Sivuja: 1 ... 298 299 [300] 301 302 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6099388 kertaa)
0 jäsentä ja 143 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4485 : 20.10.2008 22:42:32 »

Tää päivä oli tässä. Lionheart kiittää ja kumartaa *horjahtaa armottomassa laskuhumalassa nenälleen ja sammuu lattialle muiden paheksuvien katseiden alle*

Hyvää yöööötäh  smitten *hik*
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4486 : 21.10.2008 10:32:47 »

Huomenia kaikille,,,jos nyt joku muu vielä herää ennen ehtoota. Huh
Ylösnousemuksen tein itekin vasta äsken,kun vatsaa poltteli niin turkasesti.Kaupassa pitäi käydä,mutta niin raaka ja tuulinen ilma.
Näin ihmeellisiä unia ja pitänee miettiä niitten tarkoitusta.Linnun pesässä pienikokoinen lintu,jolla valtaisat kotkansiivet. Shocked
Koska olin jossain järvellä,jonka keskellä kylpylä,niin tunteita ja puhdistautumista kait,mutta paljon muutakin siinä oli.
Edellisyönä hengailin Guns and Roses tyyppien kanssa. Grin
Piti oikein tarkistaa,onko sellaista hemmoa kuin Axel siinä,kun en heittiä paljon valvetilassa tunne.
Minulla oli komia liekkimaalattu Pontiakki ja poijaat oli kyydissä.Päällä outo nahkatakki,jossa paljon hapsuja ja melko vahvat maalaukset siinäkin.Ite kyllä ajoin autoa.
Välillä opetin maalausta ja siveltimen käyttöä jossain taideopistolla?Huh? Shocked Grin
Vähänkö menee oudoksi meitsin unet!!!!! 2funny
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4487 : 21.10.2008 10:46:50 »

miksihän minulle tulee aina niin 100% ei-kiinnostus miehiin kun joku juttu loppuu? oinas on ihan äimänä. enkä lue ravunkaan viestiä. mitä sillä olis tarjota ei mitään. minulle on myös aivan sama onko ne jonkun kanssa. joukkarin kanssa voi puhua yleisiä. tunnetyhjiö? ei ole mitään sanottavaa ravulle, paitsi voishan sitä sanoa että oinas antaa mitä sinä et, ystävyys ja seksi. heh - ja  se menestyykin.

ehkä se vaan tyssää kun odottaa lopultakin elämänkumppania (jos sitäkään) eikä jaksa. vai? se mikä oli jännää ennen, esim skorpparin tapaaminen ja huuma jossain partyssa, ei ole enää mitään, ilman suhteen rakentamista. joku sanoisi että tilanne on hyvä, kokeile vaan..

eli mitä noista sielukumppaneista on lopulta saanut irti pitkällä juoksulla?  Cool ovatko ne aina pätkäsuhteita? JOS haluaisi aina todistaa että saa iskettyä.. se olisi eri asia?

enkä viitti kysyä oinaalta, koska se sitoutuu.. tiedän sen stoorit. ja  rapu , futis on kuulema maailman suosituin urheilulaji - sanonko sen ravulle, vaikka asia ei minua kiinnosta? vaan liikun ihan eri kuvioissa?? ja aivan eri tilaisuudet?

töitä siis.. näin se on.

no onpa henkisiä luentoja ja tilaisuuksia.

asiasta viidenteen.. transiitit.. K Energia sanoi tällaista aikanaan viime vuodelle., alkaa mennä jo vuodet sekaisin. siis 2007 piti tulla vakava/ kestävä suhdeko???

"Ja heti tammikuussa 2007 löytyy tarkat , ja . Jos olet löytänyt jonkun miehen nyt tämän vuoden aikana, niin tuo Saturnuksen transiitti voisi tietää suhteen muuttumista vakavaan suuntaan. Keväällä 2007 tulee tr. joka tietää muutoksia kotona, yleensä muuttoa ja vauvaa ym. Se on päällä koko vuoden 2007."
« Viimeksi muokattu: 21.10.2008 14:53:57 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4488 : 21.10.2008 13:40:34 »

kuten arvasin, rapu kysyi miten menee, ja että en ole nähnyt sinua pitkään aikaan.  crazy2  en tiedä mitä sanoisi sille kun en jaksa olla suuttunutkaan. mutta miksi se edes ottaa yhteyttä? yksi juttu oli kumma, miten paljon sen kanssa sai nauraa.. loppuikohan ravulla joku juttu kenties? varmaankin -minä olen tällävälin käynyt sfäärit läpi ja tunnekuohut ja huolet ja välinpitämättömyyden.. erittäin laiskat flirttiyritykseni, jotka olisivat tuottaneet tulostakin.. olisinko minä sille kohtelias? ja sanoisin mitäpä tässä? vai että, miksi sitä kysyt?? sanonko että pikkujoulut on taas samassa paikassa kuin viime vuonna.. ei tarvitsisi monta asiaa sanoa, niin se muistaisi kaiken. vieläkin about 50 viestiä tallessa..njaa..

kumma juttu mutta hänen hahmonsa on tullut jotenkin telepaattisen tarkasti mieleen ennen tuota meiliä. vaatteet, kasvot, kaikki. olemus.

Huh Cool

Grin tuo kuulostaa siltä että haluaisi nähdä mutta miksi, jos hän pelästyi kaikkea? silti jos ajattelen niitä kemioita ja sitä kokemusta, eihän se aivan merkityksetön ollut todellakaan. sanoisinko että.. kävin regressiossa, jossa sain kuulla omasta henkisestä sisimmästäni, tehtävästäni ja sinun roolistasi? sielunsopimuksesta? vai sanonko kaksoisliekkien ikäerosta?  Smiley tai ollaanko me edes>? rapu saattais hautautua meren pohjaan 6 kuukaudeksi. no vastasin jotain simppeliä. olen suoraan sanoen deletoinut koko tyypin, ystävyys olisi ollut mahdollinen vähän toisella tyylillä. on varmaan lähinnä itseni työstettävä asia, että mitä nämä tyypit oikein merkitsee (3 tässä näkyy pyörivän)

.. noh toinen sielukumpp soittelee.. enpä tiiä, jos näistä ei tule mitään oikeaa, jaksaako leikkiä.   coolsmiley

toisaalta, miksen ota näistä sitoutumiskammoisista kaiken irti, kun ne kerran vilahtelee. minun vuoroni ottaa mehut.  knuppel2 oinas sanoi pari v sitten ettei se nyt hullu ole, kun tavoitteli ja aikataulut meni sekaisin..
« Viimeksi muokattu: 21.10.2008 14:55:09 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4489 : 21.10.2008 14:38:07 »

Tänä vuonna Venus tulee merkkiisi 19.10 ja poistuu sieltä 12.11.2008. Tällä aikavälillä tapahtuu ainakin keskimääräisesti eniten sekä ihastumisia että lopullisia välirikkoja Jousimiesten parisuhde-elämässä. Venuksen t-risti marraskuussa tarkkana vaikuttavalle Saturnuksen ja Uranuksen oppositiolle herättää niin valtavan vapaudenkaipuun, ettei mikään saa sinua pysymään ”aisoissa”. Liian sitoviksi muodostuneet kumppanuussuhteet herättävät armotonta ahdistusta, eikä sinulle jää muuta mahdollisuutta kuin lunastaa vapautesi tavalla tai toisella. Joulukuussa Venus tekee vielä yhtymää Plutolle ja tässä vaiheessa kohtaamiset sitten ovatkin varsin kohtalokkaita. Eroottista energiaa on Jousimiesten ympärillä valtavat määrät ja se laittaa kyllä asioita tapahtumaan.

*Eli juuri näin, yhteydenotto oli 18.10.

Joo.. kai pitää leikkiä parin kanssa..

tai jotain..

minä ja pojat naurussa suin.. knuppel2 pikku koston makua.. (mitään en tietenkään sanonut tällaisia, pelistähän on kyse?)

ei mutta kyllähän me kaikki haluamme toistemme onnea 
Smiley  tickedoff   police   :Smiley 
« Viimeksi muokattu: 21.10.2008 14:56:00 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4490 : 21.10.2008 17:58:46 »

Mulle tuli niin ihana olo kyllä kun kävin pitkästä aikaa niiden, mun jellonabestiksen ja sen tytön luona..
Hassua et sillon kun hengasin siellä joka päivä niin tyttö osas sanoa vaan yksittäisiä sanoja.. Nyt tulee höpölöpöjuttua niin että ihan pulppuaa.. Söpö tyttö kyllä.. Piirtelee kuolleisia ja sitten illalla menee suihkumaan ennen kun menee nukkumaan.. :Smiley

"äiti mä en halua aina tehdä lasten touhuja" *mökötysilme*  Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4491 : 21.10.2008 18:43:29 »

Yhdyn täysin tunnelmiisi Moralia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vettä tulee kuin aisaa ja mun fillarin avaimet lähti vankilaan ja VÄSYTTÄÄ!!!! Embarrassed
 Voisin vaipua talvikuolleisiin taas tänään. Grin
 Onneksi huomenna on luvattu auringonpaistetta. smitten

Tunnelma on niiiiiiin seisovaa.Mitään ei tapahdu ja kaikki on tahoillaan hiljaa omien murheittensa kera.
 Niitä tuntuu riittävän yhdellä jos toisellakin ja mitä erilaisempia.
 Kummia hengitysvaikeuksiakin ja sydänoireita? Shocked
 Mitä hiiskatin energiaa nyt tulee kun kehokaan ei tunnu jaksavan suodattaa sitä.
 Jalat oikosenaan vaan ja just vedin puolen tunnin horrokset.

Eilen kun tuosta Hämeen-Anttilasta kirjoitettiin,niin tänään tulee Jyrki H-A;N luotsaama ohjelma Isalmin
 uskosta.
 Tierooks vaan niille kun haluu kattella!
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4492 : 21.10.2008 19:28:28 »

Mä juoksin äsken 35min tosi lujaa!!
Yleensä vaan lönköttelen mut nyt menin vauhdilla koska satoi niin paljon!! Olen litimärkä sekä hiestä että vedestä ja mun jalat laulaa hoosiannaa ja hallelujaa!!!!  Cheesy Grin Hyvä fiilis! Afro

Ihanaa, huomenna koululle taas jälleen vääntämään opinnäytetyötä.  crazy2

Milloinkahan valmistun, valmistunko koskaan - kai joskus mutta miten paljon se vielä vaatiikaan kaikkea paperihommaa ...  crazy2 Ja organisointia, mun pitäis organisoida itseni tekemään asioita valmiiksi. Aloittamaan jostakin ja saattamaan loppuun. Tekemään. Puurtamaan. Järjestämään.

Palkkaisinko sihteerin, kun musta tuntuu että en vain hallitse asioita ja aikatauluja?

Mun elämä on yksi iso onnellinen kaaos jossa mä teen juttuja sillon kun mua huvittaa tai silloin kun on pakko - tai liian myöhään. Mä hoidan velvollisuudet jos muistan, maksan laskuja melko usein eräpäivien jälkeen ja unohdan joka kerta ilmottautua uusintatentteihin. Mä luen kokeisiin jos haaveilultani ehdin - joskus koen että haaveilu tai laiskottelu on paljon tärkeämpää. Mä olen onnellinen, mutta ympäristö ei aina ymmärrä mun huolettomuutta.. Se ei oo sitä ettenkö välittäis, se on vaan sitä että en halua rehkiä kuin hullu vaan haluan olla onnellinen. Ei kaiken tarvitse olla tiptop! Kaikki on hyvin ja mä pärjään, en anna asioiden kuitenkaan mennä liian vaikeiksi, kuten aiheuttaa itselleni luottotietojen menettämistä tai muuta vastaavaa.. Osaan tehdä töitä, en välttele vastuuta itsestäni vaan kärsin laiskuutenikin seuraukset mukisematta...

Mä teen ne asiat mitä oon luvannut tehdä toisille.. Mulla on vahva sosiaalinen omatunto, mun lungi meininki kohdistuu vaan niihin asioihin joista oon vastuussa vaan pääasiassa itselleni..

En vaan tässä elämässä aio liikauttaa evääni turhaan sellaisten asioiden eteen, joiden en tunne palvelevan mua tai mun ihannoimaa maailmaa ollenkaan.. Vasta sitten kun löydän jotain mikä vastaa mun intohimoa, niin tiedän että mussa asuva organisaattori ottaa ohjat käsiinsä.. Elämässä on aikaa löytää oma juttunsa. Ja sinne päin ollaan menossa, kovaa kyytiä..

tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4493 : 21.10.2008 20:59:58 »

KORJAUS edelliseen sekoiluuni.
 Se ohjelma ei tule tänään,vaan torstaina ja kyseinen heebo on JAAKKO,ei JYRKI,joka kertoneekin sen,
 etten tiedä tuon taivaallista ken hän on. Grin

Kovasti kehuttiin kuiteskii,et osaa tuoda Islamin inhimillisemmät kasvot.Josta uskostakaan en paljonkaan
 tiedä,mutta kunhan ELWYN (osuiko tuokaan muistikuva oikeaan ? ) nyt hänestä mainitsi.

Tänään on parempi kun ei kirjoita yhtikäs mitään. Lips Sealed
 Hyvää yötä tupahan ja rauhallisia unia näitten sotaisten öitten jälkeen! angel smitten
tallennettu

Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4494 : 22.10.2008 11:14:10 »

Mul on tänään arvolleni kuuluva hemmottelupäivä.  leijona

Mun ei tarvi nousta sängystä koko päivänä. Mä sain äsken perusteellisen hieronnan ja selkä toimii sen vuoksi taas. Mulle tehdään sitä ruokaa mitä haluan syödä (pakkosyötetään kun ei oo taas vähään aikaan sapuska maistunu). Mä saan kattoa leffoja ja kuunnella musaa, tehdä mitä ikinä mieli tekee kunhan pysyn tässä enkä joudu rasittamaan itteeni mitenkään. Mä saan purkaa sydäntäni ja itkeä, nauraa ja raivota aivan mielin määrin.

Tää päivä on mulle.

I feel like a queen.  Wink But that's what I am.  leijona
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
ezikko
Kohtuuastroilija
**

Non turbare circulos meos

Profiili
« Vastaus #4495 : 22.10.2008 11:58:14 »

töissä koneella, mielessä ihana syysloma. = alkaa seur. viikon maanantaina.

olo on kuin työnarkomaanilla, päivällä istun töissä, illalla luennolle/harrastuksiin, viikot vierähävät helposti 12h päivinä. I need that vacation, tai kohta tulee ruumiita.  knuppel2

tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #4496 : 22.10.2008 12:02:08 »

Tervehdys tupahan  Smiley
Kotona käkitään sairastavan lapsen turvana ja tukena  angel Nukkuun tuossa sohvalla ja pitäis kai tehdä jotain koulujuttuja, kun kerran poissaoloja paukkuu... naisen arkea  :Smiley
Ihan P****tä kuun taas alkaa nää ajat  tickedoff Menee koko kk. kun räkis kiertää koko porukan ja sitten onkin jo seuraava vuorossa  Angry

Hei! Kertokaas tarkemmin millä saa lungin asenteen agstipäiviin?  Huh Niitä kun kanssa aina välistä tulee... tuo sade oli kyllä omiaan aiheuttaan niitä, mutta sain kunnon kilarit niin johan oli virtaa  2funny Sappi kiuhu ja tais muutama muukin sisäkalu joutua grilliin...  Meni se päivä silläkin  buck2

Lionheart -NAATIHA NY OLANTAKAA JA UUREMMAN KERA HET PERÄÄ   Cheesy angel Cheesy
( 2funny)
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4497 : 22.10.2008 12:07:42 »

Ja yö jatkui yhtä villinä kuin edellisetkin. Shocked
Tosin en muista niistä lukuisista unista nyt heti mitään,mutta sen muistan,jotta yöllä tuumin että tässähän mennään mun elämäni hyvinkin vanhoja tapahtumia läpi.
Tulin siihen johtopäätökseen,tai se tuki yhä vahvemmin sitä ajatusta,että tämä yleinen surumielisyys ja joskus kiukkukin,johtuvat siitä,että pidämme kynsin hampain kiinni 3D:stä,joskin tiedostamatta sitä.

Muutos on aika huikea,kun toisaalla vilautellaan uutta ja näkee selkeästikin välillä verhon tuolle puolen ja kuitenkin vanhoista irtipäästäminen tuo haikeutta.Kun kaikki ympärillä muuttuu.
Luottamusta sitten vaan enemmän kehiin.

Pyörän lukko ongelma ratkesi.Onneksi melkein vastapäätä on lukkoliike,joka poistaa tuon vanhan lukon ja saan heti uuden tilalle.
Huomenna meedio-istunto,IHANAA!!!!
Jotain tuiki rauhallista ja kaunista.Sitä nyt kaipaankin. angel

Ja rentouttavaa syyslomaa ezikolle. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4498 : 22.10.2008 12:18:44 »

Sama täällä.Angstipäivien suhteen,,,
Ei kait se oltila väkisin siitä miksikään muutu,joten annan mennä vaan ja mieluiten makoilemalla.
Paras lääke nukkuminen. smitten

Kai ne sitten kuuluvat jotenkin elämään,samoin kuin iloiset hetket ja känkkäränkätkin.
Tuskin ne syyttä tulevat.
Ja on niissä se hyvä puoli,että osaa todella nauttia hyvistä ja ihanista päivistä. smitten
Tämä on sellainen "en tiedä mikä päivä".Ehkä nuo unet selvittävät sitten asioita pääkopassa yöaikaan.

Nyt pitäisi saada itsensä suihkuun ja asioille. knuppel2
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4499 : 22.10.2008 13:35:39 »

No joo, tahti vaan kiihtyy nyt kun oon nukkunut kolmena yönä alle 4 tuntia (3, 4, 4), käynyt töissä, koulussa ja treenannut.  2funny perjantai ja viikonloppu menee myös töissä, ilta, aamu, aamu.. Sitten koko ens viikko onkin koulua.

Kukas täällä siivois ja missä välissä?  Grin Tulin just koulusta ja loppuilta on vapaa, mutta en yksinkertaisesti jaksa tehdä mitään, ihan aivoton olo... Näinä päivinä toivon, että omistaisin telkkarin ja sohvan.. Enpä niitä muuten kaipaa. Nyt voisin katsoa TV:stä ihan mitä sontaa vaan.  Grin

Mutta kun en osaa nukkua päivisin, ehkä osaisin, mutta en vain pysty.. Siis halua.
Jos menen keskellä päivää sänkyyn makoilemaan niin tulee jotenkin ihan hölmö olo. Mieluummin kökötän väkisin hereillä koomaisena vilttiin käpertyneenä nojatuolissa ja luen jotain ja hörpin kahvia..

Mutta olen päättänyt että tänään menen ehkä jo yhdeksältä nukkumaan, enkä tee samaa virhettä kun eilen eli treenaa illalla itseeni kierroksille. Tajusin myös sen että nyt on pariin päivään turha treenata, koska kunto ei nouse eikä lihakset kehity kun ei saa tarpeeksi unta, joten se menisi ihan hukkaan.. Seuraava treeni vasta parin hyvin nukutun yön jälkeen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 298 299 [300] 301 302 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: