Sivuja: 1 ... 308 309 [310] 311 312 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6084983 kertaa)
0 jäsentä ja 107 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4635 : 28.10.2008 21:07:10 »

Mikähän mua taas vaivaa ku tekee vaan mieli itkeä  Cry
Ehkä yliväsymys... en jaksanu kouluunkaan (taaskaan) tänään,ja pientä riitaa  kalat:n kanssa
tai jotain ihmeellistä,en oikeen jaksais tällasta että joudun aina yhtäkkiä taas stressaamaan
jostain kun se saa päähänsä jotain  Cry Olis niin helppoa olla vapaa ja riippumaton kenestäkään.
Eikä sekään juttu tällähetkellä mun mieltä vedä matalaks,en oikeen tiedä että mikä sitten  idiot2
No ehkä se on just se...
Oon välillä alkanu miettimään että tätäkö tää nyt on,tässäkö tää nyt on?Tällastako tää onkin?
Jotenki en kestä yhtään vastoinkäymisiä.. hyvinä päivinä tuntuu että rrrrakastan niin sitä ihmistä enkä vois elää ilman  buck2 Mutta tällaisina päivinä tulee sellainen olo että IHAN SAMA!!!!
Vaikka hyviä päiviä on enemmän entä huonoja tässä suhteessa,mutta joku juttu on alkanut
pikkuhiljaa mättämään ja kasvamaan mun sisällä ja vyöryy kohta lumipallona ulos... sais vaan tietää
että mikä se on...
Mun ei tartte kaikenlaista kestää,pitää alkaa miettimään suhteen hyviä ja huonoja
puolia ja että kumpia on enemmän ja kumpia vähemmän ja päättää sitte miten eteenpäin  Cry  Cry

Onneks on aina olemassa ystävät,niitä ei voita mikään  smitten

On ollu jo muuten monta päivää tosi vetämätön olo,ihan sellanen että ei vaan JAKSA eikä pysty
tehdä mitään tai edes ajatella hirveesti mitään.. ehkä pitäs alkaa syömään enemmän kaikkee vitamiineja yms terveellistä ruokaa  angel
Mutta nyt kuuntelemaan musiikkia ja haaveilemaan.

good night everyone!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4636 : 28.10.2008 21:16:00 »

Joo, hyvää yötä täältäkin.. Mä meen nukkumaan  angel
Ihme kyllä, en yleensä malta mennä ennen kun ollaan jo seuraavan vuorokauden puolella..
Mä vaan näin viime yönä sellasta unta jossa olin sellasen miehen kanssa ketä rakastin,
ja kaikki oli niin onnellista ja mä ajattelin vaan että vihdoinkin tää totetutui että onneksi jaksoin uskoa..

Mun pitää nyt siis mennä tsekkaamaan jatkuuko se uni edelleen.. :Smiley

Mä oon parina iltana pyytänyt että saisin unessa kohdata sen tulevan miehen..
Ja sit se tapahtui.. Se oli se.. Sen vaan oli oltava se!!
Koska siinä unessa oli niin uskomaton rakkauden tunne.  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4637 : 28.10.2008 21:20:07 »

Kengu, jos sulla on tossa vaiheessa sellanen olo, että jotain sun sisällä vyöryy ja kaikki ei oo hyvin ja tässäkö tää nyt on, tätäkö tää nyt on niin... Ehkä kannattaisi tosiaan miettiä. Olet nuori ja niin klisee kuin se onkin niin sinulla on paljon aikaa.

En ole kovin paljon sinua vanhempi saati kokeneempi, mutta sen oon oppinu, että on ihan eri asia rakastaa jotain ihmistä ja se että pystyykö tän ihmisen kanssa elään ja oleen. Kun se rakkaus ei aina riitä, jos kokee että elämä ei ole jotenkin kunnossa tai sitä joutuu miettimään, että mikä tässä nyt hiertää.

Venusko nyt saa mun puheenkannat oikeen lentään ja laulaan... Hölötän ku mikäki täällä.  Huh No, don´t worry, tää menee varmaan kohta ohi.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4638 : 28.10.2008 21:36:01 »

Oon ihan samaa mieltä kuin Lizzy.. Mun käsittääkseni se  kalat ei ole ihan sun rakkautes arvoinen jos on sinulle niin vaikea, että joudut vaan nielemään pahan mielen..
Se suhde ei kasva terveeseen suuntaan jos pysyt kilttinä ja uskot että ajan myötä kaikki paranee.
Koska maton alle lakaistut tunteet muuttuvat vähitellen syväksi suruksi ja pettymykseksi,
mikä tekee tosi kipeää kantajalleen..
Ihmiset hyvin harvoin muuttuvat, varsinkaan silloin kun joku kiltisti ymmärtää kaiken ja tekee asiat helpoiksi.

No enhän mä tiedä mistä on kyse. Teidän kohdalla.

Ja ihan sama jos joku ja moni ja kaikki olis sanonut mulle tuosta viime suhteesta, että se vaan hajottaa mua (itse asiassa kovin moni sanoikin) niin vedin vaan herneet nenään siitä tai aloin selittelemään ja puolustelemaan sen toisen käytöstä ja sanoin 'kyllä minä jaksan ja hän muuttuu ja aika usein kaikki on hyvin'..
Joo, jotkut typeryydet ilmeisesti tyhmä ihminen haluaa vaan kokee..

Mä luulin että mun rakkaus olis muuttanut asioita siihen suuntaan kun halusin.
Mutta... Ei rakkaus halua.. Ihmiset ovat sellaisia kuin ovat, eivät he muutu kuin omasta vapaasta tahdostaan ja kovin moni nykypäivänä ei oikeen näytä ees haluavan muuttua, koska ollaan niin mukavuudenhaluisia ettei haluta käydä läpi rankkoja prosesseja joissa joutuisi kohtaamaan itsensä silmästä silmään, tajuamaan vajavuutensa ja haavoittuvuutensa ja sitä kautta kasvamaan aidoksi itsekseen..

Mutta kengu tietää itse parhaiten mitä haluaa tehdä.

Minä ymmärrän aina kun joku sanoo, että tekee vaikeita valintoja rakkaudesta ja antaa paljon anteeksi siksi että rakastaa. Se on hyvin inhimillistä. Se ei aina ole mitään marttyyrimaista uhrautumista vaan se voi olla todellista vilpitöntä rakkautta ja puhdasta toivoa. Mutta sydänsurut eivät tee hyvää kellekään..
Älä kengu epäröi lähteä, jos hän hetkeksikin saa tuntemaan sinut arvottomaksi tai koet että hänellä on vakavia ongelmia itsensä kanssa..
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4639 : 28.10.2008 21:41:29 »

Mä näin tänään jellonan. Nyt oon ihan hukassa.

You should know I love to hate you and I hate to love you (so much that it hurts).

Kai me ollaan vaa luodut toisillemme eikä voida elää ilman toisiamme vaikka kärsittäis kuinka paljon, sillä yhdessä me kärsitään sentään yhdessä. Itsetuhoisina yksin kärsiminen, vaikkakin vain sen hetken verran, saattas olla fatal mistake. Mä tiedän ettei se enää mua lyö, mä tiedän ettei se satuta ja mä tiedän, että kaikista eniten tässä maailmassa se haluaa vain olla mun kanssa, silittää mun hiuksia kun mä nukun, kuunnella mun hengitystä, kestää mun raivokohtauksia, nostaa mut ylös kun mä kaadun, kantaa mut kotiin kun nukahdan, peitellä mut illalla, herättää aamulla ja pitää musta huolta.

Kysymys kuuluukin: Mitä mä haluan ja mikä on mulle parhaaksi? Ehkä..

If I only could I would turn back time.
I would turn it back to time
when everything seemed to be wrong and bad and so dark
but that time I didn't see..
I didn't see that u were there lighting up my way through the chaos,
holding me when I bled,
stopping me when I was going too far.

I need u back.

All that from Lionheart's mad mind. Hyvää yötä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4640 : 28.10.2008 23:20:11 »

Elwyn, se luovuus!  smitten Joku luova harrastus? Entä jokin meditaatiopiiri? Sitä ei ollut listallasi.  Grin

Mulla on siitä onnellinen tilanne, että tuntuu etten oo kokenu vielä juurikaan paljo mitään.  Huh Sitten kun pääsen pois yliopistolta niin voin tehdä mitä vaan ja kaikki tuntuu uudelta.  Smiley

Voin ruveta vaikka näkijäks, matkustella, harrastaa astrologiaa sydämeni pohjasta jne. jne.

