Sivuja: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6084807 kertaa)
0 jäsentä ja 45 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4590 : 26.10.2008 16:08:35 »

mitä merkkejä on jäljellä Tigru?

oikeasti oinaat ja leijonat ei ole täysin pilanneet mainettaan minulle vielä..

Niinno.. Leijonat.. Who wouldn't love us?  :Smiley leijona Vitsi  Grin huono sellainen  Undecided

Hyi että mä oon tänää syöny..  buck2 Juoksemaan ei pääse koska sataa ja oon vähä flunssanen.. Vois painuu vaa nukkumaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4591 : 26.10.2008 16:09:18 »

on se hyvä että jotkut vielä jaksaa olla "narsisteja" (vielä huonompi vitsi).. en edes rakasta leijonia..(mutta voisi yrittää)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4592 : 26.10.2008 16:12:29 »

Jaa mitä merkkejä jäljellä? Ne kaikki. Tietenkin.

Kide, eläinoikeusfoorumilta voisi löytyä.. Ainakin idätyksestä siellä on juttua. Mutta eikös ne vehnät vaan pistetä multaan, kastella ja sit ne kasvaa ihan kuin rairuoho... Ainakin sivusta seurattuna se on näyttänyt helpolta, tosin joskus multa homehtuu kun kastelee liikaa..

Kissatkin tykkää syödä vehnänoraita.. Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4593 : 26.10.2008 16:16:37 »

Mäkin oon syönyt jälleen liikaa.
Mun kaveri sanokin mulle et ootkos muuten lihonut vähän, näkee naamasta.

Ei auttanut kuin myöntää!! Onneks mulla on ihanan rehellisiä ystäviä.. Grin
Vaikka sen nyt huomaa itsekin vaa'asta..

Sitten se huusi mua töissä käytävän toisesta päästä että hei sinä lihava hoitaja siellä..... 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4594 : 26.10.2008 16:18:31 »

ai niin meillä oli eri tyyli käydä läpi näitä, minulle ne on mennyttä kamaa jotka on jo koettu.. ainakin long term mielessä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4595 : 26.10.2008 17:44:09 »

Mäkin tykkään leijonista.. Ne on ihqui.. En tunne ketään ikävää leijonaa paitsi yhen (ja se on ikävä siks että se on ihan ylihömppä vouhottaja, ei oikeestaan siis ollenkaan paha)

Vaikka leijonat on narsistisia ja ylpeyteen taipuvaisia, niin se ei haittaa muuta kuin ohimenevinä hetkinä..
Suurin osa tuntemistani leijonista on myös hyvin älykkäitä... Lämpimiä ja ihania.. smitten

Jellonat luo loistoa ihmissuhteisiin.. Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4596 : 26.10.2008 18:01:39 »

Oi siis mäkin tykkään teistä!  smitten smitten smitten

Joojoo, menossa jo..  crazy2 Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4597 : 26.10.2008 18:02:52 »

Mä valitsin viimeseks työharjottelupaikakseni saattohoitokodin.

Tuntuu hienolta kun vihdoinkin löysin vaihtoehdon, joka kiehtoo ja puhuttelee.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4598 : 26.10.2008 18:28:40 »

Psykiatrinen sairaanhoitaja.. Mutta en siis tarkoittanut että tuonne menisin duuniin sitten, viimeisen 8 viikon harjoittelun suorituspaikka on vapaavalintainen oman kiinnostuksen mukaan ja tämä iski silmään..
Sivuaineinani on kriisi- ja poikkeusolot sekä mielenterveystyö..

Saattohoitokoti liittyy sekä henkiseen kriisityöhön että mielenterveystyöhön, omaisten tukemista, potilaiden olon helpottamista, yksilöllistä hoitoa joka painottuu turvallisuuden luomiseen... Se sopii minun rauhalliseen luontooni, joka ei pelkää kuolemaa.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4599 : 26.10.2008 18:59:46 »

onnea..

no kävin siellä joogakoululla, missä tapasin ravun siis vuosi sitten. ei ollut edes luentoa, väärät tiedot netissä. no tammikuussa niillä olisi uusi tanssitapahtuma. ajelin myös futisareenan ohi. sitten oli bisnespuhelua aiemmin. on jotenkin vaikea hahmottaa, mistä suunnasta se uusi tyyppi tulisi. jotakuta kaipaan, koska se rapu oli niin ihmeen vaikuttava ja mikä siinäkin oli (no tiedän ja arvaan, 2-liekki). meinasin kirjoittaa 3-liekki heh.

hän vain tuijotti ja tuijotti minua ja hiippaili ympärillä, kunnes piti alkaa puhua ja vaihtaa numerot. kohtalo. sitten avasin koko kaupungin hippalot.. menin siihen juttuun niin täysillä kuin voi.. energisesti, seksuaalisesti, ystävänä, ajankäytön kannalta.. hänessä oli tai on, eihän hän edesmennyt ole.. nuoruuden energiaa, seikkailunhalua, huumoria, monia samoja juttuja kuin minussa. se psykologinen analyysivaihe, mikä näitä juttuja seuraa on jotenkin turha ja rassaava. love+fun voisi vain jatkua. siellä ne tosiaan pelaa kamalassa sateessa..  :Smiley ei kun hetkonen.. ihan pienen osan pidin kyllä itselläni..  Cool

hyvä, pelatkoon.. (jos ei olisi himourheilua, ei olisi firmallamme sponsoroitavia, jee==)

miten ne kemiat sitten aina välillä kohtaa, kun sitten tuntuu pitkään ettei ketään (vaikka kuinka katsoo ympärilleen ja liikkuu). en osaa selittää asiaa paremmin kuin menneiden elämien suhteilla ja sielunyhteydellä. vaikka siitä tulee kovin pitkä tarina, että kuka tunsi kenet ja missä ja mitä nyt tehdään ja missä oloissa nyt tavataan ja mitä tapahtuu. mutta muistaa se kuka oli rakas.. se ei ole teoriaa, se tuntuu..  Kiss

ehkä huominen event ei ole peruttu. ja ti on iso tanssitapahtuma muutenkin. et silleen.. no joo.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2008 19:35:23 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4600 : 26.10.2008 20:05:07 »

Hahahah.. Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=uB2wVi7yUJs&feature=related

Tää herätti mussa sympatiaa..

http://www.youtube.com/watch?v=hBKJ_sFjuww&feature=related

Ja tää  2funny 2funny Ihmemies on peruttu!!
« Viimeksi muokattu: 26.10.2008 20:07:58 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #4601 : 27.10.2008 07:48:03 »

Ja parhaat huomenet  smitten
Taas arki lähti pyöriin ja kankeaa on  Cheesy Jotensakin hieman ärsyttää, kun heti napataan tv auki ja varsinkin nyt, kun siletä ei tule muuta kuin vaaleista... ei aamusta, kiitos. Liian tanttua  buck2 
Vaikka siis itsekin mukana kunnallistouhuissa, mutta ei aamusta, PLEASE!  angel

No, jaa... seinään  2funny pitäiskö kammeta takas punkkaan?
Jospa keitän kahvit...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4602 : 27.10.2008 08:36:57 »

huomenta

se minun intialainen ystäväni painiskelee tosi pahasti eron ja huoltajuusjuttujen kanssa, ei paljon nuku. käy kaikkia auttajia läpi. neuvoin äiti Amman, koska tuntuu ettei ole henkistä voimaa. eikös ne kaikki voi käydä Amman luona, jos ovat intialaista suuntaa. ainakaan ei ole muslimi kuten se väkivaltainen mies.

no katsotaan! hän sanoi että menee jos aika sopii!
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4603 : 27.10.2008 08:53:43 »

nyt tiedän miksi vaihtelen nicciä.. siksi että olen Kaikki.. nekin vielä mitä en ole.  Cheesy

Your Horoscope - Week of October 27, 2008
Expect plenty of mystery and magic and know that fate is at work in your life. A focus on your twelfth house indicates that you may not have as much control over events as you think. Life may appear normal, but anything could happen. Expect those events that may change your path and set you on a new road. There's a New Moon in Scorpio in the same zone, which is going to be quite dramatic and intense. If you've been thinking of starting any new spiritual practices, this is the moment to go ahead.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2008 09:58:26 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4604 : 27.10.2008 11:05:40 »

Huomenta  Smiley
Olis taas voinu nukkua ties kuinka pitkään mutta päätin kuitenki nousta suht ajoissa kerranki... :Smiley
Pitäis mennä suihkuun ja käyttää koiria pihalla ja ja ja..
ihanaa ku on vielä eilisiä karkkeja tässä mitä mässätä aamupalaks  Cheesy
Pelottaa vähän mennä kouluun tänään ku se yks opettaja on niin ärsyttävän
ärsyttävä varsinkin nyt ku en oo taas ollu ku kerran sen tunnilla  Grin pikkasen saan kuulla
valituksia.. mutta kait sen kestää ku sit koulun jälkeen pääsee  kalat:n luokse  smitten
Äiti on jo ihan hyväksynyt sen että seurustelen senkaa ja sanoo että
"ootte niinku kaunotar ja kulkuri."  smitten  Cool Se on kyllä ainaki ton kulkurin kohdalla ihan totta...
sellainen seikkailija että ei paremmasta väliä..  smitten

Mutta nyt pois tästä netistä etten jumiudu tähän... Hyvää maanantaita!
(mä odotan jo lauantaita ku on isot juhlat tulossa.. äitin 50v juhlat! Cool)

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: