |
|
Mutta kuka Sinä olet ainahan Alkulähteen osilla on kivaa ja he saavat Kaiken..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #4287 : 09.10.2008 14:29:46 » |
|
Kortti lähti. Just näin, just näin tän piti mennä. AIVAN VITTU JUURI NÄIN MÄ OLIN TÄN SUUNNITELLU! Ampukaa mut joku nyt! Mä kalastin ja sain siiman päähän yhen kalapojan, jonka kiskon luokseni pian. Oon huomannu, että kalat tuntuu viihtyvän mun seurassani ja mä tykkään -ihmisistä : & ? Oli muuten tänään taas uskontoa. Mä vetäsen kympin tästä kurssista. Jo ekan tunnin jälkeen jouduin jäämään luokkaan muiden mentyä kun maikka halus antaa palautetta. "On hienoa, että on tollasia opiskelijoita, jotka tuovat omia mielipiteitään vahvasti ja hyvin perusteltuina esille. Susta huomaa, että ajattelet käsiteltävää aihetta ja olet hyvä keskustelija." No mutta tonhan tiesinkin jo.. : Mutjooh, ihanaa ku pääsee vähän loistamaan älykkyydelläänkin eikä ole vaan sitä teknistä suorittamista koko ajan (pitkä matikka.. ) Kokonaisvaltaisesti päivä oli hyvä, mutta kortti meni ja se ketuttaa niiiiiiiiiin ssshaatanasti! But this day ain't over yet. Viel kerkee tapahtuu jotain pahaa niin että mä murrun taas. Murrun, mutta vahvempana palaan jaloilleni.. Vahvempana kuin koskaan.. I'll show u. Vapise maailma.
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #4288 : 09.10.2008 16:35:51 » |
|
mä oon edelleen hengissä. musta tuntuu et mullon joku viisuri taas tulehtunu.. ei oo vielä pahasti, mutta kai mun pitää huomenna soitella hammaslääkäriin ennen ku menee pahaks? tai joku tuolla ny takuulla on.. vaikkei ookkaan kipua silleen. tyhmää ku ei voi olla satavarma asiasta.. ettei tuu turhaa käyntiä sit.
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
|