Se hetkessä eläminen on kai parasta.  smitten

Mulla ei oo tää vuosi ollu kovin musikaalinen, ja mua harmittaa kun ne kesän kaikki festarit jäi väliin ja nyt en saanu edes Himin uuden vuoden keikalle lippuja. Oli ihan karsee ryysis silloin kun ne tuli myyntiin ja kun en ole mikään asiantuntija niin mitä siinä teet kun nettikauppa jumissa ja puhelin varattu tunnin. Sitten liput menny.  Angry

Mutta häh hähhää mitä hemmettiä himistä mä meenki ens viikolla kattoon Jenni Vartiaista livenä.  smitten
Kun mietin niin Jennin musiikki on sykähdyttänyt viime aikoina enemmän. En tosiaan tiedä miksi olen nyt innostunut tuon kaltaisesta musiikista, mutta kun vain olen.

Ei sitä ikinä tiedä mitä elämä keksii heittää vastaan, jos vain ottaa kopin.  laugh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4641 : 29.10.2008 08:35:25 »

jaa-a

vai että ikuista rakkautta, joo- minun on vain liian helppo heittää kaikki pois.. (tai pakko oppia heittämään sielukumppani toisensa jälkeen veks)

siis niinku kengulle vaan tuo

ja sitten dawnchild, mikset käytä kirjallisia lahjojasi vaikka lehtikirjoitteluun, tms, siis ajankäytöstähän rahassa vain on kyse.. omassa työssäni kirjoitan vähemmän, mutta välillä kyllä pakollista teknistä tekstiä.. enemmän kuvaa ja viranomaisneuvotteluja..

jos kaiken "luppoajan" laittaa tienaamiseen, kyllä sivutienestiä ja päätienestiä alkaa löytyä

ja niin siis suhteista ei sitte murehdita enää: ei menneestä tai tulevasta, se syö pranaa

ps Sepon luennolla tuli esiin

www.radicalforgiveness.com
« Viimeksi muokattu: 29.10.2008 08:37:20 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4642 : 29.10.2008 10:50:50 »

Koulussa on tylsää..

Piti olla äikkää mut maikkaa ei näkyny  Huh Noh, mikäs tässä dataillessa..  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4643 : 29.10.2008 11:24:24 »

Kiitti viesteistänne LIZZY ja TIGRIS (vai mikä se oli  Grin)
Nyt on jo paljon parempi olo henkisesti,12 tunnin yöunien jälkeen...  kalat tietää itsekin kaikki ongelmansa (päihdeongelmansa) ja on juomista kokoajan vähentänyt kyllä mutta ei se oo se juttu enää
mikä tässä oli vaan se kun siitä alkoi tulla jotenkin "määräilevä".. esim. sun pitää käydä se koulu hyvin
ja sun pitää alkaa vähä keskittymään mitä teet etkä vaan häsellä ja olis kiva jos pitäisit hiuksia
kiinni yms...  idiot2 No eilen sit illalla puhuttiin puhelimessa ja sanoin sille että on se nyt prkl jos en saa olla
oma itseni ja sellainen kuin oon niin ei sitte,mutta mitään tollasia vaatimuksia en ala kuuntelemaan.
Pyysi sit anteeks.
Kaikillahan on omat ongelmansa ja mulla varsinkin... siks mietinki et olisko yksin parempi..
Mutta heti jos vakavissaan ajattelen että jättäisin sen niin tulee kyllä heti tosi surkea ja ikävä fiilis  Cry
No,en aio nyt alkaa pyörittelemään päässäni enempää tätä vaan meen siivoomaan äitin synttäreitä
varten  Cheesy Sanoin aamulla  kalat:lle että pidetään nyt vähä aikaa niin ettei nähdä  angel
Vaikka saa nähä kauanko kestää että meen taas sen luo ku ikävä iskee  smitten

Voimaton olo vieläki ja päätä särkee,on se nyt kumma ku tämmöstä ihme oloa kokoajan,
tulis ees mieluummin heti kunnolla sairaaks  knuppel2
« Viimeksi muokattu: 29.10.2008 11:29:48 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4644 : 29.10.2008 13:53:55 »

Nostin mulle kortin tätä  kalat ajatellen ja kuinka osuvasti tulikaan  Shocked

Miekkojen Kakkonen:
Tämä kortti edustaa tasapainon ja mielenrauhan etsimistä.Miekkojen Kakkonen symboloi myös syvää halua tulla sinuksi itsensä kanssa.Kortti ilmentää tasapainotilaa,joka kuitenkin on jollain tavalla pakotettua.
Kortti kuvaa tunteita ja ajatuksia,jotka ovat väliaikaisesti ristiriidassa keskenään.
Kortti saattaa merkitä myös väliaikaista vetäytymistä yksinäisyyteen;yhteydet ulkomaailmaan ovat vähäisiä.
Neuvo: Koeta löytää sisäinen tasapaino.Jos sinulla on kaksi vaihtoehtoa,valitse niistä se,
joka on lähellä sydäntäsi.Kun teet oikeita valintoja,mielesi rauhoittuu.
Voit kokeilla myös tasapainoittavia menetelmiä kuten meditaatiota,taijita tai joogaa.
Pitkälle kehittynyt mieli pystyy myös yhdistämään vastakohtia ja muodostamaan niistä uusia kokonaisuuksia.

älä missään nimessä pidättele itseäsi tai tunteitasi tai vaivu passiiviseen päättämättömyyden
tilaan.

meditaatio:pysähdyn hetkeksi ja annan itselleni mahdollisuuden arvioida asioita
uudelleen!

ihanan osuva kortti  smitten
Nyt tekemään ruokaa!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4645 : 29.10.2008 15:50:15 »

Hyi olkoon,kävin koirienkans lenkillä niin näin tien vieressä kuolleen kissan. Cry
en voinu oikeen tehdä sen "hyväks" mitään ku oli kolme koiraa kädessä... Oli törkeesti
kyllä jätetty vaan siihen,jääny varmaan auton alle.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4646 : 29.10.2008 17:33:45 »

Meiän Morkku o saanu uuen nimen!   Grin smitten

Mä olin äsken luovuttamassa verta ja nyt on vähän heikohko olo...
Hempparikin oli ennen luovutusta 138 vaan, mikä on mulle tosi matala.

Ei ihme että oon ollut väsynyt, äidin puolelta oon perinyt hemoglobiinin joka on melkein aina yli 160..

No nyt sain rautakuurin..

Luovutustädit oli innoissaan kun olin just sitä verityyppiä mistä on nyt huutava pula..
Eli kaikki muutkin B:t luovuttamaan! Suurin tarve nyt on saada B- B+ ja O-:sta...
Ajatelkaa että voitte pelastaa jonkun hengen.
Viitsimättömyys ja välinpitämättömyys on typerä syy olla menemättä luovuttamaan verta,
jos on täysin luovutuskelpoinen noin muuten..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4647 : 29.10.2008 17:48:30 »

Joo, ymmärrän että se voi olla monille pelottavaa, mutta se toimenpide itsessään on hyvin "helppo"..
Jokaista on joskus pistetty neulalla ja se ei paljoa tunnu. Jos neula alkaa tuntua epämiellyttävältä luovutuksen aikana niin sana vaan hoitajalle ja se tulee asettamaan sen paremmin. Pussi tulee täyteen minulla noin 5 minuutissa, joten ei kestä kauaa.

Luovutuskriteereitä löytyy veripalvelun sivuilta. Mutta näin pääsääntöisesti määritellen perusterve ihminen joka ei ole juuri ottanut rokotusta, matkustellut missään EU:n ulkopuolella (lähiaikoina), syönyt lääkitystä, harrastanut seksiä uuden kumppanin kanssa 3kkn sisään, ei ole humalassa/aineissa, ei ole juuri ottanut uutta lävistytystä tatuointia on luovutuskelpoinen.. Kaikki mitä nyt terveellä maalaisjärjellä ymmärtääkin.. Ei saa olla veriteitse tarttuvia tauteja kuten HIV:iä (tosin se testataan kaikilta erikseen anyways)...

Palkintona hyvä mieli, pieni heikotus ja pieni hedari... Grin

*juo lisää omppumehua*
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4648 : 29.10.2008 18:23:07 »

Löysin kivan velhohatun ja piti ottaa heti muutama kuva  Cheesy tossa avattaressa yks
mutta siinä tota hattua ei kyllä kokonaan näy..kokonaisuudessaan komea kuin mikä! Grin
Vois ehkä pikkuhiljaa liueta pois koneelta...  kalat soittaa ihan kohta ja sitte  leijona kaverinkans
mennään pitkälle iltakävelylle  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4649 : 29.10.2008 18:24:34 »

Hmm, itseasiassa jokaista verilaatua tarvitaan suurin piirtein yhtä paljon.
Koska veren tarvitsijoita on samassa suhteessa kuin luovuttajia, kutakin lajiketta.  Wink

A ryhmä yleisin, niin potilaissa kuin luovuttajissa..

Tilanteet vaan vaihtelevat päivittäin...

Mä haluun loman.

Oon varmaan sanonut ennenkin mutta kengu on niin suloinen ja kaunis.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 308 309 [310] 311 312 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: