Sivuja: 1 ... 295 296 [297] 298 299 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6099312 kertaa)
0 jäsentä ja 136 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4440 : 17.10.2008 20:25:52 »

Kiva tukka Elwyn ja muutenkin kaunis olet.. smitten smitten

Mie tulin töistä just, menipä äkkiä kun oli vaan 6h päivä. Tuolla on nääs sellainen meininki että säästetään joka he*vetin asiassa ja mistäs ensin? No tietenkin lyhennetään työaikoja ja mennään vähemmällä työvoimalla! Vanhainkodissa jossa on jo ENNESTÄÄN kiire ja liikaa töitä! Jee!  Shocked

Toinen säästö-jutska: älkää vaihtako potilaiden vaatteita liian usein, vaippoja ei vaihdeta liian usein, pesulappuja ei saa käyttää paljon.. Joopa joo! Mihin tää hoito menee kun me ei muka saatais tehdä mitään??

Ja lain mukaan mulla olis oikeus saada tuolta nyt jo sairaanhoitajan palkkaa, mut ei, lähihoitajaahan mä siellä näköjään teen. Nyt ottaa päähän. Vakiporukka irtisanoo itseensä solkenaan ja menee muualle..
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4441 : 17.10.2008 20:28:34 »

Elwyn looks so good!  Wink Smiley

Kirjoitin äsken pikku pätkän mun blogia, kuukauden viive viimisimmäst merkinnäst.. Tjooh.. Kiirettä on pitäny  :Smiley Tässä ote fiiliksistä: "Mä oon miettiny tätä. Mä käyn ryyppäämässä, nään ihmisiä, ihastun ja vihastun mut se kaikki jää niin pinnalliseks. Se on se ilta, ei muuta. Kerran ne naamat ja sitten seuraavana aamuna miettii oliko se tyyppi nimeltänsä Kristian vai Kristiina (if u read this, I'm so sorry). Elämä on hetki ja seuraavaksi toinen irrallinen hetki, minitarinoita yksissä kansissa. Ja ne kannet on mä ja mun mieleni, mun kehoni, mun sanani ja tekoni.. mun elämä."

Nyt soi Stam1nan "Koe Murha!"

Koe murha!
Se on vastuuton taivas
Ajatus hyvä kuin ruostenaula
Isketty päähäsi senttejä sisään,
Vaan ei ole siellä järjen tiellä

Sinuun on laskettu siemen,
Lihan, vihan ja himon turhauma
Tuoden mieleesi syvälle juurtuneet pelot,
Näitä katkeria aatoksia

Te arvottomat,
Te hedelmättömät maat
Minä kaskean
Vihan liekillä kylvän
Veristä ohraa

Te ette tunne minua
Ja minä en tunne mitään

Oikeutuksen tarvitset tuhoa tuomaan,
Kun liität nimeesi arvon, sen myös saat
Sota ei yhtä miestä kaipaa, mutta
Joka mies yhtä sotaa

Koe murha!
On helppoa todeta itsensä erilaiseksi jos
Ei ole kokemusta
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #4442 : 18.10.2008 10:11:46 »

Elwyn -  Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss

Huomenia vaan... täällä se *Kide* taivuttelee kärkeään suoraan... sain vetoa eilen niskaan ja heti kyllä aavistin, jotta tämä aamu on kankea ja kipeä  Sad Kukas käskee olla puol alasti ulkona tähän aikaan vuodesta  :Smiley "minä" ja tänään uusiksi, mutta ihan eri merkeissä  2funny
...tänään pääsee bailaa...
 Cheesy
Lapset hoitoon ja oikein pistään kengät vinoon ukon kanssa... tahteja ois nämä...
http://www.youtube.com/watch?v=bGGqJ7uHYNs
Tää seuraava on sika kähee... hitsi kun täytyy töihin vääntää takamuksensa, ennen kun pääsee boppaamaan  Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=dntp9eThxnQ

Niin ja olempa sillä tuulella, että vilautanpa illan look´ia, vaikka kuva on kesästä ja nyt hattuni on huopaa  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4443 : 18.10.2008 11:15:02 »

^^ hih... Ihme vilauttelija.. Grin (tämä oli *Kiteelle* dawnis ehti väliin.. Grin )

Huomenta kaikille!!

Mulla on sellanen olo että päh.. Angry Mä en halua sitä  oinas:ta tänne tänään koska en jaksais siivota sitä varten, toisekseen mä en yksinkertasesti vaan halua kohdata sitä ja kolmanneks mä haluaisin vaan mässäillä ja ryvetä täällä saastassa yksin koko päivän.. Grin Grin En mä siihen tarvii miestä, mies on vaan tiellä!!  Wink

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4444 : 18.10.2008 16:31:56 »

voi paska, onkohan niin et meikäläisen hemoglobiini on päässy vähän tippumaan? kauhee väsy aina vaan ja koko ajan! oon myös ollu silleen ruokahaluton et ei muka oo nälkä eikä oo huvittanu tehä ruokaakaan sen takia. lisäks oon kuulemma kalpea.

en silti uskalla ilman verikoetta syyä rautaa..? otin sit äsken vitamiinitabletin, vaikka ei kai se mitään auta?

mut sit jos tää ei johukkaan tuosta, ni mikähän sit avuks.. ei kai ihmistä voi lauantaina väsyttää näin sairaasti varsinki ku on nukkunu varmaan 10 h ja käyny pihalla päivällä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4445 : 18.10.2008 20:44:19 »

Elwynillä ihanat hiukset  Smiley Pitäis itseki varata aika kampaajalle  Cool
Vitsi että ihanaa kun tää päivä on vihdoin ja viimein ohi... on muuten ollut tapahtumarikas päivä!! crazy2
Jotenkin dramaattinen tietyllä tavalla  Grin Hetkessä nauru muuttui itkuksi yms...

Mutta nyt teen oikeen ihania tomaattileipiä ja lämmintä kaakaota ja peittojen väliin lukemaan ja
syömään  smitten 
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4446 : 18.10.2008 20:54:37 »

Elwynille myöhästyneet onnittelut!  Smiley Sait sitten ap-kartallesi täysikuun ja henkilökohtainen 8 vuosi alkaa... Veikkaanpa, että kun tämä vuosi pääsee vauhtiin niin et enää ehdi niin paljon tupailemaan. 8 on hyvin konkreettinen luku 7 vuoden rauhoittumisen ja hiljentymisen jälkeen. Eikä siinä ketään älä nyt vedä kahviasi väärään kurkkuun. Mun pointti oli vaan siis että onnea. Ja aivan upeet hiukset!  Kiss

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4447 : 18.10.2008 21:45:42 »

Elwyn, täysikuu ap-kartalla on yleensä osoitus henkilökohtaisesti hyvin merkittävästä vuodesta. 8 on hyvin voimakas luku, joka vetää mukaansa. Hyvä jos olet saanut kerättyä voimia kuluneen vuoden aikana. Epäilen että niitä vielä tarvitaan.  Wink Eihän tulevasta koskaan tiedä, mutta varmasti mielenkiintoinen vuosi sinulle luvassa.  Smiley

Tigrix, juu niin olen. Mistä sen yhtäkkiä keksit?  Grin Muistaakseni reilu vuosi sitten vaihdoin nimeä. Taisin mainitakin siitä tuolla uusien käyttäjien osiossa? En muista enää.

Onttoa on täälläkin. Kuitenkin hyvällä tavalla. Joskus tuntuu ihanalta kun ei tapahdu kertakaikkiaan mitään ihmeellistä koko päivänä. On vain ihan normaalia, vaihteeksi...  Wink

Tigrix, jospa tuon jutun taika olikin siinä että koit kuitenkin sen ihastumisen tunteen eikö se ole jo osoitus ettet kuitenkaan ihan tyhjä ole, vaikka nyt ei sitten kolahtanutkaan.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4448 : 18.10.2008 22:20:03 »

Etkö Moraliakaan tiennyt? No hyvä että minun henkilöllisyyteni nyt selvisi.  coolsmiley Grin
Enpä muuten minäkään tiennyt että Moralia on Ardith, ennen kuin tässä pari sivua sitten se tuli esille. Hauska kuulla, että oli mukavaa messuilla.  Smiley

Tigrix, joskus se helpottaa kun tuollaiset tuntemukset pukee sanoiksi. Minullakin on välillä ikäviä aavistuksia tai tuntemuksia. Useimmiten sellaisia, että vaistoan vain että jollain on paha olla. Joskus se on läheinen joskus ihan tuntematon.  Huh Olin aluksi hämilläni ja vähän lamaannuin näistä tuntemuksista, että mitä minun pitäisi tehdä. Sitten keksin että heti kun tällaisia tuntemuksia tuli niin lähetin mielessäni tälle ihmiselle myönteistä energiaa ja voimia. Se helpotti minun oloani kun saatoin tehdä edes jotain ja toivon, että tätä toistakin. Smiley

Tänään illalla on ollut niin kovasti sellainen tunne, että moni kaipaa apua ja lohdutusta, joten lähetän suunnattomasti  smitten energioita kaikille, joilla on paha tai ikävä tai muuten surullinen tai ahdistunut olo.

smitten smitten

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4449 : 18.10.2008 22:41:23 »

Joo, ilmassa on nyt jotain... Raskasmielistä ja syväluotaavaa, mikä herättää vahvoja tunteita..

Niitä iltoja kun vois vaan tuijottaa tummaa taivasta ja polttaa tupakkaa ketjussa.
Puhuu tää joka ei enää tupakoi.

...

Mitä varten parveke noin muuten jos ei tupakoi?  Grin

Ottaako elämä kopin jos vaan hyppää ja räpistelee kovasti kuvitteellisia siipiä?
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4450 : 18.10.2008 23:08:38 »

Lionheart itkee. Ei se tiedä miksi. Kai silläkin on tyhjää suuressa kultaisessa leijonan sydämessään. Millä sen voi täyttää?

Täytän sen nyt teillä.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4451 : 18.10.2008 23:13:07 »

Joo, pistäisin, jos jaksaisin nähdä vaivaa, muttei vaivakaan jaksa nähä mua, joten..
No meneekö typeräksi puujalkahuumoriksi ... En mahda luonnolleni mitään.  Tongue

Kävin äsken seisomassa parvekkeella, katselin kuuta ja en tupakoinut.
Siellä on vielä kyllä tuhkis, jos annan olla sen kavereita varten.
Eipä ne haisevat tumpit mua siellä kiusoittele, päinvastoin..
Vaikka en siis kyllä haista niitä kun se purkin kansi on kiinni.....

Kellokin jo noin ja huomenna pitäs herätä aikasin,
jotta jaksais maanantainakin raahata ruhonsa työpaikalle ...
Tekis vielä mieli soittaa eräälle, mutta todistan nyt itsellisyyteni
kestämällä nämä ajatukseni nyt ihan yssin.
Meen vielä tuijottelemaan kuuta ja huokaan pari kertaa oikeen syvään.
Mielessäni voin sanoa "isä meidän joka olet taivaassa..."
ja jatkaa siitä omin sanoin.. Sillä nyt on asiaa hänen sielulleen...

Ikuisuus kuulee aina, se kuulee hiljaisimmankin ajatuksen,
se näkee silmistä, millon ne tuijottaa kaukaisuuteen etsien vastauksia tähdistä ja pilvien reunoista,
se kuulee miten sydän lyö raskaasti, miten painavalta tuntuu rintakehässä,
miten kädet puristuu nyrkkiin..
Ikuisuus kuulee aina, se on läsnä joka hetkessä, meissä itsessä ja siihen sisältyy kaikki.
Ei siis ole mitään hätää, sillä lohtu asuu minussa......
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4452 : 18.10.2008 23:17:42 »

Lioniii...

Katso  kuu :ta ja puhu sille.. Se on viisas pallo ja se kuuntelee..
Mieti miten moni muukin siihen katsoo juuri nyt ja kenties itkee myös..
Emme ole yksin surujemme kanssa,
myös yhdessä löydämme niihin lohdun..

Joskus tekee hyvä vain surra se suru pois.. Niin se ei jää asumaan sydämeen...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4453 : 18.10.2008 23:25:06 »

Minäkin muistan jälleen perhettä, joka mulla oli...

Vaikka on se edelleen hengessä läsnä ihan täysjäsenisenä.
Vaihdoin avattareksi valokuvan, joka muistuttaa kahdesta rakkaasta.

Tuo raidallinen vanha herra piti viedä piikille 18v:na.. Viime joulukuussa.
Ja hän istuu tuossa kuvassa meidän pihassamme isän muistokivellä,
jonka isän työkaveri oli tehnyt ja kysyi saako tuoda sen pihaamme,
siihen kohtaan mihin isä kuoli..

Kumma juttu, että tuosta paikasta tuli kissan lempipaikka istuskella.
Vaikka pihapiirissä muutenkin paljon isoja kiviä minkä päällä istua ja tähystää.

No siellä he kaksi ovat, rajan toisella puolella..
Minun rakkaitani molemmat..

Heitä en sure, vaan olen vain niin kiitollinen että olivat aikansa osa elämääni..

Perhe on tärkeä juttu....
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4454 : 18.10.2008 23:28:00 »

Kuu ei vastaa mulle.

Mun on ikävä mun entistä elämää. Mun on ikävä niitä kaikkia hetkiä.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Sivuja: 1 ... 295 296 [297] 298 299 ... 1167
  Tulostusversio