Neela
|
|
« Vastaus #4335 : 12.10.2008 18:10:03 » |
|
Kyllä puhuin kotitöistäkin Laitan muut perheenjäsenet hommiin, jos omat voimat ei riitä ja muulloin puuhataan yhdessä, erikseen ja kaikki omaan tahtiimme. Mutta arvaas kuinka vaikeaa on :lle antaa jonkun muun tehdä... kun ne ei tee kunnolla tai "oikein" Lopputulos kuitenkin ihan JEES!!
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4336 : 12.10.2008 18:14:34 » |
|
Mulla ei oikeen tahdo jalat pysyy maassa....... IHANUUS! Niin! Voi hyvänen aika.. Pyyhkikää pliis joku tää hölmö ilme mun naamalta..---> Mä kuuntelen Pyhimystä täällä... Taidan olla lopullisesti sekasin kun kuuntelen suomiräppiä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4337 : 12.10.2008 18:27:36 » |
|
EIKÄ PYYHITÄ! Ihastuneet/rakastuneet ihmiset on niin ihania, heistä huokuu hyvää mieltä kilometrien päähän ympäristöönkin. Minusta on ihana esim. kaupungilla törmätä johonkin sekeästi juuri rakastuneeseen ihmiseen, joka ei saa tuota ilmettä pois kasvoiltaan. Tulen itsekin hyvälle tuulelle! IHANUUS!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4338 : 12.10.2008 18:29:00 » |
|
¨¨º¤ø„¸¨"°º¤ø„¸¸¸ ELÄMĸ¸¸„ø¤º°"¨¸„ø¤º°"¨¨
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #4339 : 12.10.2008 18:52:14 » |
|
Käytiin pikkuveljen kanssa rannalla koiria juoksuttamassa ja tehtiin laavulle tuli ja krillattiin makkaraa Oli kyllä ihanaa ja rentouttavaa istua siellä tulen ja veden äärellä ja vielä täysikuu loistaa taivaalla Tässä kohtapuolin aletaan katsomaan jotain leffaa,pitäs varmaan käydä suihkussa ennen sitä.. tuoksun ihanasti savulle Voi olla että myös tulee leffaa katsomaan mutta kuulosti kyllä vähän siltä ettei jaksa välttämättä lähteä,mikä ei sinänsä haittaa kun ollaan nyt oltu taas niin tiiviisti yhdessä että hyvä välillä olla ihan omissa oloissaan! Hyvää illan jatkoa ja tigrix:in tilannetta jännä seurata
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #4340 : 12.10.2008 19:48:51 » |
|
Sasha hyvä! Kiitos rehellisyydestä tunnustaa/ tunnistaa itsensä. Elämä on täynnä valintoja, joista jokainen meistä pyrkii valitsemaan sen omannäköisensä. Minä en koskaa ole löytänyt rikasta miestä, joten tuo on vielä kokeilematta. Että hemmotellaan, panostetaan naiseen rahallisesti kin rehennelty ylpeänä minusta on... kyllähän se mieltä lämmittää, kun oma mies on naisestaan ylpeä. Mielummin niin kuin, että häpeää/ vähättelee "akkaansa". Varmasti kokeilen, kun löytyy... jos ei sovi minulle... valitsen muuta. Kiitos itsellesi.
No mitäpä sitä itseään huijaamaan, jos facta (itsestäni) on, että tykkää rahasta, rikkaista, mukavista miehistä ja on pata laiska, eikä huvita mitään töitä tehdä, muuta kuin jos on aivan pakko. :
Ketä se oikeastaan edes haittaa..? En minäkään siitä mitään syyllisyyttä tunne -nautin vain. :
Kun sitten tähän kyllästyn, niin valitsen toisin. Laittautuminen on POP! Itsensä, kehonsa hoitaminen ja "kaunistautuminen" on rentouttavaa ja lopputuloskin kohottaa mielialaa.
Tästä tytöstä tuli sitten lopullisesti blondi eilen. Nyt ei ole enään edes raidoittamalla tehtyä blondia, jossa voi naturaalin tahallisen juurikasvun nähdä, vaan täysi blondiino!
Puoli vuotta tuo vaalentamis-operaatio on ottanut. Minulla on pitkät hiukset, enkä halunnut tuhota niitä, joten pikkuhiljaa.
Kun ajattelee, että olen tumman ruskeahiuksinen naturaalisti, niin kyllä tässä ulkoisesti on muututtu todella paljon.
Ystäväni, jotka ovat kerrallaan puolikin vuotta poissa Wienistä, eivät olleet tunnistaa minua tänä aamuna! Minulla oli ruskeat hiukset high lighteilla, kun tapasimme viimeksi.
Olimme aurinkoisella brunssilla pitkään, pitkään aikaan. Asteita oli n. +21 syysilmassa. Puut ovat alkaneet saamaan ihania värejä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4341 : 12.10.2008 20:28:37 » |
|
Tästä tytöstä tuli sitten lopullisesti blondi eilen. Nyt ei ole enään edes raidoittamalla tehtyä blondia, jossa voi naturaalin tahallisen juurikasvun nähdä, vaan täysi blondiino! Blondeilla on hauskempaa!! *naturaali blondin puolustuspuhe* : Ei vaan, olen kokeillut kerran elämässäni tummanruskeita hiuksia.... HUI! Aiwan liian vaalea iho minulla:
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4343 : 12.10.2008 20:37:57 » |
|
Mää värjäsinki tänää hiukset Musta pohja ja.. tittididii.. VIHREET latvaraidat I look so evil.. *insert "evil grin" -smile here* Buahahhahahhaa.. OI! Ihanaa ja rohkeaa! Ihan :a! Ja romanssi etenee? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #4344 : 12.10.2008 21:38:19 » |
|
Blondina on hyvä olla.. . eipä palele, eikä kiristä polla Anteeks! Otin hieman tosissani ja nyt ollaan napsin voimalla aloittemassa pyjamapäivää Huomenna on vapaata ja ihan oikeasti... päätin siirtä muutamia juttuja olla vaan Kippis, jos jollekkin kelpaa terävät näin sunnuntai yönä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #4346 : 13.10.2008 05:11:19 » |
|
Pitääpä mennä pihalle syventämään rusketusta, hemmetin rusketusrajat saa näyttämään ihan tricolorilta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4347 : 13.10.2008 08:05:29 » |
|
Käytännön kysymys teille kanssaihmiset. Jotta henkisesti tiedostava nainen löytäisi kumppanin, mistä kohtaa aletaan karsia??-henkisyys, kiinnostus meditaatioon, joogaan, usko Jumalaan-yleinen mielenterveys ja tasapaino (siis jos parantajapsykop. ei kelpuuteta) mikäli on henkisiä kokemuksia (persoonallisuuden muutokset eivät innosta) -yleinen työmenestys-rehellisyys -huumorintaju (halu pitää hauskaa)-ulkonäkö -kiinnostus nauttia seksistä ja sielukumppanien kemioista-lapsirakkaus -älykkyys ja nerokkuus, lahjakkuus -tausta, sukusuhteet -sovinnollinen tyyppi, ei egoilija, riitaisa, pikkumainen, kylmä, hyväksikäyttäjä, epäluotettava, petollinen, salailija, tunnevammainen, alkoholisti/aineet, suuruudenhullu, depressiivinen, sekoilija, pelkuri, kiireinen, laiska jne ymv Tässä siis seuraavan 5v tähtäimeksi kysymys. Kun kaikkea ei voi saada, mitä edes voisi? Merkkasin 4 tärkeintä minulle, joita kuitenkin alkaisi toivoa, jos niitä ei olisi. Toinen vaihtoehto on ottaa Jumala-jutut pois ja kelpuuttaa sielukumppanikemiat-seksi/huumori/työmenestys.Toisin kuin Sasha, en ole patalaiska enkä pidä lasta vain esteenä huvittelulleni, mutta jollekin miehelle asia voi olla niin? Jollain miehillä siunaantui lapsia huvittelusta, kuten jota nyt pakitan. Eli olen itse kiinnostunut urasta, rahasta ja bisneksistä, enkä oleta että mies vaan kustantaa minua (oli mikä maa vaan). Kun mies menee tai kiinnostus, on vähän rasittavaa ajatella että kellähän olisi tarpeeksi sitä ja tätä ja vielä että juttu kestäisi ja ei olisi 100 muuta naista (joiden kanssa tietysti olisin yhtä)-
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.10.2008 08:36:48 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #4348 : 13.10.2008 08:45:17 » |
|
: Sisäsiisti, mutta kätevä käsistään! Riittänee aluksi.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #4349 : 13.10.2008 09:43:53 » |
|
Moron teille! On niin vauhdikkaasti nämä elämän tuulet puhaltaneet,ettei ole ollut aikaa edes kaffetella. KOTKANSILMÄÄ olikin ikuva,joten aistin kait että liihotat täällä sinäkin. Tigrusein.Älä suotta pelkää,vaan mene sinne lääkärin ja otaselvää mistä voisi olla kyse. Voin lohduttaa,että papa-seulonnoissa itselläni löytyi muutoksia joskus 1995 ja uudessa kokeessa oli luokka vaihtunut,eli syövän esiasteella oltiin.Ei mitään oireita,ei vuotoja.Syöpä harvemmin ilmoittelee itsestään. On sellainen muhija ja salassa luuraava.Hitaasti se ensin hiipii,kun tarpeeksi katkeruutta ja kateutta ruokkii ja stressaa muuten itseään turhilla asioilla. Et sinä ainakaan kuulu noihin itsensä esille tuoviin,jotka muitten silmästä sitä malkaa kaivelevat. Mutta mene ihmeessä että pääset huolistasi. Tjaa,miehistäkin puhe. Täydellistä ei kai olekkaan.Ei miestä,ei naista.Kaipa sen oppii tunnistamaan omanlaisekseen vain tutustumalla ja kuuntelemalla avoimin sydämin.Perusraamit kait jokainen tietää itse ja joustovaraa sitten sen myötä,onko tyyppi tutustumisen arvoinen. Sanoo edelleen ympärilleen katsova. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|